Harvard Genç Akademi Üyesi Canan Dağdeviren: En büyük motivasyon kaynağım Atatürk

Harvard Genç Akademi Üyeliği'ne seçilen ilk Türk Doktor Canan Dağdeviren, 11 Şubat Uluslararası Bilimde Kadın ve Kız Çocukları Günü'nde Birleşmiş Milletler'deki (BM) konuşmasında, "En büyük motivasyon kaynağım Atatürk” dedi.

Harvard Genç Akademi Üyesi Canan Dağdeviren: En büyük motivasyon kaynağım Atatürk

Harvard Genç Akademi Üyeliği'ne seçilen ilk Türk Doktor Canan Dağdeviren, 11 Şubat Uluslararası Bilimde Kadın ve Kız Çocukları Günü'nde Birleşmiş Milletler'deki (BM) konuşmasında, "En büyük motivasyon kaynağım Atatürk” dedi.

12 Şubat 2018 Pazartesi 22:20
Harvard Genç Akademi Üyesi Canan Dağdeviren: En büyük motivasyon kaynağım Atatürk

11 Şubat Uluslararası Bilimde Kadın ve Kız Çocukları Günü dolayısıyla Birleşmiş Milletler (BM) Ekonomik ve Sosyal Konsey salonunda düzenlenen ‘Barış ve Kalkınma için Bilimde Eşitlik ve Denklik' temalı iki gün süren toplantılar düzenlendi.

Macaristan'ın BM Daimi Temsilcisi Katalin Bogay'ın yönettiği oturumun konuşmacıları arasında yer alan, MIT Technology Review'un her yıl derlediği 35 Yaş Altı Mucitler listesinde yer alan genç Türk Bilim İnsanı, giyilebilir kalp pilinin mucidi Doktor Canan Dağdeviren de bir konuşma yaptı.

Konuşmasında, kendi başarılı bilim yolculuğuna değinen Dağdeviren, en büyük motivasyonunun Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk olduğunu söyledi. Bilimi gençlere ve çocuklara sevdirmek için her fırsatta Türkiye'ye seyahat ettiğini belirten Dağdeviren, onlarla sosyal medya yoluyla sürekli iletişim halinde olduğunu ifade etti.

Konuşmasında, “Alan farketmeksizin, bilim yapmak devrimdir” diyen Dağdeviren, konuşmasını Atatürk'ün “Yurtta sulh, cihanda sulh” sözüyle bitirdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.02.2018 23:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Semih 2018-02-12 22:32:13

Bravo sana Rabbim yolunu acik etsin guzel insan.Atatürkün cagdas kadinlari iyiki varsiniz.

Avatar
tebrik ederiz 2018-02-13 05:40:10

ulkemiz sizinle gurur duyuyor

Avatar
Mehmet Kara 2018-02-13 00:12:47

Eyvah. Kadıncağız Barış demiş. Hemen damgalamasalar iyi.

Avatar
NE MUTLU TÜRK DOĞANA 2018-02-13 06:00:53

NE MUTLU TÜRK GİBİ YAŞAYANA NE MUTLU TÜRKÜM DİYEBİLENLERE!

Avatar
Okur 2018-02-12 23:51:10

Bu habere gelecek yorumlardan birkaçı; kime ait olabileceklerine siz karar verin ,yaaaauuuuvvvvv senin her tarafın devrim olsa ne yazar, kimse bana kadınlarla erkekler eşittir demesin......ey baba kızının kaslarını aldırdın,altında Pantalon mu var göremedim ama kolları açık,(cehennem garanti) erkeklerin arasında,ise girdi 5000 maaş ne yaptın he

Misafir Avatar
Ne diyon lan 2018-02-13 09:43:40 @Okur

Sap yemişin saman sı....mışın

Beğenmedim! (1)
Avatar
Okur 2018-02-12 23:57:07

Yine aynı kişi yarın kalkıp,kardesleriiiimmmm biz kadınla erkek eşit degiiiil dediğimizde bu ce ha pe zihniyeti bizimle dalga geçti,baaaak kadınlar daha üstün!! derse alkış tufanı alır mı almaz mi?bana herşey seni hatırlatıyor

Misafir Avatar
m.g 2018-02-13 10:40:31 @Okur

tüm CE HAPE liler götünü siksinorospu çocuğu yediği çanağa sıçan şerefsiz,

Beğenmedim! (1)
Avatar
TÜRK KIMDIR 2018-02-13 05:43:50

"Bu memleket, dünyanin beklemedigi, asla ümit etmedigi bir müstesna mevcudiyetin yüksek tecellisine, yüksek sahne oldu. Bu sahne 7 bin senelik, en asagi bir Türk besigidir. Besik tabiatin rüzgarlariyla sallandi. Besigin içindeki çocuk tabiatin yagmurlariyla yikandi. O çocuk tabiatin simseklerinden, yildirimlarindan, kasirgalarindan evvela, korkar gibi oldu; sonra onlara alisti; onlari tabiatin babasi tanidi onlarin oglu oldu. Bir gün o tabiat çocugu tabiat oldu; simsek, yildirim, günes oldu; Türk oldu. Türk budur. Yildirimdir. Kasirgadir, dünyayi aydinlatan günestir. " Kemal Atatürk

Avatar
Soğukfizyon 2018-02-13 07:28:42

Mustafa Kemal’in yoldaşı olarak tanıdı insanlar onu.Asker olmak isteyenler idrak etmediler yoldaşlığı. Çömez yakınıyormuş: "Bize öyküler anlatıyorsun ama anlamlarını açmıyorsun." Usta yanıt vermiş: "Biri sana meyveyi çiğneyerek ikram etse hoşuna gider miydi?" Başarılı insanların fikirleri her ne hikmetse bu topluma ağır geliyor.Değerli ideolojiler değersizleştirilmek için toplumun değer yargıları ile ters düşürülmeye çalışılıyor. Bir milletin büyüklüğü, nüfusunun çokluğu ile değil, akıllı ve fazilet sahibi insanlarının sayısı ile belli olur.İyi ki varsınız.