banner87

Erdoğan'dan yeni operasyon mesajı!

Erdoğan, sosyal medyadan paylaştığı bir mesajda PKK'nın bitirilmesine yönelik olarak Sincar'ın hedefe konulduğunu söyledi.

Erdoğan'dan yeni operasyon mesajı!

Erdoğan, sosyal medyadan paylaştığı bir mesajda PKK'nın bitirilmesine yönelik olarak Sincar'ın hedefe konulduğunu söyledi.

01 Ekim 2018 Pazartesi 23:44
Erdoğan'dan yeni operasyon mesajı!

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, sosyal medyadan yayımladığı mesajında, “Türkiye olarak PKK’nın Irak’ta faaliyet gösterdiği yerlerin önemli bir bölümünü kontrol altına aldık. Temennimiz ülkedeki PKK varlığının da aynı şekilde ortadan kaldırılmasıdır. Hedefimiz, çıban başı olarak gördüğümüz Kandil’i ve yeni Kandil olma yolunda ilerleyen Sincar’ı bölücü terör örgütünden tamaman temizlemektir” ifadelerini kullandı.

SURİYE’YE DE DEĞİNDİ
Erdoğan, “Suriye’de bundan soraki hedefimiz Münbiç ve Fırat’ın doğusundaki bölgelerin, buraları işgal eden terör örgütünden temizlenerek güvenli hale getirilmesidir” açıklamasını yaptı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.10.2018 00:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
galip 2018-10-02 02:01:34

okadar çok yedilerki artık kabus görmeye başladıkar

Avatar
Yaf güldürme bizi! 2018-10-02 00:28:01

Amerika seni delige süpürür ! firatin dogusu amerika ve pkk ya ait. amerikayla mi savasacaksin!

Avatar
T.C. ATATÜRKÇÜ ATEİST TÜRKÜM ,TÜRK 2018-10-02 02:02:56

Oyyyyy CUMHUR ufakatta..çivçivler yesin eyyy gözünü sevdiğim CUMHUR ne diyon canımın içi ..ABD TERÖRİST PKK YI VE SURİYE UZANTILARINI tam teşkilatlı profösyönel..özel ordu gibi eğitti değerli CUMHUR bak ben yurt dışında yaşıyan TÜRKÜM CUMHUR ABD sende biliyorsun hadda bizledende iyi ama bazen de bizde biliyoruz gözünden kulağından kaçmış olanları .CUMHUR ABDmütefiğimiz dediği terörist ilkti komando askerleri gibi eğitiyor hemde ABD lerinde bu eğitti terörist okklılar ,ingilizce ,arapça TÜRKCĞ .Kürtçe ve değer dileri olanlar bu pilli terörist ler okumuş kültürlü ve ÇOOK sıkı eğitimden geçmiş abd özel askerleri pkklı.,teröristler..dolayısı ile..cumhur ..Neden hiç merak edipde..kendi kendine sormadın .?? Bu ABD bizim gibi natonun en MUHTEŞEM ordusu olan TÜRKİYENİN gözünün içine baka ,baka pkk teröristlere niye en moderen ağır silâhları tam 8 SENEDİR tam teşkilatlı bir ordudaki gibi yığıyor niye MİLYARLARCA,MİLYARLARCA SİLAH YIĞDI .Niye okadar itirazlarımıza karşı niye terörist pkk yı bu kadar biz TÜRKİYE YE TERCİH ETTİ diye niye bizi harcadı pkk yı donatı..niye parasını ödediğimiz halde bize satın aldığımız silahları vermiyor diye niye kendi kendine sormuyordun ha.? Sayın CUMHUR ABD terörist pkk dan kendine özel ordu kurdu bizde olmayan en moderen en ağır silahlar tanklar çmakinalı tüfekler, roket atarlar vs.,vs.,bu kendimdeki pkk lı terörist ler devede kulak sadece MEHMETCİKLERİMİZİ .oyalamak yormak için yem bunlar asıl tam teşkilatlı ilk ordusu abd müttefiğimiz dediği pkk lı teröristler en son hazırlıkları bittikten sonra.. tam 8 sene CUMHUR 8 sene ..abd hazırladı terörist pkk yı ÇOOK uzun bir savaş yapmak için CUMHUR aslında 4 LÜ kürtistanı..istiyorlar iranda bunun için baki yapıyorlar bundan dolayı nize saldıracaklar CUMHUR dikkat et dost açı düşman tatlı konuşur CUMHUR. Dolayısı ile öfkeyle kalma zararla oturmayalım biz MEHMETÇİKLERİMİZE pazardan almadık OYUNCAK ASKER DEYİLLER her biri bizim GÖZ BEBEĞİMİZ KINALI KUZULARIMIZ ..evet biz TÜRK ULUSU 7 DÜVELLE YOKLUK İÇİNDE..SAVAŞMIŞ ..ÜLKEYİZ AMA karşımızda orospu..piçleri pkk.,terörist kalleşleri var . Ve sırtınıda..abd gibi kal-el, emperyalist ,faşist, ırkçı ülkeye dayamış DOLAYISI ile KESİN başka bir çaresi var ESATLA DOST OL kıral edayla yine dost OLALIM komşumuz ..cumhur . KIYMA MEHMETÇİKLERİMİZE ONLAR BİZİM GÖZÜMÜZÜN BEBEĞİ KINALI KUZULARIMIZ .

