İBB Meclisi’nde 'Sen bittin' protestosu

CHP İBB Meclis Grubu, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun CHP liderine hitaben 'Açık açık söylüyorum, sen bittin' sözlerini protesto etti. Grup Başkanvekili Ertuğrul Gülsever, "Hukukun üstünde hiç kimse yok" dedi.

İBB Meclisi’nde 'Sen bittin' protestosu

CHP İBB Meclis Grubu, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun CHP liderine hitaben 'Açık açık söylüyorum, sen bittin' sözlerini protesto etti. Grup Başkanvekili Ertuğrul Gülsever, "Hukukun üstünde hiç kimse yok" dedi.

11 Aralık 2017 Pazartesi 17:04
İBB Meclisi’nde 'Sen bittin' protestosu

Uğur Can YALÇINKAYA / YURT

İçişleri Bakanlığı'nın CHP'li Ataşehir Belediye Başkanı Battal İlgezdi'ye görevden uzaklaştırması ve Bakan Soylu'nun CHP liderine yönelik tehditvari sözleri İstanbul Büyükşehir Belediye Meclisi'nde protesto edildi. CHP grubu bugün başlayan Aralık ayının ilk oturumunu terk etti. Meclis salonunda CHP sıraları boş kaldı.

Protesto öncesinde CHP Grup Başkanvekili Ertuğrul Gülsever gündem dışı söz alarak “Hani milli irade sandıktı? Allah’ın adaletine inananlar bu yola başvurmaz. 3 gün sonra sandık önümüze konulacak. Oy veren vatandaşı da mı görevden alacaksınız?” dedi.
İBB CHP Meclis Grup Başkanvekili Ertuğrul Gülsever, YURT'a yaptığı açıklamada, "Bu uygulamanın Türk siyasi hayatına bundan sonraki dönemlerde büyük sıkıntılar yaratacağını, seçimle gelenin seçimle gitmesi gerektiğini, nereden olursa olsun, hukukun üstünde hiç kimsenin olmadığını ifade ettik. Daha sonrasında da onların söylediklerini, İçişleri Bakanlığının ve bakan beyin tavrını protesto ettik. Meclis çalışmasına katılmayacağımızı söyledik ve salonu terk ettik" diye konuştu. 

AKP Grup Başkanvekili Temel Başalan ise alınan kararın siyasi değil hukuki olduğunu iddia etti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.12.2017 17:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
oylar CHPye 2017-12-11 17:22:51

KILICDAROGLUNU BARONLARA KARANLIK GUCLERE YEDIRTMEYIZ

Misafir Avatar
bencede 2017-12-12 08:49:24 @oylar CHPye

chp baraj altında kalmazsa yandık. barış huzur istikrar olmaz.

Beğenmedim! (3)
Avatar
oylar CHPye 2017-12-11 17:20:40

AKP zarrab in rusvet verdigi bakanlari yargilattirmadigi surece inandirilicigini kaybeder

Misafir Avatar
chp liden tahmin 2017-12-11 18:40:41 @oylar CHPye

Hiç gördünüzmü bir chp milletvekili veya bir chp li yönetici çıksın ülkemize destek, birliğimize beraberliğimize güven verecek bir söz söylesin.? yok görmedik. bu chp nasıl düzelecek? bu kadro değişmedikçe düzelmez. bu kadroda ancak chp 2019 da baraj altında kalır ve genel başkan değişirse chp düzelir.

Beğenmedim! (12)
Avatar
rusvet alanlar yargilansin 2017-12-11 18:44:35

man adasi belgelerinin ardindan boyle birsey manidar

Avatar
AKP RED ETTI 2017-12-11 17:32:03

AKP HAVALİMANI SALDIRISININ ARAŞTIRILMASINI REDDETTİ, MECLİS KARIŞTI
https://www.youtube.com/watch?v=6vIggFT0qxg

Avatar
AKP NEDEN RED EDIYOR 2017-12-11 17:33:09

CHP'nin Man Adası Belgeleri Araştırılsın Önerisi AKP Oylarıyla Reddedildi
https://www.youtube.com/watch?v=h1FvgxwSzSE

Avatar
cevap 2017-12-11 18:04:56

chp ye operasyon yapanlar sunu iyi bilmelilerki suc isliyorlar .demokraside secimle gelen secimle gider darbecilik yapan akp mualefeti korkutup sindirmek istiyor buda uzun süre götürülemez darbe politikalaridir ,milletin cevabida olacaktir elbette aslinda milli iradeye darbe yapiliyor .eyy millet sen kimi secersen sec ben alirim görevden .darbeci zihniyet tc mizi demokrasimizi yok ediyor .

Avatar
rusvet 2017-12-11 17:17:28

Reza Zarrab: Zafer Çağlayan'a 45-50 Milyon Euro Rüşvet Verdim
https://www.youtube.com/watch?v=M0IagsYIoMo

Misafir Avatar
seçmen 2017-12-11 18:05:49 @rusvet

Bu chp de hukukçu yokmu ? belediye bakanı yolsuzluk yaptığında görevden alınırmı alınmazmı veya suç işlediğinde ne gibi işlem yapılır bunları bilen hukukçuları yokmu* vardır mutlaka ama bunlar kabadayılık yapıyorlar. kime? milletin hukukuna, devletin hukukuna. bunlar bu ülkede yaşıyorsa bu ülkenin hukukuna uymak zorundalar. ama bunların arkasında sanki Türk halkından başka bir güç varmış gibi atıp tutuyorlar, tehditler havada uçuşuyor. halk olarak tedirgin ve endişeliyiz.

Beğenmedim! (9)
Avatar
Aydin a cevap 2017-12-11 17:19:12

HDP ile AKP Ortak Açıklama yaptı
https://www.youtube.com/watch?v=GVNPWRwIY74

Misafir Avatar
aydın lavabo tıkandı gel aç 2017-12-12 02:43:02 @Aydin a cevap

kanal faresi o.ç aydın yolu karıştırdı galiba artık görünmüyor burda hahaha :))

Beğenmedim! (0)