banner87

Hakkari’de askeri konvoya roketli saldırı: Yaralılar var

Hakkari'nin Çukurca ilçesi Köprülü köyünde teröristlerin askeri konvoya düzenlediği roketatarlı saldırıda 6 asker yaralandı.

Hakkari’de askeri konvoya roketli saldırı: Yaralılar var

Hakkari'nin Çukurca ilçesi Köprülü köyünde teröristlerin askeri konvoya düzenlediği roketatarlı saldırıda 6 asker yaralandı.

19 Haziran 2018 Salı 00:21
Hakkari’de askeri konvoya roketli saldırı: Yaralılar var

Edinilen bilgiye göre, Çukurca ilçesine bağlı Köprülü köyü Aslanboğazı mevkiinde teröristler tarafından askeri konvoya düzenlenen roketatarlı saldırıda 6 asker yaralandı. Yaralı askerler Hakkari ve Çukurca’daki hastanelere kaldırılarak tedavi altına alındı.

Hakkari Valisi Cüneyit Orhan Toprak, teröristlerin roketli saldırı sonucu 6 askerin yaralandığını ve yaralı askerlerin hastanede tedavi altına alındığını söyledi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.06.2018 01:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yavvv 2018-06-19 00:25:21

Bu millet kandile girince akp ye oy verecek akp kazanacak .bu millet bu kadar safmi abd izin vermeden oraya gidilmiyor abd secim zamani izin veriyor sonra abd akp ye karsi deniyor hepsi yalan akp israille sorunsussa abd akp yi desdekler bu boyledir gerisi senaryo hwp

Misafir Avatar
yörük haydar 2018-06-19 07:54:08 @Yavvv

afrin kahramanı ,muharrem inceyi yerilirken alkışlayan metin temel her şey kontrol altındaysa gevşedinizmi kardeşim 15 gündür ne oluyor çukurcada ,nasıl ve neden pusuya düştük bunun kritiğini kurmaylarını toplayıp yaptınmı çukurcada derecikte cevap hayır nasıl olsa profesyonel vatan evlatları bol değilmi eski başbakanın dediği gibi oda bu mesleği seçmeseydi değilmi.??????????????????

Beğenmedim! (1)
Avatar
Erdi 2018-06-19 01:01:29

Evet yine 1 Kasım'da oynanan aynı oyun, bombalar patlayacak, Amerika'nın izni ve AKP'nin emriyle PKK'nin çoktan boşalttığı Kandil bombalanacak, Membiç'e girilecek, HDP karalanıp, barajı aşması engellenecek, bilmem kaçıncı kere PKK ile savaşıyoruz ayaklarıyla milliyetçilik oyunu oynanacak ve Aziz Nesin'in kulaklarını çınlattığı kesimin yine oyları alınacak :(

Avatar
Vatan 2018-06-19 03:40:40

Allahtan acil şifalar dilerim askerlerimize.

Avatar
aydın 2018-06-19 00:48:29

yeni chp liler koşun hem demirtaş ziyaretine hem yaralı asker ziyaretine,ama söylemeden giderseniz asker ziyaretine dayak yiyebilirsiniz önce izin alın

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-06-19 01:16:59

tayyip ABD ANLAŞTI TERÖRİST PKK VE SURİYE UZANTILARINA ARTIK ELLEMİYORUZ EĞER SALDIRDIKLARI ZAMAN SADECE MEHMETÇİK KENDİNİ KORUYOR .PUŞT tayyip eskiden diyorduki saldırmalarını artık beklemiyoruz biz kovalıyoruz İNLERİNE giriyoruz diyordu şimdi sadece MEHMETÇİKLER OLDUKLARI YERDE BEKLİYOR SALDIRIRLARAA ÖLÜDÜRMÜYORLAR KENDİLERINİ KORUYORLAR .YİNE puşt manyak tayyip elemeyim dokunmayın diyor çünki ABD ANLAŞTI YİNE İHANET SÜRECİ BU DEFA OLDUDA BİTTİ 4 LÜ KÜRTİSTAN ÇOKTAN KURULDU İKTİDARA GELİRDE İTİRAF EDECEK .ABD LE İŞ BİRLİĞİ YAPIYOR YİNE .YARIN BİR GÜN ABD BİZİ KABDIRDI DER ÇIKAR ÜLKEMİZDE .Kürtistanı tayyip ve akp kurdu böldü ÜLKEMİZİ kürtistan ve TÜRKİYE . ABD TEK BANA DOKUNMA ELLEME SALTANATIMA SALDIRMA ALIN SİZE OSMANLININ SON PADİŞAHI tayyip vahdeddin.

Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM 2018-06-19 01:18:53

tayyip ABD ANLAŞTI TERÖRİST PKK VE SURİYE UZANTILARINA ARTIK ELLEMİYORUZ EĞER SALDIRDIKLARI ZAMAN SADECE MEHMETÇİK KENDİNİ KORUYOR .PUŞT tayyip eskiden diyorduki saldırmalarını artık beklemiyoruz biz kovalıyoruz İNLERİNE giriyoruz diyordu şimdi sadece MEHMETÇİKLER OLDUKLARI YERDE BEKLİYOR SALDIRIRLARAA ÖLÜDÜRMÜYORLAR KENDİLERINİ KORUYORLAR .YİNE puşt manyak tayyip elemeyim dokunmayın diyor çünki ABD ANLAŞTI YİNE İHANET SÜRECİ BU DEFA OLDUDA BİTTİ 4 LÜ KÜRTİSTAN ÇOKTAN KURULDU İKTİDARA GELİRDE İTİRAF EDECEK .ABD LE İŞ BİRLİĞİ YAPIYOR YİNE .YARIN BİR GÜN ABD BİZİ KABDIRDI DER ÇIKAR ÜLKEMİZDE .Kürtistanı tayyip ve akp kurdu böldü ÜLKEMİZİ kürtistan ve TÜRKİYE . ABD TEK BANA DOKUNMA ELLEME SALTANATIMA SALDIRMA ALIN SİZE OSMANLININ SON PADİŞAHI tayyip vahdeddin.

Avatar
GELE ME 2018-06-19 01:42:25

KENDI ASKERINIZE KENDINIZ ROKET ATMIYASINIZ DURUM ONU GÖSTERIYOR SECIM ROKETI SIMDIYE KADAR YOKTUDA NEDEN SECIME 5GÜN KALA HEMMEN TERÖR BASLADI BEN VE BENIM GIBILER MERAK EDIYOR