Erdoğan'ın madenci tekmeleyen müşaviri AKP'den aday

Soma'da 301 işçinin hayatını kaybetmesine yol açan facianın ardından madenci tekmeleyen, Erdoğan'ın müşaviri Yusuf Yerkel, AKP'den aday adayı oldu.

Erdoğan'ın madenci tekmeleyen müşaviri AKP'den aday

Soma'da 301 işçinin hayatını kaybetmesine yol açan facianın ardından madenci tekmeleyen, Erdoğan'ın müşaviri Yusuf Yerkel, AKP'den aday adayı oldu.

06 Mayıs 2018 Pazar 23:06
Erdoğan'ın madenci tekmeleyen müşaviri AKP'den aday

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın, başbakanlığı dönemindeki müşaviri Yusuf Yerkel, AKP'den adaylık başvurusu yaptı. Yerlek, Soma faciasının ardından yerde yatan madenciyi tekmeleyen görüntüleriyle hafızalara kazınmıştı. 

Soma'da 13 Mayıs 2014 tarihindeki maden faciasında 301 işçi yaşamını yitirdi. Maden sahibinin daha fazla kar için önlem almaması, denetimlerde de eksiklere göz yumulması failinin sermaye düzeni olduğu büyük bir katliama yol açtı. Facianın ardından ilçeye giden dönemin Başbakanı Tayyip Erdoğan'ı protesto eden madencilere kolluk güçleriyle birlikte Başbakan Müşaviri Yusuf Yerkel de saldırmış, bir madenciyi tekmelerken çekilen görüntüleri basında yer almıştı. Yusuf Yerkel 24 Haziran seçimlerinde AKP'den milletvekili aday adayı oldu.

Yerkel, herhangi bir ceza almazken, tekmelenen madenciye Erdoğan'ın aracını tekmelediği gerekçesiyle ceza verilmişti. (Kaynak: Haber Sol)

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.05.2018 23:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-06 23:12:01

OLUR TABi AKP KÜLHAN BEYLiK ZORBALIK YAPAN MiLETiTEHDiT EDEN BiR ERDOGANMI OLSUN ?

Avatar
TC 2018-05-06 23:10:29

☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ☪
www.perinceke100binimza.com/ , ÜCRETSİZ ULAŞIM İÇİN TEL: 0549 371 00 25

Misafir Avatar
yerde savunmasiz bir insani tekmeleyen 2018-05-07 00:02:04 @TC

acizdir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ararsak 185 kiloluk dedemi 2018-05-06 23:32:42 @TC

aloooooo der

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vah vahhh 2018-05-06 23:31:28 @TC

hala 100 000 bulamadinizmi ????

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
16 sene AKP DONEMI 2018-05-06 23:30:38 @TC

EKONOMI COKTU TERROR ARTTI AHLAKI COKUNTU VAR MILLET KOPEGE TAVUGA COCUGA TECAVUZ EDIYOR MILLET FAKIRLEDI millet borc bataginda et yiyemiyor 30 milyon yardima muhtac aile var deniliyor KOMSULARLA 0 sorun denildi kavgali olmadigimiz hangi ulke kaldi ?? MILLI VARLIKLARIMIZ SATILDI EMEKLILIK YASI ARTTI DEVLETIMIZIN BORCU ARTTI ETI SAMANI TOHUMU ITHAL EDER OLDUK DOLAR AVRO UCTU MILLI VARLIKLARIMIZIN COGU SATILDI

Beğenmedim! (0)
Avatar
BU İBNEYİ TAKSİMİN ORTASINDA ..................... 2018-05-06 23:11:44

AMA BU MİLLETE AZ BİLE BOŞVER AQ...

Avatar
madencimizi tekmeleyenlere 2018-05-06 23:09:41

oy yok

Misafir Avatar
utanan adam... 2018-05-06 23:21:31 @madencimizi tekmeleyenlere

emekçi maden işçisini yere düşürerek , büyük bir öfkeyle tekmeleyen bu kişinin aday adaylığını tebrik eder, aday olduğu akp yi ayrıca tebrik ederim.KENDİLERİNE YAKIŞANI YAPTILAR...

Beğenmedim! (1)
Avatar
muhalefet partileri fetocu darbeci terrorist 2018-05-06 23:09:00

ilan ederek muhalefet partileri milleti hedef gosterenler suc isliyor insanlari hedef gosteriyorlar yeter artik

Avatar