İsmailağa Cemaati'nden kadınlara skandal tavsiye

İsmailağa Cemaati’nin yayınevi Muallim Neşriyat’tan çıkan “Her anneye lazım” adlı kitap tartışma yarattı.

İsmailağa Cemaati'nden kadınlara skandal tavsiye

İsmailağa Cemaati’nin yayınevi Muallim Neşriyat’tan çıkan “Her anneye lazım” adlı kitap tartışma yarattı.

04 Nisan 2018 Çarşamba 18:14
İsmailağa Cemaati'nden kadınlara skandal tavsiye

İsmailağa Cemaati’nin yayınevi Muallim Neşriyat’tan çıkan “Her Anneye lazım” adlı kitap tartışma yarattı. Kitapta kadınlara, cinsel ilişki sırasında “Allah dostlarını, alimleri” düşünmeleri tavsiye edilip böylelikle doğacak çocukların o kişilere benzeyeceği iddia edildi.

Esma Muratoğlu’nun kaleme aldığı kitapta “Bir erkek hanımı ile cima ederken cima esnasında erkek de kadın da Allah dostlarını, alimleri salih insanları düşünür de bu birleşmeden hanımefendi hamile kalırsa, doğacak olan çocuğun kalp, beyin ve ruh yapısı o andaki hayale göre oluşur” ifadeleri yer aldı.

İşte kitaptaki o bölüm:

Kitapta ayrıca, bir annenin cinsel ilişki sırasında “yılan” hayal ettiği buna karşılık doğan çocuğunun da “yılan kılığında” olduğu iddiası ortaya atıldı. Kitapta “Nitekim, annenin cima halinde görüp hayal ettiği suretin doğacak çocuğun şekline tesir ettiği bilinmektedir. Hatta bir kadının yılan kılığında bir insan doğurduğu, bunun sebebi kendisine sorulduğunda, cima anında bir yılan gördüğünü söylediği rivayet edilmiştir.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.04.2018 21:24
Anahtar Kelimeler:
İsmailağa Cemaati
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TÜRKİYEDEKİ TARİKATLARIN TAMAMI SİYONİZME ÇALIŞIR 2018-04-09 10:40:48

EY ATATÜRKÇÜLER , VATANSEVERLER , MİLLETPERVERLER UYANIN !!!!!
UYANIN ULAN UYANIN AQ... MEMLEKETİN AQ BU ALÇAKLAR-UYUZLAR !!!!!

Misafir Avatar
galiba 2018-04-11 00:21:27 @TÜRKİYEDEKİ TARİKATLARIN TAMAMI SİYONİZME ÇALIŞIR

haklisin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
imam-kopege-tecavuz-ederken-yakalandi 2018-04-11 00:20:58 @TÜRKİYEDEKİ TARİKATLARIN TAMAMI SİYONİZME ÇALIŞIR

http://www.yurtgazetesi.com.tr/imam-kopege-tecavuz-ederken-yakalandi-video,1236.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mam-kopege-tecavuz-ederken 2018-04-11 00:20:18 @TÜRKİYEDEKİ TARİKATLARIN TAMAMI SİYONİZME ÇALIŞIR

http://www.yurtgazetesi.com.tr/imam-kopege-tecavuz-ederken-yakalandi-video,1236.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İSMAİLAĞA'NIN 10 SENE REKLÂMINI YAPAN HABERTURK ! 2018-04-09 10:52:35 @TÜRKİYEDEKİ TARİKATLARIN TAMAMI SİYONİZME ÇALIŞIR

NERDESİN ULAN YAHUDİ-TURK TELEVİZYONU-ALÇAKLARI !!!!!!
4-YÜZLÜ PUŞTLAR !!!!!! İLKELLEŞTİRME MAKİNALARI !!!!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarzan 2018-04-04 19:18:17

Bu sapıklar ne Allah'ı ne Kur'an'ı tanımıyor. Ulan ecdadını bilmem ne yaptımın din tüccarları. Sex yaparken ben seni mi düşüneyim? Ozaman gönder karını veya kızını, senin yerine onları şey yapayım. Yok arkadaş ben bunların inandığı dine inanmıyorum. Ben DEİS oldum. Çünkü sabır bitti ve bunların topunu s*keyim.

