banner87

Çipras'tan Türkiye'ye küstah sözler!

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın geçtiğimiz ay gerçekleştirdiği Yunanistan ziyaretinde gerilim yaşayan Yunan Başbakan Çipras, dünya ekonomisine yön veren isimlerin katıldığı Davos'ta akıl almaz açıklamalarda bulundu. Çipras, Dünya Ekonomik Forumu'nda Türkiye aleyhine konuştu.

Çipras'tan Türkiye'ye küstah sözler!

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın geçtiğimiz ay gerçekleştirdiği Yunanistan ziyaretinde gerilim yaşayan Yunan Başbakan Çipras, dünya ekonomisine yön veren isimlerin katıldığı Davos'ta akıl almaz açıklamalarda bulundu. Çipras, Dünya Ekonomik Forumu'nda Türkiye aleyhine konuştu.

24 Ocak 2018 Çarşamba 18:56
Çipras'tan Türkiye'ye küstah sözler!

Yunanistan Başbakanı Alexis Çipras, Türkiye karşıtı açıklamalarda bulundu. Davos’ta düzenlenen Dünya Ekonomik Forumu’nda konuşan Çipras, “Avrupalı ortaklarımız Türkiye gibi ‘agresif’ komşularla yaşamanın zorluğunu her zaman takdir etmiyor” dedi.

Türkiye ile Yunanistan arasında yaşanan mülteci gerilimi devam ederken, Çipras mülteci krizi hakkında açıklamalarda bulundu. Çipras, “Göreve geldiğimde sadece Yunanistan tarihinin en büyük ekonomik krizi ve mülteci krizi yoktu, aynı zamanda Ege’de tahmin edilemeyen saldırgan askeri hamleler yapan bir komşuyla uğraştık” dedi.
Lüksemburg ya da Hollanda gibi ülkeler için agresif olmak kolay çünkü komşuları Belçika ya da Lüksemburg, Türkiye değil. Bizim için hiç kolay değil” ifadelerini kullanarak Türkiye’ye karşı adeta propaganda yaptı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.01.2018 19:10
Anahtar Kelimeler:
KÜSTAHTürkiyeCipras
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
artik CHP zamani 2018-01-24 19:15:57

Ey Türk, Titre ve Kendine Dön!
Üstte mavi gök çökmedikçe,
Altta yağız yer delinmedikçe,
Senin ilini ve töreni kim bozabilir?

Misafir Avatar
Cevap 2018-01-24 23:18:54 @artik CHP zamani

araplar bozabilir bozulduda sokaklara bak kara carsafli top sakallilari gör. Seyhler mehdiler doldu. Bilim durdu, hadisler gecerli oldu. Seriata az kaldi. sen sayikla dur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
...SON 2018-01-24 23:16:47 @artik CHP zamani

DE,,,..............DENİLİYOR DUYULUYORMUŞ Kİ HAKİKATEN......RABBİMİZ SULTAN MEHMET HAN ÜLKÜLÜĞÜNDE ,,,,ENCAMIMIZI,,,HER NE ENCAMLARI,,,İNSANLIĞIN ,,GÖNLÜGÜZELLİĞİN,,İSLAMIN,,,MÜSLÜMANLARIN ENCAMINI HAYREYLESİN(AMİN).....SEVGİLER SAYGILAR HÜRMETLERLE ESSELAMU ALEYKÜM VE RAHMETULLAHİ VE BEREKATU

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
.......... 2018-01-24 23:09:11 @artik CHP zamani

hep,,,,HAK HAKiKAT HAKKANİYET....((nokta kadar NAMERDLİKTEN MENFAAT İÇİN,,,virgül gibi eğilmemektir demiş,,,ASALET,,,)))((((((asalet ki,,,osmanlı paşalarında ki,,,,SULTAN MEHMET HANLA ANILIR NİZAMİYET)))

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
bak çipras 2018-01-24 23:05:02 @artik CHP zamani

bilinç altı onarımı ŞART.....((doğru bilinen yanlışlardan arınmak,,,yerine doğruları koymak şart))))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BAK ...,,,gerçek bunlar 2018-01-24 23:03:55 @artik CHP zamani

SULTAN NENELERİNİZİN KEMiKLERİ SIZLATMAYIN...............1453 den sonrası,,,zihinlerinizden sanki,,,mıh gibi sökülmüş alınmış....NECE PAŞA DEDELERİNİZ,,,neneleriniz,,, gibi olun emi......

