Erdoğan: Bizi bölmeye çalışanlara gereken dersi vereceğiz!

Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, Tokat'ta vatandaşlara seslendi. Erdoğan burada yaptığı konuşmada, ''Biz bugüne kadar herhangi bir gücün önünde eğilmedik, birileri bizi bölmeye çalışıyor onlara gereken dersi arazide vereceğiz. Paralel devletmiş, suymuş buymuş. Bu vatanı böldürtmeyeceğiz'' dedi.

Erdoğan: Bizi bölmeye çalışanlara gereken dersi vereceğiz!

Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, Tokat'ta vatandaşlara seslendi. Erdoğan burada yaptığı konuşmada, ''Biz bugüne kadar herhangi bir gücün önünde eğilmedik, birileri bizi bölmeye çalışıyor onlara gereken dersi arazide vereceğiz. Paralel devletmiş, suymuş buymuş. Bu vatanı böldürtmeyeceğiz'' dedi.

14 Ocak 2018 Pazar 13:35
Erdoğan: Bizi bölmeye çalışanlara gereken dersi vereceğiz!

AKP Tokat İl Kongresi öncesinde kendisini bekleyen vatandaşlara hitap eden Cumhurbaşkanı Erdoğan, 2019 seçimlerine işaret ettiği konuşmasında birlik ve beraberlik mesajı verdi. Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Türkiye, 2019’da yeni bir dönemin önünü açacak” dedi. FETÖ elebaşı Gülen’e seslenen Cumhurbaşkanı Erdoğan, “ABD seni biraz daha kullanır sonra kirli bir çamaşır olarak kapının önüne atar. Sen bu millete ihanet ettin, bu ümmete ihanet ettin. Bunun bedelini ağır ödeyeceksin” ifadelerini kullandı. Buradaki konuşmasının ardından kongreye katılmak için salona giren Cumhurbaşkanı Erdoğan, kongre sırasında yaptığı konuşmada “Önümüzdeki günlerde güney sınırımızı terörden arındırma operasyonumuzu Afrin’le devam ettireceğiz. Dostluk, stratejik müttefiklik gibi kavramların ne kadar gerçek, ne kadar sahte olduğu ayan beyan ortaya çıkacaktır” dedi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan kongrenin yapılacağı salonun önündeki konuşmanın ardından, kongrede partililere seslendi. Erdoğan’ın kongre salonundaki konuşmasından satırbaşları…

Sevgili Tokatlılar, teşkilatımızın kıymetli mensupları bugün Tokat başka, bir başka. Dışarıda içerinin herhalde bir 10 katı var. Gençler nasılsınız. Hazırsınız değil mi? Sizleri en kalbi duygularımla, hasretle selamlıyorum.

Devlet olarak şehitlerimizin geride bıraktıkları emanetlerine sahip çıkmaya devam edeceğiz. Terör örgütleri arasında ayrım yapmadan yurt içinde ve yurt dışında mücadelemizi sürdüreceğiz. FETÖ’cü hainlere döktükleri kanın hesabını hukuk içinde sorduk, soruyoruz. FETÖ ile mücadele, Türkiye devletinin son yıllarda verdiği en çetin mücadelelerden biridir. Bu bilinçle meseleye yaklaşıyor, hukuki ve adli süreeci yakından takip ediyoruz.

Örgütün süreci sabote etmeye yönelik manipülasyonlarına gerekli cevabı verirken adaletin tecellisi için çaba harcıyoruz. Davalar yavaş yavaş karara bağlanmaya başladı. Dünyanın belki de gelmiş geçmiş en büyük şeytani organizasyonunun yapıldığı bir planla karşı karşıyayız. Artık saklanacakları bir yer kalmadı. PKK’nın dağlarda inleri vardı. Bakalım bunların inleri neresi olacak. Bir tuvaletin arkasından nasıl bir yerlere girip çıkıyorlar. Oralarda da sizi bulacağız ve yargıya teslim edeceğiz. Pensilvanya’daki şarlatan yalanı adeta kutsallaştırarak kendine yeni bir din ihdas etmiştir. Çıkarları uğruna işlemeyecekleri günah yoktur. Devletimizin kurumları FETÖ’nün haşhaşilerinden arındıkça her açıdan daha güçlü hale geliyoruz. Hukuktan sapmadan suhuletle FETÖ ile mücadelemizi sürdüreceğiz.

