banner87

Eşeğe tecavüz ederken suçüstü yakalandı... Skandal savunma

Bir kişi Kütahya'da eşeğe tecavüz ederken yakalandı. "Karı yoktu, şeytana uydum" diyerek kendini savundu

Eşeğe tecavüz ederken suçüstü yakalandı... Skandal savunma

Bir kişi Kütahya'da eşeğe tecavüz ederken yakalandı. "Karı yoktu, şeytana uydum" diyerek kendini savundu

21 Ağustos 2018 Salı 20:42
Eşeğe tecavüz ederken suçüstü yakalandı... Skandal savunma

Kütahya'nın Altıtaş ilçesinde çekildiği iddia edilen görüntülerde bir adam eşeğe tecavüz ettiğini kabul ederek 'Şeytana uydum' ifadesini kullandı.(T24)

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.08.2018 20:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TAYYİP'İN CİCİ SİYONİSTAN'I 2018-08-23 03:11:31

BUGÜN BİR DEDE TORUNUNU ÖLDÜRMÜŞ...
AŞIRI KALİTELİ MEMLEKET AQ... :(

Misafir Avatar
bu hırta bir ayıya tecavüz etmesini öneririm :) 2018-08-24 18:57:01 @TAYYİP'İN CİCİ SİYONİSTAN'I

çok sevecek kesin ! kihkih..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BU SAPIK ADAM 2018-08-23 10:24:41 @TAYYİP'İN CİCİ SİYONİSTAN'I

HADIM EDILSIN BUGUN ESSEGE YARIN COCUKLARIMIZA TECAVUZ EDER

Beğenmedim! (0)
Avatar
salih ata 2018-08-21 22:59:18

ANADOLUDA ILK ASK ESEKLE YASANIR!!

Misafir Avatar
4K1T = köpek , koyun , keçi , kedi , tavuk :( 2018-08-23 03:16:17 @salih ata

aq...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Emine 2018-08-21 21:34:48

Bence seytan bu Müslümandan daha iyidir...

Misafir Avatar
adam işi bilmiyor 2018-08-22 10:14:51 @Emine

ensar vakfının yolunu bilseydi eşege itibar etmezdi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
halla halla 2018-08-22 01:16:02 @Emine

bu seytan dedikleri hep muslumanlarimi kandiriyor bunlarin hepsimi pust pezevek karilari duzduruyor ona buna bunlarda esek at keci inek tavuk kopeke tecavuz ediyorlar dininiz imaniniz batsin caminin miharesi ananizin a na girsin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
turan. 2018-08-21 21:51:39 @Emine

hayır.. insan kötüdür, şeytan daha kötüdür, kötü bir dinci en kötüsüdür...

Beğenmedim! (0)
Avatar
EŞEĞİN İNTİKAMI... 2018-08-21 21:43:36

tamam şimdi sıra bende , dön arkanı... aaaiiiiiii, aaaiiii.

Avatar
erow 2018-08-21 21:55:46

bende karı bulamadım bu adamın karısına kzıına veya anasına tecavüz etsem olurmu şerfini skyim bu adi picin sıkın kafasına gitsin

Misafir Avatar
erow 2018-08-21 23:59:10 @erow

salih ata denen şerefsiz tecavüzcüyü savunma bize pislik demekki sende tecavüzcülerden birisisin adi herif ne biçim insanlarsınız aklınız fikriniz belden aşağıya çalışır oldu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salih ata 2018-08-21 23:02:28 @erow

LAN MAL!Senin kafana sikmak lazim esasen

Beğenmedim! (14)
Avatar
laz 2018-08-21 22:32:21

Seytanin aklina gelmez ...ulan gavat...

Avatar
D 2018-08-21 23:13:42

Yahu bu eşşeklerde inatcı derler. şunları niye tekmeyi atmaz . Bir çifte atsa ne güzel olur acaba eşşege yanaşabilirmi . Bunlar acaba alıştırmış olabilirlermi zavallı konuşamıyorki yok yok çifte atmalıki gazetelere manşet olmalı.

Avatar
D 2018-08-21 23:07:52

Vay ahlaksız adı serefsif şeytan çarpsın seni inşAllah. Keşke Eşşek seni altına alsaydı Terbiyesiz kadın yokmuş ,kadın yok diye hayvanlara musallat ol Seni teşir etmeleri gerekiyorki rezil olasın