Flaş Haber
Kapat

Erdoğan'dan AB'ye: Almayacaksınız açıklayın!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Avrupa Birliği'ne (AB) "Almayacaksanız açıklayın şu işi. Ne biz sizi meşgul edelim, ne siz bizi meşgul edin. İşi bağlayalım. Minderden kaçan biz olmayacağız. Onların kararını bekliyoruz" ifadeleriyle seslendi.

Erdoğan'dan AB'ye: Almayacaksınız açıklayın!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Avrupa Birliği'ne (AB) "Almayacaksanız açıklayın şu işi. Ne biz sizi meşgul edelim, ne siz bizi meşgul edin. İşi bağlayalım. Minderden kaçan biz olmayacağız. Onların kararını bekliyoruz" ifadeleriyle seslendi.

17 Ekim 2017 Salı 15:02
Erdoğan'dan AB'ye: Almayacaksınız açıklayın!

Polonya Cumhurbaşkanı Andrzej Duda ile ortak basın toplantısı düzenleyen Erdoğan'ın açıklamaları şöyle:

Polonya, 2018-2019 BM Güvenlik Konseyi geçici üyeliğinde yer olacak. Bu süreç içerisindeki dayanışmamız tam olacaktır. Türkiye tarihinde, Lehistan'ın bağımsızlık ve egemenliğini her zaman tanımış ve desteklemiş bir ülke. Yüzyıllara dayanan geçmişimize baktığınız zaman, tamamen dostluk ve dayanışma içerisinde bir geçmişimiz var.

Özellikle şu anda, 80 milyon Türkiye'nin, 38 milyon Polonya'nın nüfusu var. Bu ciddi potansiyel ikili ticaret hacmimizi arttırabilir. Şu anda 6 milyar dolar gibi bir seviyedeyiz. Ama bu rakam bu iki ülke için düşük bir rakam. Bunu 10 milyar dolara çıkarmalıyız. Bu ticaret kazan-kazan esasına dayalı olarak devam edecektir. Birçok sektörde bunu geliştirebiliriz. 

Enerji konusunu ele alma imkanımız oldu. Biz enerjide tedarikçi bir ülke değiliz. Transit noktasında bir ülkeyiz. Adeta bir dağıtım merkeziyiz, böyle bir özelliğimiz var. Polonya'nın da tüketici olmanın yanısıra, kömür madenleri konusunda ciddi bir potansiyeli var. Enerjisinin ciddi bir kısmını buradan karşılama şansı var. Biz de enerjimizin bir kısmını termik santraller vasıtasıyla kömürde elde etmek niyetindeyiz.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.10.2017 15:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
NO AVRUPA teyyo..O SENİN HÜSNÜ KURUNTUN 2017-10-17 15:39:59

Ya CUM saçmalama .Kaç defa açıklayacaklar 50 sene artık bi idrak et avrupa istemiyor .Hele şimdi katiyen olmaz diyorlar senin bir kulağından giriyor ötekisinden çıkıyor .!! Hele şimdi hiçç almazlar .Senin yaratılanı yaratandan dolayı karataşda..üzerime..çıplak,,deri çeketli..adamlar işediler diyerek hayel gücünü kullanarak..aklındaki,erkekleri söyleyen ..yaratılanı yaratandan dolayı sevdiğim SIKMA BAŞ BACILARIN ,ve senin ileri geri tartışarak bir kafalarını kurmasının kavga etmediğin yurt içi yurt dışı ..saldırganlık yaptığın ..kavgacı karekterin..dolayısı ile imkansız avrupa birliğine almaları .Hem sonra boşş ver canım ne işimiz var biz ..TÜRKLERİN AVRUPADA ..Avrupalılar seni istemiyor ve endişe ediyorlar ..sen onlarada HEYYY MİLLET ben MİLİYETCİLİĞİ AYAKLAR ALTINA ALDIM bu davaların savcısıyım ,al ananıda..s..ktir ol..git heyy avrupa yaratılanı yaratandan dolayı sevdiğim kürt kardeşim B arzaniye sıkma baş bacılarıma ..saygı duyacaksın polislerim destan yazdı ,vs vs dersin diye avrupayıda bir birine katar avrupalı ,moderen kadınları da Sıkma baş yaparsın ..erkelerine teke giydirirsin,çocuklarını dindar,kindar gençlik yetiştirirsin..avrupa okullarını ,İMAM HATİBE ÇEVİRİSİN ..gençleri öldürtüp vur emri verirsin ,polislerim destan yazdı dersin ,vs vs bu gibi facia, FELAKET, dehşet ..sorunlarından özellikle RTE istenemediklerinden dolayı avrupa yasak unut anam sen..bir gece ansızın..geleceğiz ..dedin İRAK kürt bölgesi p..şut B arzaniye gireceğin yerde Suriyeye girdiğin için ..akıl biliç düzeyini rahatsız buldukları için korktular ..Dolayısı ile avrupa bir liği ..TÜRK MİLLETİ BİZDEN DEYİL ((((( SENDEN VE HANEDANLIĞINDAN )...ENDİŞE DUYDUKLARI ,RAHATSIZ ,OLDUKLARI İÇİN AVRUPA YASAK .AVRUPA ÜLKELERİ AVRUPADA HİBELİ ..SAHTE ETRİKALILARLA DOLU REFERANDUMLAR YAPAR BAŞKANLIKLARINI ..ELLERİNDEN ALIRSIN DİYE ENDİŞELENİYOR VE (( NO AVRUPA TEYO )) DİYORLAR ..GAYET BASİT NOKTA

Avatar
texas 2017-10-24 16:42:27

banu avar denen göcmen kaltagini örnek veren yorumcular birazcik kendiniz arastirin önce türkiye kopenhagen kriterlerini yerine getirsin sonra desin ab bizi almiyor ev ödevlerii yerine getir

Avatar
Hiro 2017-10-17 18:20:06

Her şeyi ozellestirdiler, denetim yok. "Alo" diye arayana yanlışlıkla "Evet" cevabı verirsen yandın, faturana zam gelecek demek. Ortalık hırsız kaynıyor artık. Elhamdülillah.

Avatar
gercekler 2017-10-17 15:52:02

yeni dunya duzeninde turkiyenin konumu amerikan televizyonuna
Glenn Beck - Predicts New World Order & U.S Will Be A 3rd World Country! - 2
https://www.youtube.com/watch?v=cADJ3SllS8Q

Avatar