Erdoğan: Türkiye artık geri döndürülemez bir yola girmiştir

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kayseri Şehir Hastanesi Açılışı'nda konuştu.

Erdoğan: Türkiye artık geri döndürülemez bir yola girmiştir

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kayseri Şehir Hastanesi Açılışı'nda konuştu.

05 Mayıs 2018 Cumartesi 20:10
Erdoğan: Türkiye artık geri döndürülemez bir yola girmiştir

Erdoğan, Kayseri'nin 16 Nisan referandumunda yüzde 68 oranında evet verdiğine dikkat çekerek 24 Haziran erken seçiminde Kayseri'nin rekor tazeyeleceğine inancını dile getirdi.

Bir kez daha cumhurbaşkanı olarak kendisine oy verilmesini, ama parlamentoda AK Parti'ye oy verilmemesini savunanları eleştiren Erdoğan ''Sizlerden eski Türkiye sevdalılarına sandıkta şöyle iyi bir ders vermenizi bekliyorum'' dedi.

''Şehir hastaneleri belediye başkanlığımdan beri rüyamdı… Ülkem ve milletim için bu hayalin hayata geçmesi beni mutlu etmeyecek de kimi mutlu edecek'' diye konuşan Erdoğan, 5. şehir hastanesini Kayseri'de açtıklarına dikkat çekti. 

KEMAL KILIÇDAROĞLU'NA: 'YAPTIĞIMIZ YOLLARDAN, KÖPRÜLERDEN GEÇ DE GEL'

Erdoğan, CHP liderine şöyle seslendi:

''Fakat biz bu hasteneleri Kılıçdaroğlu için de yaptık… Ona diyorum ki, yaptığımız yollardan geç, Avrasya Tüneli'nden geç, Osman Gazi Köprüsü'nden, Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nden geç… Geçerken CD de koy dinle… Hani İbrahim Tatlıses diyor ya, Afrin'i dolan da gel, ben daha da ileri gidiyorum, Menbiç'i dolan da gel…''

'ESKİ YAPININ GERİ DÖNDÜRÜLMESİ MÜMKÜN DEĞİL'

Erdoğan şu görüşleri dile getirdi:

"Türkiye artık geri döndürülemez bir yola girmiştir. On yıllardır sorun, kriz ve kaos üreten mevcut yapının devam etmesi veya geri getirilmesi mümkün değildir."

'ESKİ HAL MUHAL'

"Ülkenin ve milletin geleceği için tek bir proje dahi ortaya koyamayanlar, bakıyorsunuz seçimlerde eski Türkiye'yi geri getirmekten, eski sisteme geri dönmekten bahsediyorlar. İkballerini ve koltuklarını eski köhne sistemin boşluklarına borçlu bu kesimler, milleti mümeyyiz olarak görmüyor, ancak bilmiyorlar eski hal muhal, yeni hal bunlar için ya izmihlal."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.05.2018 21:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
A K P + M H P = Y A L L A H . C E H E N N E M E 2018-05-08 17:43:04

.

Misafir Avatar
bahceliye kim inanir 2018-05-11 23:11:55 @A K P + M H P = Y A L L A H . C E H E N N E M E

eyy bahceli bahceli bir zamanlar recep tayyip erdogan tipi baskanlik sistemi Turkiyenin bolunmesinin recetesidir demokrasinin idam fermanidir diyordunuz ve birden bire baskanlik sisteminin onunu actiniz yetmedi Akp ile cumhur ittifaki yapiyorsunuz baskanlik sistemini destekliyorsunuz inanin sayenizde Kafam karıştı sizce hangi bahceliye inanmaliyim
??? https://www.youtube.com/watch?v=CxG13ZLB6rY

Beğenmedim! (0)
Avatar
KECi COBANI 2018-05-05 20:19:59

TÜRKiYE 2002 YILINA KADAR EN DOGRU YOLDAYDI EKONOMi DIM DiK YUKSELiYORDU HALKIMIZA RÜSVETE KARSI SAVAS iLAN EDECEYiNE SEREF SÖZÜ VEREN ERDOGAN iKTiDARA GELiNCE ÜLKEYi SÖMÜRÜP BATAKLIGA SÜRÜKLEDi ÖNÜMÜZDEKi SECiMDE HALK DOGRUYU YAPACAKTIR

Misafir Avatar
. 2018-05-08 13:37:55 @KECi COBANI

http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/akp-li-eski-vekilden-erdogan-a-zor-soru-h91754.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
REİSİN BU LAFINA: YARRAĞI YEMİŞİZ DE DİYEBİLİRİZ ! 2018-05-08 01:15:45 @KECi COBANI