Avatar
T.C. DÜNYA MUCİZESİ KEMAL ATATÜRKÇÜ ATEİST TÜRKÜM . 2018-10-02 03:11:09

Sayın cumhur..bak bir günde sen kendi fikir ,görüş ,ve düşünürlerini konuş .! Haddime yıl tam 17 seneye yakın başbakanlık yapmış cumhurbaşkanlığı yapmış şimdide başkan olmuş senin gibi siyasette saçlarını beyazlaştırmış profösyönel bir siyasetçiye aklı vermek tabiki haddime tekil hele ,hele sana.kesin ne yapar eder beni içeri atarsın..ya fetöcü olurum yada şahsıma hakaretten der hapise girerim ve üstelik de chp..genel balgamı KEMAL bey gibi milyon dolara tazminat davası açarsın .Ki benim okadar param yok üstelikte ölümcül hastayım. Her neyse konu bir gün çık yanındaki salak ,gerizekalı uyuz sünepe danışmanlarının hazırlamış ,yazmış olduğu aptalca konuşma metinini bırak okuma kendi görüşlerini şöyle, konuş,sen senelerini siyasete adamış zeki ama onun bunun görüş ve düşünürlerini çiko okuyor söylüyorsun kendi içinden geldiği gibi konuş şöyle okuma şu senin salak SERSERİ danışmanlarının görüş ve düşünürlerini. Bak büttün başımlar ve yorumcular seni eleştiriyor. Çelişke..içindesin bu gün söylediğini yarın değişik konuşuyorsun .Biliyorumki bu suç senin DEYİL sana konuşmanı hazırlayan konulma metinini hazırlayan gerizekalı danışmanlarında suç . Onlar sana ne demeni yazıyor çiziyor hazırlıyor sende şöyle bir göz atıyorsun Çıkıp konuşuyor yanlışlık yapıyorsun .CUMHUR erdoğan aslında senden hoşlanmıyorum ama senide kimse eleştirmesini hakaret etmesini istemiyorum bazen hak ediyorsun . Hakaretlere DOLAYISI ile benim anlatmak istediğim birazda kendi görüş ve düşünürlerini konuş bırak şu serseri danışmanlarının HAZILAMIŞ ÇIZMİŞ APTALCA METİNLERİNİ . O salaklar kendi görüş ve düşünürlerini hazırlıyor seni kullanıyorlar . Her neyse BİLEMİYECEĞİM siyasetçi deyilim sadece ANNEYİM ÜLKEM TÜRK VATANINI ULUSUNU ÇOOK SEVEN ANNEYİM Dolayısı ile kimseyle şu an savaş mavaş..yapma biz DOĞMAMIŞ bebeğinizle kadar annesinin karnında ŞEHİT VE ÖKSÜZ VERMİŞ TÜRK ULUSUYUZ VATAN SAĞ OLSUN ölürüz ülkemiz için ama körü ,köründe arkasına ABD gibi teknolojisi ileri ülkeyi almış şerefsiz..teröristler bizi ABD karşılaştırılar sa diye endişe ediyorum .Aslında biz 7 DÜVELLE Yokluk içinde SAVAŞMIŞ kavram ülkeyiz öyle bir sorun olduğunda 82 milyon YAŞLI ,GENÇ ÇOCUK..DEMEDEN SAVAŞIRIZ . Offf be rahatladım . İçim ,içimi yiyordu . CUMHUR beni ara muhakak ara . 5 dakikada buluşun beni .