‘OPERASYONUMUZU AFRİN’LE DEVAM ETTİRECEĞİZ’

Önümüzdeki günlerde güney sınırımızı terörden arındırma operasyonumuzu Afrin’le devam ettireceğiz. Dostlul, stratejik müttefiklik gibi kavramların ne kadar gerçek, ne kadar sahte olduğu ayan beyan ortaya çıkacaktır. Biz birlikte hareket edebileceğimiz ümit ediyoruz. Afrin operasyon sırasında bu güçlerin terör örgütü ile aynı safta görünme gibi bir yanlışa mahal vermeyeceklerini ümit ediyorum.

KONGRE ÖNCESİ AÇIKLAMALARI…

Cumhurbaşkanı Erdoğan, kongre öncesi salon dışındaki vatandaşlara şöyle seslendi:

Tokatımızın saygıdeğer güzel insanları, sizleri bu anlamlı buluşmada en kalbi duygularla selamlıyorum. 6. Olağan Kongre vesilesiyle bugün Tokat’tayız. 3.5 yıl oldu, artık bunu geride bırakıyoruz, bugün yeni bir milada başlıyoruz. Bu milli irade, yerli irade oldukça, 2019’un martı, kasımı geliyor mu? Milli mutabakatımızla beraber Türkiye yeni bir dönemin önünü açacak. Bu adımlarla beraber Bir birlik, beraberlik. Sayın Bahçeli’nin açıklamalarını da duydunuz. Görüşmeleri duydunuz, gördünüz. Bir milli mutabakatı hep beraber sağlayacak, tavanda da tabanda da karşımızdaki o CHP zihniyeti bu milletten gereken dersi alacak. Buna hazır mıyız? Öyleyse daha çok çalışacağız. Kapı kapı dolaşacağız. Birileri bizi bölmeye çalışıyor. Onlara da gereken dersi arazide vereceğiz.

“ZANNEDİYOR Kİ AMERİKA ÖLENE KADAR BENİ KORUYACAK”

Bu vatanı böldürtmeyeceğiz. Kim ki gayret eder, askerimizle, polisimizle, jandarmamızla, güvenlik korucularımızla, millet olarak F-16 oluruz, helikopterlerimizle, tank, toplarımızla beraber bunların inlerine kadar girdik, giriyoruz ve gireceğiz. 780 bin kilometre kare şehit kanları ile yoğrulmuştur. Pensilvanya’da ne işin var? Zannediyor ki Amerika ölene kadar beni koruyacak. Seni biraz daha kullanır kullanır ondan sonra kirli çamaşır olarak kapının önüne atar. Sen millete ihanet ettin, bunun bedelini ağır ödeyeceksin.

“BELEDİYELERDE SEÇİMLERİ İNŞALLAH KAZANACAĞIZ”

Kızlarımızın başlarını açtılar, onlar geldi başlarını örttü yahu. Başı açık olan da, örtlülü olan da bu ülkede el ele kol kola yürüdü be. Üniversitelerin kapısını kapattılar onlara, kapıları açtılar be. Her yerde eşit haklara sahip oldular. İnanç, eğitim, fikir özgürlüğüne sahip oldular. Bunlar dense yeter. Bunları iktidarımızda getirdik mi? Benim sizden isteğim de, şurada 13-14 ay kaldı marta. Çok çalışacağız. Belediyelerde seçimleri inşallah kazanacağız. Kasımda da milletvekili ve cumhurbaşkanlığı seçimleri var. Bütün oyunları bozmaya hazır mıyız? Tokat’a bak. Tokat dağları gibi muhteşem. Şu coşku bambaşka.

BİT VE KİT’LERE KADRO

Aynı güne iki kongre. Dün, Elazığ’daydık, sonra Bingöl’e geçtik. Oralarda da muhteşem kongreler yaptık. Sizlere selamları var. Kamu İktisadi Teşebbüslerin (KİT) de kadroları, nasıl çalışıyorsa oralar da aynı sistem olacak. Belediye İktisadi Teşebbüslerdekiler (BİT) de aynen. Biz aradan komisyoncuları kaldırdık.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.01.2018 14:31
Anahtar Kelimeler:
ErdoğanTokatAKP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CINO 2018-01-14 13:54:59