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
DEVLET BAHCELI ORNEK OLMALI 2018-05-08 00:26:33 @KECi COBANI

Devletimiz hic kimsenin ozel malı veya sirketi degil secimlerde kim kazanirsa devletimizi yonetir o koltuk emanettir
herkes savci polis olmaya calismasin farkli dusuneni FETOCULUKLA SUCLAYIP SINDIRIP SUSTURMAK AHLAKSIZCA ULKEMIZDE POLISIN SAVCININ GOREVI BELLI
AYRICA ALLAH IN VERDIGI CANI SADECE ALLAH ALABILIR
hepimiz din kardesiyiz savas ta degiliz sadece secimdeyiz secim icin insan gidip baska insani nasil bicaklar bu nasil bir zihniyet kendinize gelin yeter yahu hepimiz kardesiz secimler adil seffaf olmali boyle kanli bicakli secimmi olur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
asgeri ucret 1603 tl 2018-05-07 13:20:41 @KECi COBANI

kira en az olmus 800 tl olmus millet ne yiyecek ne icecek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-05-07 10:51:35 @KECi COBANI

AKP her secim oncesi terror bitecek dedi terror tavan yapti AKP her secim oncesi istikrar gelecek dedi istikrar yerine tam tersi oldu akp milli varliklarimizin cogunu emperyalist guclere satti satilan fabrikalarin cogu amerikan israil bayrakli evet akp kopru yapti yol yapti sehir hastaneleri yapti cok dogru kopru dolar bazinda hazine garantili yapan sirket kazaniyor gecende gecmeyende kopru ucreti oduycek dolar arttikca kopru gecis ucretide artiyor sehir hastanesinede hasta garantisi verilmistir diye dusunuyorum akp 1 tane Fabrika kurdumu ???? yooo eti samani tohumu cogu gidayi ithal eder olduk dolar avro arttikca gida fiyatlarida borsa gibi artiyor dolar avro uctu tl deger kaybetti sicak para politikasiyla ordan borc burdan borc sat sat yeee politikasiyla ulke yonetilmez ulkemizde 30 milyon yardima muhtac aile var deniyor sayi daha yuksek olabilir o kadarda issiz var millet borc bataginda cogumuz et yiyemiyor medya narkozuyla nereye kadar millet pazara gittimi hersey ortada

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Savcilara sesleniyorum 2018-05-07 00:16:27 @KECi COBANI

Metin Külünk Bey Kin ve NEFRET SUCU ISLIYOR PARTILERI HEDEF GOSTERIYOR GEREGI YAPILMALI AKP İstanbul Milletvekili Metin Külünk "15 Temmuz'un siyasi ayağı CHP, İYİ Parti, Saadet Partisi, Demokrat Parti iktidarıdır" dedi. Külünk http://www.yurtgazetesi.com.tr/politika/metin-kulunk-15-temmuz-un-siyasi-ayagi-karsi-ittifaktir-h91306.html

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
16 sene AKP DONEMI 2018-05-07 00:10:20 @KECi COBANI

EKONOMI COKTU TERROR ARTTI AHLAKI COKUNTU VAR MILLET KOPEGE TAVUGA COCUGA TECAVUZ EDIYOR MILLET FAKIRLEDI millet borc bataginda et yiyemiyor 30 milyon yardima muhtac aile var deniliyor KOMSULARLA 0 sorun denildi kavgali olmadigimiz hangi ulke kaldi ?? MILLI VARLIKLARIMIZ SATILDI EMEKLILIK YASI ARTTI DEVLETIMIZIN BORCU ARTTI ETI SAMANI TOHUMU ITHAL EDER OLDUK DOLAR AVRO UCTU MILLI VARLIKLARIMIZIN COGU SATILDI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tek adam rejimi cok tehlikeli 2018-05-07 00:08:46 @KECi COBANI

kuvvetler ayriligi sart yoksa kimi kime sikayet edeceksin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
inşallah, maşallah 2018-05-07 00:06:49 @KECi COBANI

tayyip koltuktan inerse dolar iner avro iner benzin fiyati iner ciftcinin iscinin emeklinin memurun yuzu guler gubre fiyatlari iner ithal tohum yerine yerli tohum elektrik faturasi iner enflasyon iner millet et yiyebilir uretim politikasi izlenir Turkiye iyilesir Ekonomi iyilesir komsularla 0 sorun ince bey le hersey duzelir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
16 sene AKP DONEMI 2018-05-07 00:04:08 @KECi COBANI

