Gökçek tehdit mi etti?

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, gece saatlerinde paylaştığı ayetle ‘tehdit mi ediyor’ sorusunu akla getirdi.

Gökçek tehdit mi etti?

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, gece saatlerinde paylaştığı ayetle ‘tehdit mi ediyor’ sorusunu akla getirdi.

02 Ekim 2017 Pazartesi 21:47
Gökçek tehdit mi etti?

Kanal D Haber’de Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın 6 belediye başkanının istifasını istediği iddia edildi. Bu iddianın ardından gözler Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek’e çevrilirken, Gökçek’in gece saatlerinde paylaştığı “Günün Ayeti” tweeti akıllara ‘tehdit mi ediyor’ sorusunu getirdi. 

İşte o tweet:

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
GökçekTehdit MiEtti
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ayşe 2017-10-03 00:02:41

Ha gayret sonunda yin birbirinizi elbette erdoğan da geri adım atarsa açık açık tehdit edilmiştir korktukları var demektir nasıl kılıçdaroğlu nun karşısına ekranlarda çıkamadığı gibi görcez bakalım ha gayret melih anlat herşeyide bitsin saltanat sürenlerin sonu gelsin artık

Misafir Avatar
izmir,li 2017-10-03 12:39:01 @Ayşe

AYŞE ismi size mubarek olsun kardeşim..doğru söylemişsiniz..
kalbin Allah için çarptığını hissediyoruz.. AYŞE isimli olanlar güzel ve asil insanlardır...selamlar

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ayşe e cvp---- bb 2017-10-03 12:20:24 @Ayşe

Ayşe, ismin e asla yakışmıyorsun. ama yazmam lazım. ağzından akan salyaların sebebini bimiyorum . ama inanıyorumki bir sebebin yoktur. sırf Gazete ve açık oturumların GAZ ı ile salyalanmışsın. sen hayatta asla mutlu olamıyacaksın .

Beğenmedim! (4)
Avatar
deniz 2017-10-03 01:25:12

Birbirlerinin kirli çamaşırlarını ortaya çıkartarak kendi sonlarını getirecekler.

Avatar
Seyfettin Karaayvaz 2017-10-02 22:58:49

Ne zeka amma sıkıştılar mı bir ayet. Biri bskara makara der dalga geçer. Diğeri kafirligin alasını yapar, kafirlerin dostluğundan bahseder yani sen sus.ben de susayım der

Avatar
Mine 2017-10-03 01:59:00

Güle güle sana yolun açık olsu git ve bir daha dönme çok bile kaldın .

Misafir Avatar
mini e cvp--- 2017-10-03 12:22:36 @Mine

mine giden gider ama sizden asla gelen olmaz bunuda böyle bil. ve bekleye bekleye ömrünü tüket isyan ve kin içinde.. onca sana öğütler verdim hiç akıllanmamışsın . uyma akıllı. seni

Beğenmedim! (2)
Avatar
Adanalı 2017-10-02 23:39:55

Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste

Avatar
bu daha baslangic 2017-10-02 23:43:16

abooooooooooooo ortalik karisti duzen bozuldu yetis muhamet yetis ya ali

Misafir Avatar
Muharrem ayı.. 2017-10-03 12:42:33 @bu daha baslangic

kardeş hakkımız haram olsun 1 lira dahi yiyene...içi dışına gelsin..amin...muharrem ayı hürmetine YA RABBİ..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mine 2017-10-03 02:03:04

Birilerinin Hakkı'nı yerken ,de ayetlere sığınıyordun buraya kadar dostum fişin çekildi bir kere köşene çekil kendi kendinin muhasebesini yap bol bol dua et Tanrım seni affetsin .

Avatar
serap 2017-10-02 23:00:37

kimi kafir goruyorsa

Misafir Avatar
mert 2017-10-03 12:43:50 @serap

ayet ile vurguladığı kim ise.? onu kafir görüyor..ayeti ve muhatabını inceleyiniz.

Beğenmedim! (0)