banner87

İsim değişikliğine giden haber kanalına RTÜK'ten izin

Azerbaycanlı Global Medya Grup tarafından kurulan kanal, mayıs ayında 'TR24' ismiyle RTÜK'e yaptıkları başvuruda yayın izni alamamıştı

İsim değişikliğine giden haber kanalına RTÜK'ten izin

Azerbaycanlı Global Medya Grup tarafından kurulan kanal, mayıs ayında 'TR24' ismiyle RTÜK'e yaptıkları başvuruda yayın izni alamamıştı

26 Temmuz 2018 Perşembe 21:41
İsim değişikliğine giden haber kanalına RTÜK'ten izin

Geçtiğimiz Mayıs ayında, 'TR24' adıyla  Radyo ve Televizyon Üst Kurulu'ndan izin alamayan ve isim değişikliğine giden 'Haber Global'e izin çıktı. 

AzerbaycanGlobal Medya Grup tarafından Türkiye’de kurulan haber kanalı Haber Global, dün, RTÜK'ten 'yayın izni' aldıklarını duyurdu. 

Haber Global, RTÜK iznini, resmi Twitter adresinden  "Ve beklenen haber... RTÜK'ten Türkiye'nin en büyük haber kanallarından biri olacak Haber Global'e yayın izni. Çok yakında yayındayız..." sözleriyle duyurdu.

İSİM DEĞİŞİKLİĞİNE GİDİLDİ

Medyaradar’ın haberine göre, Türk Patent ve Marka Kurumu'ndan "TR 24" markasının, halen "24" logosu ile yayın yapan Kanal 24'e ait olması ve kanalın kuruluşunda tescil edilmiş durumda bulunması nedeniyle olumsuz yanıt alan haber kanalı geçtiğimiz günlerde isim değişikliğine gitmişti. 

Genel Yayın Yönetmenliği koltuğunda Suat Toktaş'ın oturduğu kanalın kadrosuna kattığı ünlü haberciler arasında; Erhan Ertürk, Gülay Özdem, Senem Toluay Ilgaz, İnan Demirel, Sorel Dağıstanlı, Faruk Demirel, Ceren Akdağ, Seda Selek, Temel Okaygün ve Ela Sezen gibi tanıdık isimler bulunuyordu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.