16 sene AKP DONEMI 28 dakika sonra @TC
EKONOMI COKTU TERROR ARTTI AHLAKI COKUNTU VAR MILLET KOPEGE TAVUGA COCUGA TECAVUZ EDIYOR MILLET FAKIRLEDI millet borc bataginda et yiyemiyor 30 milyon yardima muhtac aile var deniliyor KOMSULARLA 0 sorun denildi kavgali olmadigimiz hangi ulke kaldi ?? MILLI VARLIKLARIMIZ SATILDI EMEKLILIK YASI ARTTI DEVLETIMIZIN BORCU ARTTI ETI SAMANI TOHUMU ITHAL EDER OLDUK DOLAR AVRO UCTU MILLI VARLIKLARIMIZIN COGU SATILDI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-06 11:42:53 @KECi COBANI

Geçmediğin köprüye, inmediğin havalimanına para ödeyeceksin. Ülkemizin tüm stratejik tesisleri, enerji, iletişim sektörleri, petro kimya, şeker fabrikaları , verimli araziler yabancıya satıldı. Bu satışdan kazanilan para 70 milyar dolar. eti samani bile ithal ediyoruz 2016 yılı sonu itibariyle Devletin borcu 438 milyar dolar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-05-05 22:56:15 @KECi COBANI

KESKE HER SEY YAZDIGIN GiBi HALKIMIZIN ÖDEDiYi VERGiDEN OLSAYDI YOLLAR KÖPRÜLER TÜNELLER HEPSi BORCLA YAPILMIS YANi TORULARIMIZIN TORUNUDA BU BORCLARI ÖDYECEK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-05-05 22:11:45 @KECi COBANI

Sanki köprüleri, yollari, tunelleri, hava alanini babasinin parasi ile yaptirdi. milletin verdigi vergieri carcur etti. Böyle büyük projelerden aldiklari komisyonlar da büyük onun icin bunlari yaptirtti. Bir de verilen kotalar dolmaz ise, gecmeyen araclarin parasini millet ödeyecek.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-05-05 22:09:49 @KECi COBANI

Sanki köprüleri, yollari, tunelleri, hava alanini babasinin parasi ile yaptirdi. milletin verdigi vergieri carcur etti. Böyle büyük projelerden aldiklari komisyonlar da büyük onun icin bunlari yaptirtti. Bir de verileb kotaklar dolmaz ise gecmeyen araclarin parasini millet ödeyecek.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-05-05 20:25:53

Chp demokrasiyi ulkemize getirmistir,hani sizi c.bas. yapan demokrasiyi,hani ilk durakda inmek istediginiz demokrasiyi

Avatar
Vatandaş 2018-05-05 20:19:37

ALLAH(CC) İLE ALDATMAYAN VE KANMAYAN, KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ

Avatar
Okur 2018-05-05 20:24:35

Yine unutuyorsunuz,metroyu,Prof.Nurettin Sozen baslatmistir,ilk yerli oto,ucak chp doneminde yapilmistir,hemde 4 ayda 16 yildir bir araba yapamadiniz beee

Avatar
Vatandaş 2018-05-05 20:17:15

Kumar borcu yüzünden evdeki halıyı satan hayırsız evlat gibi iktidar ekonomik darboğaz ve uluslararası para baronlarından aldıkları borç ve faizleri ödemekte güçlük çekiyorlar milli değerlerimizi haraç mezat satıyorlar yazıklar olsun Şimdi de Yerli Milli edebiyatı yapıyorlar. Güç zehirlenmesi yaşıyorlar milli irade metanetle seçimi bekliyor Farkındalığını iktidara sandıkta gösterecek el mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek

Avatar
türkü 2018-05-05 21:23:53

mualefet pikolojik üstünlügü ele almis durumda bu durumda secimde galib cikacaktir .güle güle akp git mualefetde dinlen türkiye degisim dedi .

Avatar
Okur 2018-05-05 20:39:11

İbrahim tatlises ten ornek vermissiniz,oda sizin gibi unutkan,dogalgaz meselesi,yaylalar turkusunu soylemissiniz,ayrica karsinizda artik ince var kilicdaroglu degil..bu arafa unutmadan yazayim turku dedinizde siz en iyisimi su " hos gelisler ola Mustafa Kemal pasa "marsini ogrenin askerlige merak sardinizya..ars ars ars ileri ileri donmez geri Turkun askeri..bunu begenmedim derseniz,ayvasi var bagi var,atamizdan yadigar bizfe ATA bari var