SAYIN CUMHURBASKANI BIZ ÜMMET FALAN DEGILIZ KUSURA KALMA BIZ BIR ULUSUZ YÜCE TÜRK ULUSU MUSTAFA KEMALIN ÜLKESIYIZ

Misafir Avatar
Rıza Sarraf davası 2018-01-18 20:35:39 @CINO

Rıza Sarraf davasının akıllara getirdiği sorular | Metin Feyzioğlu'dan yeni değerlendirmeler
https://www.youtube.com/watch?v=i2ZEmg6GJ74

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ders zili 2018-01-18 17:28:27 @CINO

İlk ders kılıçdroğluna

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-01-18 17:25:08 @CINO

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
şu kefenli tosunların askere alinsin 2018-01-18 08:34:02 @CINO

meral aksener dediki Özellikle one minute” olayından sonra, annelerinin dantelli masa örtüleriyle ölmeye ölmeye geldik diye bağıran şu kefenli tosunların da isim isim tespit edilip, mutlaka askere alınmasını ve Afrin operasyonunda başrolde yer almalarını tavsiye ediyorum.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
2018-01-17 22:15:06 @CINO

Öyle ağlarım ki kendime Ata'm benden gitti gideli
Hayallerim yarıda kaldı yarıda kalan Hayallerimin devami icin Chp Chp

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
2018-01-17 22:06:36 @CINO

Öyle ağlarım ki kendime Ata'm benden gitti gideli
Hayallerim yarıda kaldı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
troller fetoyuda gecti 2018-01-17 02:56:44 @CINO

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiye/906322/Canan_Kaftancioglu_boyle_hedef_haline_getirildi__2014_yilinda_168_karakterli_tweet_.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ohal derhal sonlandirilmali 2018-01-17 02:29:30 @CINO

OHAL uzatılması konusuna da değinen Feyizoğlu, başta FETÖ ve PKK olmak üzere tüm terör örgütlerinin OHAL’in uzatılmasını istediklerini ileri sürdü. Feyizoğlu, “OHAL’in verdiği yetkilerin terörle mücadele açısında faydası olmadığını görüyoruz. 3 ay, 5 ay, 6 ay, kabulümüzdür. Türkiye çok ağır bir saldırıyla karşı karşıya kalmıştır. OHAL’in uzatılması başta FETÖ ve PKK olmak üzere, terör örgütleri tarafından memnuniyetle karşılanmaktadır. İstedikleri OHAL’in sürekli uzatılmasıdır. Çünkü OHAL uzatıldıkça Meclis devre dışı bırakılmaktadır. Meclis’ten geçmesi gereken kanunlar OHAL KHK’ları ile yapılmaktadır” diye konuştu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
devlet bahceli koltugunu 2018-01-16 19:08:32 @CINO

Dr. Sinan OĞAN a devretmeli
Turana Ömrünü Adayan Sinan Oğan, Turan Kurultayı'nda...
https://www.youtube.com/watch?v=aRpMADUxpoM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
devlet bahceli koltugunu 2018-01-16 19:06:45 @CINO

Dr. Sinan OĞAN a devretmeli
https://www.youtube.com/watch?v=TShr94dL5hU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Dünyadaki sömürü sistemi nasıl çalışır 2018-01-16 08:39:38 @CINO

Dünyadaki sömürü sistemi nasıl çalışır. 'Duble yol yaptılar' gerçeği
https://www.youtube.com/watch?v=XUhUMcq7rMI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BANU AVAR: YENİ ANAYASA DA SEVR MADDELERİ VAR... 2018-01-16 07:58:43 @CINO

https://www.youtube.com/watch?v=fsELqt6Re6M

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
100'den fazla devlet kurumu için özelleştirme 2018-01-16 03:12:34 @CINO

100'den fazla devlet kurumu için özelleştirme hamlesi
https://www.youtube.com/watch?v=0-0k6M-HiFY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
☪ ☪ ☪ CHP ☪ ☪ ☪ KILICDAROGLU ☪ ☪ ☪ CHP 2018-01-16 01:48:07 @CINO

☪ ☪ ☪ CHP ☪ ☪ ☪ KILICDAROGLU ☪ ☪ ☪ CHP
☪ ☪ ☪ CHP ☪ ☪ ☪ KILICDAROGLU ☪ ☪ ☪ CHP

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
gunaydiiiiinnn. 2018-01-15 08:49:44 @CINO

cinoo, cinooo, sen hele bir cin lik yapma . bu vatan sever insanları kendi hainliğinle aynı kefeye koyma. . fetönün belinin kırılması yoksa senindemi belini büktü?

