Fatih'te etek giyen kadına hacıdan küfür... Böyle bir tepki beklemiyordu

İstanbul Fatih'te etek giyen kadına küfreden adama tepki: Tecavüzcülere konuşacaksınız, milletin parasını çalanlara konuşacaksınız

Fatih'te etek giyen kadına hacıdan küfür... Böyle bir tepki beklemiyordu

İstanbul Fatih'te etek giyen kadına küfreden adama tepki: Tecavüzcülere konuşacaksınız, milletin parasını çalanlara konuşacaksınız

26 Temmuz 2018 Perşembe 21:49
Fatih'te etek giyen kadına hacıdan küfür... Böyle bir tepki beklemiyordu

İstanbul, Fatih'te bir kadının şort ve etek giymesi yüzünden sözlü tacize uğradığı iddiası gündeme bomba gibi düştü. Tekerlekli sandalye ile gezen ak sakallı bir adam ile tacize uğradığını iddia eden kadın tartışıyor. Tacize uğrayan kadına "Seni Allah'a havale ediyorum" diyen yaşlı adam sosyal medyada büyük tepki aldı.

İstanbul Fatih Karagümrük’te ailesiyle birlikte taksi bekleyen Hazal Günaydın Ersoy, yaşlı, sarıklı bir adamın kendilerine yönelik hakaretlerini sosyal medyada paylaştı.

Hazal Günaydın Ersoy, Twitter hesabından yaşadıklarını şöyle anlattı:

“Bugün yaşadığım olay ve videosu. Öncesini geçirdiğim sinir krizinden ve şoktan ötürü çekemediğim için ancak bu kadarı var. Annem, ablam ve yanımda arkadaşlarımla Fatih/Karagümrük’te taksi bekliyordum. Bu adam tekerlekli sandalyeyle yanımıza geldi.

Hepimiz etek ve şort giymiştik. Bize ‘eşoğuleşek ve şerefsizin evlatları’ dedi. Önce annem müdahale etti gayet sakince. Sakinliğimizi görünce cesaret buldu ve hakaretlerine devam etti.”

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tarik 2018-07-26 22:06:26

Ulan gelde küfür etme bu yobaza, ulan sana ne? Senin sakalini sikeyim godos. Sen Müslüman falan degil, cakma Müslümansin.

Misafir Avatar
Selim 2018-07-27 20:18:09 @Tarik

Senin ananı sikerim orospunun fırlattığı
siktiğimin fahişesi kuyruğuna basılmış fare gibi bağırıyor.
adam sakince anlatıyor hangisi yobaz acaba ırkını ceddini siktiğimin domuzu.
senin domuz ırkını sikeyim senin ananın kirli amcığını sikeyim orospunun cocugu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yobazlar tam kuduyrmus 2018-07-27 01:40:34 @Tarik

bunun sakalareina isemek lazim kurumus gorunuyor cihat kavasina vurmus cenete gondermek lazim serefsiz alcak seriyatciyi

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
erkan 2018-07-26 23:54:00 @Tarik

böyle hacı hocayı tutup kıçına süpürge sapı sokacaksın amk yobaz cahilleri çağ dışı soyatarıları bunların hacı hocalığını sıkyıım

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
bu 2018-07-26 23:21:24 @Tarik

tür ibinelere yanaş taşaklarını sık 3 saniye ondaon sonra tövbe eder kimseye karışmaz

Beğenmedim! (2)
Avatar
Haydar 2018-07-26 22:48:18

BURDA SUÇLU KİM ALLAH BILIR.INSANLARI KİMSE KENDINR GÖRE YARGILAMASIN.BEN DEFALARCA TÜRKÇEYE CEVIRILEN TÜM YAZARLARIN KURANI KERIMI VE ARAPÇASINI OKUYORUM.BABAM IYI ARAPÇA OKUR ONDAN ÖĞRENDIM.HERKESE OKUYUN DERIM.GERCEK OKUSANIZDA, HER YAZARIN YORUMU DEGISIK YINE HANKISI DOĞRU YAZIYOR ANLIYAMASINIZ OLSUN YINE DE OKUYUN .BURDA KIMIN SUÇLU OLDUĞU YÜCE YARATAN BILDIR.AYRICA DINI ÇOK SEVEN DINDAR BIRIYIM AMA ATATÜRK DE SEVERIM HACYIM ...KIMSE KIMSEYI INCITMESIN .HER ŞEY KULHAKI MUDAHLE ETMESİN

