banner87

Erdoğan Bahçeli ile telefonda görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli Afrin operasyonuna ilişkin son dakika bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

Erdoğan Bahçeli ile telefonda görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli Afrin operasyonuna ilişkin son dakika bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

21 Ocak 2018 Pazar 19:55
Erdoğan Bahçeli ile telefonda görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Genel Başkanı Devlet Bahçeli telefonda görüştü. Cumhurbaşkanlığı kaynaklarından edinilen bilgiye göre, görüşmede Türk Silahlı Kuvvetlerince başlatılan Zeytin Dalı Harekatı konuşuldu.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı arayarak desteğini ifade eden MHP Genel Başkanı Bahçeli, gerçekleştirilen operasyonun son derece önemli olduğuna dikkati çekti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın da Bahçeli'ye duyarlılığından dolayı teşekkür ettiği; terör tehdidine karşı uluslararası hukuka uygun biçimde gerçekleştirilen bu operasyonun ulusal güvenliğimizi güvenceye almanın yanı sıra bölge barışına da katkı sağlayacağına değindiği öğrenildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.01.2018 21:00
Anahtar Kelimeler:
ErdoğanAKPBahçeliMhp
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
1100 odalı Sarayım var 2018-01-21 21:00:26

Bahceliye Sarayda bir oda acılsın Saraya yerleşsin

Avatar
Bugun CB’ni esefle dinledim 2018-01-21 20:09:36

Birlik beraberlik vurgusu yapilan su gunlerde yine CHP'ye kin ve nefret kustu, boyle CB gorulmemistir. Oylari dustukce de kini daha cok artiyor.

Misafir Avatar
Bir de sikilmadan 2018-01-21 20:12:43 @Bugun CB’ni esefle dinledim

CHP'lilerden bile oy istedi, bu kisiye oy vermek ha, asla.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ece 2018-01-21 20:25:35

ben oyumu chp den yana kullanicam

Misafir Avatar
bizim aile ve yakınlar akrabar 2018-01-22 00:12:24 @ece

iyi parti ötesi yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
takke dustu kel gorundu 2018-01-21 21:56:40

bahceliye oy yok

Misafir Avatar
iyi partiye..helal olsun oylarımız.. 2018-01-22 00:15:28 @takke dustu kel gorundu

iyi parti varken başkasına oy verilmez..en az 7000 oy..yakınlar akrabalar..tanıdıklar..arkadaşlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ne mhp ne akp 2018-01-21 20:16:07

hep CHP

Misafir Avatar
akrabalar ve tanıdıklar.. 2018-01-22 00:13:52 @ne mhp ne akp

iyi parti..ötesi yok..en az 500 oy

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ossman 2018-01-21 21:28:55

Bahceli telefonu alinca pilot olmustur, kendi kendini inkar ederek CB seciminde tayyipi destekldigini aciklayan kisinin siyaset dünyasinda yasama sansi yoktur.

Misafir Avatar
001 2018-01-22 01:18:30 @Ossman

saadet ve bbp de bahçeli gibi reise döndü yüzünü yallaka bunlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cumhuriyet Halk Partisi 2018-01-21 22:56:32

Oy verilecek bir tek Demokratik Çağdaş parti kaldı Cumhuriyet Halk Partisi

Misafir Avatar
vatandaşlar..iyi partiye oy verir. 2018-01-22 00:16:54 @Cumhuriyet Halk Partisi

iyi parti varken..ötesine oy yok...akp.den kurtulmak için iyi partiye oy vereceğiz...tabiki mhp.dende kurtulacağız..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Adalet 2018-01-21 21:29:53

Oy için yapılıyor