Misafir Avatar
deist ...Allahı inkar edenlere denir. 2018-10-02 09:13:03 @T.C. DÜNYA MUCİZESİ KEMAL ATATÜRKÇÜ ATEİST TÜRKÜM

DEİST SUS.YETER YA...bıktık senin uydurma mesajlarından.
git kumda bilyelerinle oyna..keşiş.
yeriniz çoksıcak olacak..inşaAllah..
Goto the in hell..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aslan Degerli 2018-10-02 09:28:20

secimler yaklasiyor galiba

Avatar
Emine 2018-10-02 10:58:53

Gücünüz ancak kmsesiz Kürd Milletine yeter,, Rusyaya Almanyaya Ingiltereye karsi -273,15 derecesiniz. Dünya alem bunun icin size Hindi diyor...Hindide bir hayva ogu hayvandir...Churhul diyorki: Türkler insanlik Aleminln sibekleridir. Kara Taşakli Adam Hikayesi: Memletin birinde bir Aile genc Delikanliyi Bugdaydan un yapmak degirmene gönderirlermiş. Delikanli gittigi gibi cabucak eve geri gelurmiş. Babasi sormus. Çok cabuk geldi, Degirmende sira yokmuydu oglum?
Ya evet kuyruk çoook uzundu, ama ben öne gectim, unumu ögüttü ve cabucak eve geldim. Baba: Kizan yonmuydu? Delikanli: Vardi, ama susturdum. Baba: Günün birinde Karşina bir Kara Taşakli cikacak ve sana haddini bildirecek....Delikanlida Degirmene hep gidi ve siraya girmeden, en öne gecip ünü ögütüp eve geri dönüyor. Bu hep böyle devam ederkene. Günlerden bir gün Delikanli gene Degirmene gidiyor ve en ön siraya geciyor... En arkadan bir ses, heee sen öndeki siraya gir, arkama geç...Delikanli: Vay sen kimsin? Ben hep böyle yapiyorum, sen bana karişamazsin derkene, efendim, en arkadaki adam buna bir hücum, bir patirdi derkene, Delikanli kendini yerde buluyor, ve adam üstte oda alta yerde. Yerde yatarken bir Ara gözü Adamin bacakarin arasina odaklaşiyor. Birde ne görsün, Simsiyah Taşaklar. Hemen Jeton düşüyor, Abooo, Babamin sözünü ettigi Kara Taşakli Adam buuuu.Hemen, lafi uzatmadan ve gevezeligi birakip taaa en arkaya siraya gecuyor...O gün eve çoook geç dönüyor. Baba: Ne oldu sana oglum. Bugün çoook geç geldin! Ne bu halin!. Delikanli: Ya baba senin Adamin Degirmene Degirmene gelmişti. Yani Delikanli Kara Taşakli Adam tarafindan insanlik dersini almşti. Işte orta doguda Delikanli TCdir, Fakat ce lakin Kara Taşakli Adam kim? Belki Trump?


Materi ve Antimateri: Materide Atomlar elektron - ve protonlarda + yüklüdür... Antimateride ise Elektronlar + ve protnlarda - yüklüdür. Sonuc1:icinde yasadigmiz uzay Materidendir. Bunun tipkisinin aynisi ve Antimateri olan ikiz bir uzay daha vardir. Sonuc2: Isik ve karanlik gibi Sonuc3: Hic bir sey yoktan var olmaz ve var olan yok olmaz,, Sadece sekil degistirir,,, Enerji bicimleri gibi Sonuc4: Dogum ve ölüm gibi. Her sey Atom veya Hücre ölümcül düsmanini icinde tasir,, Sonuc4.1) Ve bu ic düsman her şart altinda galip gelir,, Sonuc4.2) TCnin icinde taşidigi Antitez Kürt halidir...Er yada gec, bu halk haklarini alacaktir..Ve o anda TC otomatikmen Tarihin cöpüne gömülecektir... Sonuc4 3)Yasasin Özgür ve mutlu Kürt halki

Avatar
Hayırdır İnşallah 2018-10-02 17:48:15

İki vatandaş konkordato ilan etti. Ekonomik açıdan darboğaza giren vatandaşlar da artık teker teker şahıs konkordatosu ilan etmeye başladı. İlk kararlar Mersin Adliyesi ve Kuşadası'ndan geldi. Mersin'de Z.Ş. isimli şahıs, Kuşadası'nda ise M.Ş. konkordato ilan etti. Vatandaş konkordato ilan edince mahkeme bir serbest mali müşaviri, komiser olarak atıyor.

Avatar
Ah Vatan 2018-10-02 18:04:42

Tavşan kaç tazı tut. Afyon silah fabrikasındaki silahları PKK ya tırlarla taşıyan silah deposunun envanterini yok etmek için içindeki askerlerle patlatan . PYD yi eğiten donatan bunlar değil mi . Bunların her yaptığının altından hep pis kokular çıkıyor