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
BAK GÜLÜM 2018-01-24 23:02:51 @artik CHP zamani

OSMANLI PAŞASI DEDELERİNİ,,,RAHATSIZ ETME EMİ

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
BAK ÇİPRAS... 2018-01-24 23:02:15 @artik CHP zamani

GÜLÜM........(hep onur şeref haysiyet)))sağlık sıhhat afiyet..

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
meral aksener dediki 2018-01-24 20:32:48 @artik CHP zamani

BOPUN EŞBAŞKANI İLE NELER KONUŞTUN? Sn. Erdoğan 2003 yılında BOP eş başkanı olduğunu ilan etti. Bu dönemde, Ortadoğu'da 22 ülkenin sınırının ve içinin değişeceğini ilan eden ABD ile BOP'un eş başkanı olurken neler konuştun? Nelerin altına imza attın? Bu millet ne sözler verdiğini bilmek istiyor? 2003 yılında ABDnin Ortadoğu projesi BOP eş başkanı olurken, Kudüs'ün İsrail'in başkenti olacağını kabul ettin mi? ERDOĞAN BU GÖREVİ BAHÇELİ VE PERİNÇEKE VERMİŞ”

Beğenmedim! (2)
Avatar
Zübük 2018-01-24 19:04:07

Suriyeye yaptigi kötülükler ortada ! Söyleyene degil söyletene bak.

Avatar
CHP 2018-01-24 20:25:25

adalari sizden geri alacak

Avatar
meral aksener dediki 2018-01-24 20:33:06

BOPUN EŞBAŞKANI İLE NELER KONUŞTUN? Sn. Erdoğan 2003 yılında BOP eş başkanı olduğunu ilan etti. Bu dönemde, Ortadoğu'da 22 ülkenin sınırının ve içinin değişeceğini ilan eden ABD ile BOP'un eş başkanı olurken neler konuştun? Nelerin altına imza attın? Bu millet ne sözler verdiğini bilmek istiyor? 2003 yılında ABDnin Ortadoğu projesi BOP eş başkanı olurken, Kudüs'ün İsrail'in başkenti olacağını kabul ettin mi? ERDOĞAN BU GÖREVİ BAHÇELİ VE PERİNÇEKE VERMİŞ”

Avatar
Okur 2018-01-24 20:49:25

Dikkatinizi cektimi herkese eyyyyy cekiyoruz ama yunana gikimiz cikmiyor,neden? Cunku yunana eyyyyy cekmenin hicbir siyasi getirisi yokta ondan

Avatar
BAK ÇİPRAS... 2018-01-24 22:57:50

GÜLÜM...

Misafir Avatar
...........son 2018-01-24 23:18:45 @BAK ÇİPRAS...

hep,,,,HAK HAKiKAT HAKKANİYET....((nokta kadar NAMERDLİKTEN MENFAAT İÇİN,,,virgül gibi eğilmemektir demiş,,,ASALET,,,)))((((((asalet ki,,,osmanlı paşalarında ki,,,,SULTAN MEHMET HANLA ANILIR NİZAMİYET))) ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::DE,,,..............DENİLİYOR DUYULUYORMUŞ Kİ HAKİKATEN......RABBİMİZ SULTAN MEHMET HAN ÜLKÜLÜĞÜNDE ,,,,ENCAMIMIZI,,,HER NE ENCAMLARI,,,İNSANLIĞIN ,,GÖNLÜGÜZELLİĞİN,,İSLAMIN,,,MÜSLÜMANLARIN ENCAMINI HAYREYLESİN(AMİN).....SEVGİLER SAYGILAR HÜRMETLERLE ESSELAMU ALEYKÜM VE RAHMETULLAHİ VE BEREKATU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bak çipras 2018-01-24 23:17:53 @BAK ÇİPRAS...

bilinç altı onarımı ŞART.....((doğru bilinen yanlışlardan arınmak,,,yerine doğruları koymak şart))))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BAK ÇİPRAS,,gülüm,,gerçek bunlar 2018-01-24 23:00:56 @BAK ÇİPRAS...

SULTAN NENELERİNİZİN KEMŞKLERİ SIZLATMAYIN...............1453 den sonrası,,,zihinlerinizden sanki,,,mıh gibi sökülmüş alınmış....NECE PAŞA DEDELERİNİZ,,,neneleriniz,,, gibi olun emi...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BAK GÜLÜM 2018-01-24 22:58:37 @BAK ÇİPRAS...

OSMANLI PAŞASI DEDELERİNİ RAHATSIZ ETME EMİ

Beğenmedim! (0)