Diyanet'ten flaş 'Adnan Oktar' açıklaması

Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, Adnan Oktar ve yaptığı televizyon programlarıyla ilgili açıklama yaptı.

Diyanet'ten flaş 'Adnan Oktar' açıklaması

Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, Adnan Oktar ve yaptığı televizyon programlarıyla ilgili açıklama yaptı.

31 Ocak 2018 Çarşamba 22:01
Diyanet'ten flaş 'Adnan Oktar' açıklaması

Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, A9 kanalında yaptığı programla tartışılan Adnan Oktar hakkında konuştu.

Erbaş, "Bizim de gördüğümüz zaman tüylerimizi diken diken eden, zaten bakmakta doğru değil öyle bir kanala" dedi.

'TAMAMEN AKLİ DENGESİ BOZULMUŞ'

Erbaş, Adnan Oktar için şunları söyledi:

"Bu kişi vaktiyle Yahudilik, Masonluk kitabını hazırlayan bir grubun başındaydı. Şimdi kendisi Mason olduğunu söylüyor. Tamamen akli dengesi herhalde bozulmuş. O konuda ceza aldı. Yahudilere ve Masonlara hakaretten ceza aldı. Şimdi öyle."

'DİNİ REFERANSLAR VE ORADA DANSÖZ OYNATIYORSUN'

Diyanet İşleri Başkanı şöyle konuştu:

"Cezaevinde yatış sebeplerinden birisi de Atatürk’e hakarettir. 90’lı ya da 80’li yıllarda ben çok iyi biliyorum Atatürk’e hakaretten cezaevinde kaldı ama şimdi en büyük Atatürkçü olarak kendisini söylüyor. Dengesi bozulmuş bir insan. Biz bunun doğru olmadığını söylüyoruz. Ama o televizyonu kapatma yetkisi Diyanet İşleri Başkanlığında değil ki, yetki kimdeyse onun kapatması lazım. İnşallahlar, maşallahlar havada uçuşuyor, dini bir takım referanslar ve orada dansöz oynatıyorsun böyle bir şey olabilir mi?"

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 31.01.2018 23:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tahir 2018-01-31 22:30:27

Adnan Oktar denen kadin saticisi kediciklerini pazarliyor. Bunun canli tanigiyim ve 3 arkadas ile Istanbul'daki mekanina gittik 2 kedicigi arkadaslar onlarin istedikleri otele götürdü ama ben maalesef midem bulandigi ve acayip bir koku oldugu icin oradan kediciksiz ayrildim. Yani bundan 12 yil önce idi.

Misafir Avatar
abuu 2018-01-31 23:33:49 @Tahir

başimiza taşlar yağacak 1 Ailenin izliyeceği kanal kesinlikle değil

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
İnşallahlar, maşallahlar havada uçuşuyor 2018-01-31 23:31:56 @Tahir

dans ederkende ciger süzmesi cocuklarimiza gunah rtuk nasil izin verir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gogo girl 2018-01-31 23:30:35 @Tahir

dansini izliyen varsa yanlisi anlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
insan bazen kendini tutti frutti 2018-01-31 23:29:33 @Tahir

shov da saniyor cocuklar icin zararli bir kanal rtuk nasil izin veriyor anlamis degilim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Benden söylemesi 2018-01-31 23:17:21 @Tahir

sapik mehtiye söyleyin suyu isiniyor firsat varken israile tüysün

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aha Diyanetin basi konustu 2018-01-31 23:08:07

siz kimsiniz mehdiye dil uzatiyorsunuz cihani basiniza yikar. Herif öbür dünyadaki hurileri milletin gözünün önünde canlandiriyor dah ne istiyorsunuz

Avatar
defolun gidin serefsizler 2018-01-31 22:31:42

ne demek akli dengesini yitirmis.. O zaman gerekeni yapin. Bu sapik kim oluyor da manset oluyor? Insan fitrati kaldirmiyor bu sapiklari ve göz yumanlari...

Avatar
Okur 2018-01-31 23:11:58

Yaaaauuuvv sen nasssssiiiillll böyle konuşursun,sn cumhurbaşkanımız' da Atatürk'çü olmadi mi?

Misafir Avatar
hihihi 2018-01-31 23:28:23 @Okur

hahaha

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sansürcübaşı RTÜK de keyifle izllyormuş herhal! 2018-02-01 03:12:19

Dengesi bozukmuş!!!!"Dengesi bozulmuş bir insan. Biz bunun doğru olmadığını söylüyoruz. Ama o televizyonu kapatma yetkisi Diyanet İşleri Başkanlığında değil ki, yetki kimdeyse onun kapatması lazım. " ALEVİLERİN Telvizyonunu kapattınız..Emekcilerin telvizyonlarını gazete dergilerini kapattınız ama ALEMCİ Erdoğancı-göbekdanscısı-sübyancı pezevenklerin telvizyonlarını kapatmıyorsunuz niye "AKLİ DENGESİ BOZUKMUŞ" böyel savunma olurmu? Neredeyse "bütün TÜrkiye" izliyordu sex filim yerine ama siz yinede bildiğiniz halde kapatmadınız RTÜK ün işi Akp ye karşı bir tek söz edildiğinde SANSÜRCÜBAŞI olmaktır başkda bir varlık sebebi yok..Kirlettiniz bütün ülkeyi kariyer-yandaş yalaka yetiştirerek.

Misafir Avatar
100 de 100 dogrusun 2018-02-01 13:41:13 @Sansürcübaşı RTÜK de keyifle izllyormuş herhal!

cok haklisin twitter i kapatan bu sapikliklarin karsisinda nasil caresiz kalir anlasilir gibi degil!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Murat 2018-02-01 04:47:26

Adam bu dunyada cennette yasiyor.SIz onun gibi obur dunyada yasamak icin hergun namaz kilip oruc tutuyorsunuz.Adam bu dunyada yasiyor.Onu elestirenlerde kiskancliktan patliyor.

Avatar
cok dogru soz 2018-01-31 23:26:51

İnşAllahlar, maşAllahlar havada uçuşuyor, dini bir takım referanslar ve orada dansöz oynatıyorsun böyle bir şey olabilir mi?"

Avatar
kemal kaya 2018-02-01 05:07:45

adnanı ellemeyin maazzAllah biryerlerinize birşey olur siz oglan oglan takılın pis sapıklar