banner87

Hulisi Akar'dan flaş Afrin açıklaması: Yaralılarımız var!

Genelkurmay Başkanı Orgenaral Hulusi Akar, Afrin'deki 'Zeytin Dalı' Harekatına ilişkin bilgi verdi. Akar, "Harekâtın planlama ve icrasında sadece ama sadece teröristler ve bunlara ait barınak, sığınak, bina, silah, araç gereç vesaire hedef alınacak. Sivil ve masum kişilerin zarar görmemesi için de her türlü dikkat ve hassasiyet gösterilecektir. Şu anda bile bazı yaralılarımız, gazilerimiz var. Onlara da saygılarımızı, şükranlarımızı sunuyor acil şifalar diliyorum" dedi.

Hulisi Akar'dan flaş Afrin açıklaması: Yaralılarımız var!

Genelkurmay Başkanı Orgenaral Hulusi Akar, Afrin'deki 'Zeytin Dalı' Harekatına ilişkin bilgi verdi. Akar, "Harekâtın planlama ve icrasında sadece ama sadece teröristler ve bunlara ait barınak, sığınak, bina, silah, araç gereç vesaire hedef alınacak. Sivil ve masum kişilerin zarar görmemesi için de her türlü dikkat ve hassasiyet gösterilecektir. Şu anda bile bazı yaralılarımız, gazilerimiz var. Onlara da saygılarımızı, şükranlarımızı sunuyor acil şifalar diliyorum" dedi.

21 Ocak 2018 Pazar 00:07
Hulisi Akar'dan flaş Afrin açıklaması: Yaralılarımız var!

Genelkurmay Başkanı Orgenaral Hulisi Akar, Genelkurmay Harekat Merkezi’nde Afrin’deki ‘Zeytin Dalı’  Harekatına ilişkin açıklamada bulundu.

Akar şu ifadeleri kullandı:  “TSK, hudutlarımızda ve bölgede istikrarı sağlamak maksadıyla Afrin belgesinde PKK, KCK, PYD, DEAŞ mensubu teröristleri etkisiz hale getirmek dost ve kardeş bölge halkının bunların baskı ve zulmünden kurtulmasını sağlamak üzere ‘Zeytin Dalı’ harekatını icra etmeye başlıyoruz.Harekat, ülkemizin uluslararası hukuktan kaynaklanan hakları, BM Güvenlik Konseyi’nin kararları, Güvenlik Konseyi’nin terörle mücadele konusundaki aldığı terörle mücadeleye yönelik özel kararlar ve BM Sözleşmesi’nin 51. maddesindeki yer alan meşru müdafaa hakkı çerçevesinde fakat Suriye’nin toprak bütünlüğüne saygılı olacak şekilde bu faaliyet icra edilecektir.

ŞU ANDA BİLE BAZI YARALILARIMIZ, GAZİLERİMİZ VAR

Harekâtın planlama ve icrasında sadece ama sadece teröristler ve bunlara ait barınak, sığınak, bina, silah, araç gereç vesaire hedef alınacak. Sivil ve masum kişilerin zarar görmemesi için de her türlü dikkat ve hassasiyet gösterilecektir. Şu anda bile bazı yaralılarımız, gazilerimiz var. Onlara da saygılarımızı, şükranlarımızı sunuyor acil şifalar diliyorum. Bu görevden de alınızın akıyla çıkacağınıza inancım, inancımız tamdır. Yolunuz, bahtınız açık olsun.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.01.2018 01:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-01-21 00:38:10

Kimse milli dava diyip duygu sömürüsü yapmasın,Yunan dışişleri Kılıçdaroğlu' na meydan okuduğunda sizin milli duruşunuzu gördük,ellerinizi çocuklarımızın kanlarıyla yikamayiniz,kahraman askerlerimiz gazı olurken sn cumhurbaşkanımız şu an nerede he nerede? ben söyleyeyim nikahta...milli davaymis