Misafir Avatar
.......... cevap 2018-07-27 01:17:25 @Haydar

Ahzap yazarken z unutulmus tesekkür ederim...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Haydar x 2018-07-27 00:55:26 @Haydar

insanlar okusun diye arkadaslara begendim attirdim. 10 adet

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Sen evlatliginin karisini alirmisin? 2018-07-26 23:28:53 @Haydar

Bir de peygamberin evlatliginin karisini almasi var, onada kilif uydurulmus. Ahzab suresi 37. ayet.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
.......... 2018-07-26 23:18:19 @Haydar

ahzap sr. 50. ayet...……… iyi yakalamışsın tebrikler...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Haydar x ben okudum! 2018-07-26 23:14:00 @Haydar

Ahab suresinin 50. ayetini okudukdan sonra deist oldum . Herhalde sen orayi atlamissin yada anlamaissindir. tekrar oku InsAllah Allah sana da deist olmayi nasip eder!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Mhmt 2018-07-26 22:01:26

Hemen de artislenirler zaten, orasını burasını açarak gezmek özgürlük değildir. Edeb içersinde gezmemek esas başkasının özgürlüğüne müdahaledir. Neymiş efendim bakmasın , iyi sen ortalık malı gibi ortada gez millet gözünü kapatsın gezsin senin o pis halini görmemek için. Allah'ın azabından korkmazsiniz ancak özgürlük der insan hakkı der gezersiniz. İşinize geldiği gibi yorumlamayin. Hemen aşağılama misin geçersiniz. Allah ile senin aranda değil mi yaptığın günahlar, evet doğru ama yediğin halti git senin gibi gezenlerin ortamında yap, orası Fatih edep dairesi içerisinde gezeceksen git yoksa öyle yersin işte fırçayi. O adam değil sen rezil oldun

Misafir Avatar
cok sicak mhmt 2018-07-27 01:49:52 @Mhmt

onun bunun insanca yasantisina karisacaknan ananin bu sicakta palto carsaf tasimasi yakicidir altina vantilator yerlestir duvasini alir cenete gidersin malzeme teslim bedafadir iscilik dusun kararini ver

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
@Mhmt x cevap 2018-07-27 01:14:20 @Mhmt

yobaz it , namazin ve orucun amaci nedir ? Allaha ibadet ederken kendini ve nefsini terbiye etmektir anlasilan siz itleri daha cok azdiriyor. ortalik mali diyede kimseye hakaret etme hakkin yok . iste siz yobazlar bu yüzden itsiniz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
@Mhmt x 2018-07-26 23:36:41 @Mhmt

el aleme rezil olasin diye arkadaslara begendim attirdim. Asagilarda kabolma.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Mhmt x 2018-07-26 22:12:20 @Mhmt

Serefsizler arabistana , hem kabeye daha yakin olursunuz..... havanlarin neresi acik , erkek cocuklarin neresi acik onlara dahi tecavüz eden sapiklar .. Ensar vakfini biliyorsun degilmi!?

Beğenmedim! (1)
Avatar
D 2018-07-26 22:16:56

Adamın tipine bakarmısınız . Kendi gibi olmalarını isteyen bir gurup etek giysen laf olur pantolona laf ederler Amma tecavüz edenlere dilleri lal oluyor Siz kimsiniz be bu ülkenin sahibi sizmısiniz bee hade be git işinize sizi takan sizin gibi olsun Halde İran'a otobus kalkıyor geç kalma .

Avatar
cahil sakallı 2018-07-26 21:54:39

kara cahil adamlar.

Misafir Avatar
@cahil sakallı x ----#### 2018-07-26 22:14:31 @cahil sakallı

cahil insanlara kurban olsunlar .. sapiklar sapik, kendini Allah yerine koyup milletden hesap soruyorlar.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Senin 2018-07-26 23:05:49

gibi bitliler Arabistan da entari giyiyorlar, Allahin salagi sende entari giyde belki senin cennahdan birinin hosuna gidersin de gö... gün görür

Avatar
mustafa 2018-07-26 22:00:32

amcanın.suçu.yok.bu.devlet.getirirdi.bu.insanları.buduruma.bir devlet.ülkenin.yarısına.hayinderse.amcagibi.insanlar.bunu.soyler

Misafir Avatar
@mustafa x 2018-07-26 22:34:16 @mustafa

sen neden demiyorsun ? Demekki sebep sigir olmakmis . Bu sapiga devlet kendini 6. katdan at dese atarmi?

Beğenmedim! (0)
Avatar
genc sarı 2018-07-26 23:31:09

ÜLKEYİ BU HALE GETİRENLERİN ALLAH BELASINI VERSİN AHLAK YOKSUNU İT HERİF DİŞİ EŞŞEGE BİLE SULANIR AKKKPPELER MUTLU OLSUN