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
Ümit Kocasakal CHP Genel Başkanı adayımi olacak?? 2018-01-15 02:57:31 @CINO

Ümit Kocasakal CHP Genel Başkanı adayımi olacak??
https://twitter.com/avismailaltay?lang=de

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
BANU AVAR - başkanlık sistemi=büyük israil 2018-01-14 16:49:56 @CINO

https://www.youtube.com/watch?v=DfT1YMG_R5s

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-01-14 16:44:18 @CINO

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Beğenmedim! (0)
Avatar
CINO 2018-01-14 13:59:45

TAMAMDA KIMSE BIZI BÖLEMEZ SEN BIRAK ÖNCE CIFCINININ EMEKLININ SORUNUNU CÖZ MAZOTU DÜSÜR DISA BAGIMLILIGI BITIR SEN TAM TERSINI YAPIYORSUN BU ÜLKEYE ZARAR VERIYOR ELESDIRILDIGIN ZAMAN KIZIYOR DÜSMAN ILAN EDIYORSUN BU SEKIL IDARE EDILMEZ ÜLKE YAPMA ETME SAYIN CUMHURBASKANIM ÜLKE NEREYE GIDIYOR BUNDAN HERKEZ ZARARLI CIKAR

Misafir Avatar
gunaydinnn 2018-01-15 08:53:01 @CINO

bu vatanı bu yokluk içine, borç içind zor durumda olan bir ülkeyi kurtarıp dünya devleti yapan lidere laf söyleyenlerin vatansever oldukları tartışılmaz bile kesin haindirler. 2002 yıl öncesi ve bu günkü Türkiye Cumhuriyeti arasında üç dört kat büyümüşlük, gelişmişlik var. bunu görmeyenler ya eskiyi bimiyorlar yada cahildirler. yada büyük düşmanların oyuncağı olmuş sattılmışlardır.

Beğenmedim! (9)
Avatar
Okur 2018-01-14 14:02:50

Peki butunlestirmek icin ne yaptin,seni ulkenin cumhurbaskani yaptik sen ,hayir ben akp lilerin genel baskani olacagim dedim,diger %50 yi yok saydin ve diger %50 den bunlar varya bunlar diyerek nefret dilini kullandin,onun icin golge etme baska ihsan istemez korkma bu halk da bolunmez

Avatar
dursun 2018-01-14 14:52:19

Sahte dincileri başınıza toplayarak yeterince ideolojik olarak bölündü ülkemiz kamplaştı zaten..

Avatar
DOKTOR BU NE 2018-01-14 14:03:32

O zaman Türk Milletinin birlik ve beraberliğini güçlü kılmak ve sağlıklı bir milli irade gücünü her alanda öne çıkarmak ve dolayısıyla din istismarcısı din tüccarlarının önünü kesmek üzere laik temelde kurmuş olduğu cumhuriyetimizi dinin ve inananların düşmanıdır diyerekten hedef tahtasına koymayacaksınız.Mezhepçilik yapmayacaksınız,din gibi çok hassas bir alanda siyaset yapmayacaksınız zira bu asil millet inancının ve imanının rüştünü Çanakkale'de vatan ve namus uğrunda alevisi ve sünnisi ile birlikte binlerce onbinlerce şehit verip ispatlamış adıyla şanıyla birlikte asil Türk Milletidir.Atatürk'e ayyaş deyip cumhuriyetimizi dinin ve inananların düşmanı ilan ederseniz kindar ve dinci bir nesil yetiştirmeye çalışırsanız ülke zaten bölünüp parçalanmaya hazır hale gelmiş olur.

Avatar
Gazi Maresal Baskomutan Mustafa Kemal Atatürk 2018-01-14 14:17:17

Türk Milletine algi operasyonu..
Tam tersini düsünün, hep böyle oldu.

Avatar
laz 2018-01-14 14:56:37

BU ULKEYE EN BUYUK ZARARU VERDİNİZ HERKES BİRBİRİNE DUSMAN AC İNSANLAR VAR SALTANAT İHTİRASİ ZATEN BOLUCULUMTUR ...

Avatar