Misafir Avatar
vATANDAŞ... 2018-01-21 09:53:02 @Okur

Suriye diyorki..ŞAM, A HABER VERMEMİŞ TÜRKİYE..VERDİM DİYE YALAN SÖYLÜYOR..CUMHURİYET GAZETESİ..aYNISINI SURİYE aNKARAYA HABER VERMEDEN G.ANTEP,E Ş.URFAYA GİRSE ANKARA KABUL EDERMİ? MAZLUM ASKERLERDE ŞİMDİDEN YARALILAR OLMUŞ..SURİYEYİ HİÇ SAYAN AKP. İYİ YAPMYOR..TOPRAĞIN SAHİBİ SURİYEYİ KULLANIYOR.. SEÇİMLERE HAZIR LIK MI BU SAVAŞ..! İKİ TARAFTADA MAZLUMLAR ÖLECEK..CUMHURİYET..GAZ.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hulisi bey kac yaralimiz kac sehidimiz var ?? 2018-01-21 04:06:02 @Okur

bilmek istiyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
turkiye 2018-01-21 03:58:26 @Okur

suriye ile isbirligi yapmali suriyenin toprak butunlugu turkiyenin toprak butunlugudur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hulisi bey 2018-01-21 03:57:17 @Okur

bu öso kim ?? neden suriye ordusuyla birlikte hareket etmiyoruz ?? bu öso sonra nereye yerlesecek ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
pyd lideri zamaninda ankarada 2018-01-21 03:39:44 @Okur

paşalar gibi ağirlanmadimi ?? yoksa benmi yanliş hatirliyorum

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
suriyeyle komsuyken akp nin yanlis politikalari 2018-01-21 03:37:10 @Okur

yuzunden komsumuz pyd ve terroristler oldu simdi ayikla pirinci

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehmetim 2018-01-21 00:55:58

Ya cumhurun kefenli elemanlari vardi mitinglerde goruyoduk.nerde acaba bu kefenli etekli yalakalar.simdi savas var gorelim kefeninizi rantci yalakalar.kefenmis olurlermis hadii lenn olan hep gariban mehmetcigime oluyo.siz sadece mitinglerde show yapin adiler.

Avatar
halk 2018-01-21 01:08:37

MILLI DAVA YALAN MILLI DAVA EGE ADALARIMIZDI ONLARA SES CIKARMAYAN AKPE YARIN ÜLKENIN ISGALINEDE SES CIKARMAZ

Avatar
Zübük 2018-01-21 01:32:29

Hükümet anaokuluna giden cocuklar gibi memeleketi yönetiyorlar. Önce teröristlere yardim yataklik silah gönderme sonra küstüm ! Iktidarda akilli bir kisi bile yok ! Olan mehmetciye oluyor!

Avatar
Tosuncuklarnirede? 2018-01-21 01:33:11

51. madde açık saldırıya uğranıldığı zaman, savunma hakkı" diyor Suriye BM ye şikayet ediyor. BM de uyarıyor. Rusyada uyarıyor ABd de uyarıyor.Dikkat! Yarın "kurban olduk" "kandırıldık" demesinler...Tosuncuklar ile kefencileri alsınlar ilk askere...

Avatar
yurt mert 2018-01-21 02:32:27

aman dikkat et buralara fazla yaklaşma esir falan düşersin birde seni kurtaracaz diye mehmetler ugraşmasın

Avatar
hasan ali 2018-01-21 05:06:46

başcaları vede yaveri feto maduru başyaveri cephede görmek istiyoruz yanlız cephede cömelmek ayıp olur

Avatar
Ossman 2018-01-21 01:34:13

Bügün vatan partisinin baskani olan herif siritarak afrine yapilan operasyonu yorumluyordu , nasil olsa cocuklari ve sevdigi insanlar cephede degil.

Misafir Avatar
evet 2018-01-21 03:32:23 @Ossman

savasi savunuyordu

Beğenmedim! (0)