Misafir Avatar
cemaatler tarikatlar 2018-04-08 00:58:37 @Tarzan

kapatilmali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR 2018-04-08 00:10:21 @Tarzan

CHP TAŞLANIYOR YAKINDA TAÇLANDIRILICAK OYLARIMIZ CHPye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
benzetme kıyaslama. ---cvp 2018-04-05 11:28:45 @Tarzan

Bu gazetenin okuyuculari söylenenleri mantik süzgecinden gecirecek durumdalar isterse uzayli söylesin aklina mantigina ters gelen seyleri kabullenmez. Sen , calsinlar ama calissinlar diyen bir toplumun bireyi oldugun icin bu yobaz hocanin söyledikleri sana uygun olabilir senin IQ 30 bir öküzün ise 40 onun icin ne yazsan akilli bir yorum yaptigini zannediyorsun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SKANDAL mı gerçekten?---cvp. 2018-04-05 11:11:35 @Tarzan

Sen kafani yorma sorun yok, cima yaptigin kisiye söyle seninle birlikde olurken cüppeliyi hayal etsin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SKANDAL mı gerçekten? 2018-04-05 10:19:59 @Tarzan

Yobaz saldırgan din düşmanı din cahili yorumcular. saldırmışlar. ulan Cima halinde TRUMP babanızı düşünün oğlunuzda sarışın olsun. bak buna inanır bu soytarılar hemde trump ı düşünürler bak. tövbe tövbeee.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
SKANDAL mı gerçekten? 2018-04-05 10:17:06 @Tarzan

Bilim adamları diyorki cima halinde beğendiğiniz birini düşünürseniz, örnek bir bilim adamını düşünürseniz çocuğunuz bilim adamı olur, cima halinde iken bir boksör ü düşünürseniz çocuğunuz boksör olur. diye bir beyanat verse bir ABD li bir ingiliz, bir Japon bilim adamı. ooooo bu nasıl rağbet görürdü. hemde bu rağbet edenler şimdi bu başlığa SKANDAL diyenler rağbet ederdi.. İsmail ağa cemaatı dedi diye kiyameti koparttı cahil soytarılar. HABERİN BAŞLIĞINADA SKANDAL yazmış. terbiyesiz.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Remzi 2018-04-05 09:48:43 @Tarzan

Arkadasim, dini yok etmek isteyen ve bu din tüccarlarini kullanan ABD, Israil, Ingiltere ve diger ülkeler degilmi? Ama bazilarina göre bunlar tam bir Müslüman. Hassittirsinler. Cemaat ve tarikarlar tamami ile Islami bitirmek icin yabanci güclerin kontrolünde. Yazinin altina imzami atarim.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
haklı-ben 2018-04-05 08:53:48 @Tarzan

Birileri ABD mantofonlarını düşünmüşde anaihanet partisi oluşmuş. teröristler teröristleri koministleri solcuları düşünerek bu kadar sapık çıkmış. bu sapıkların dini yorumlara karşı çıkmaları ondandır

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
benzetme kıyaslama. 2018-04-05 08:51:08 @Tarzan

Günümüzde güncel olumsuz olaylar, zinalar, içkiler, televizyon sapık soytarı filimler, eşkiya filimleri, teöristler vs bunları zileyen aileler ve düşünceleri olmalıki ülkmizde bu kadar kanı vicdanı bozuk türedi. demekki Bir canlı bomba bir anda onca askeri polisi, halkı katleden terörist birden bire olmadı. Hoca efendiye eleştiriler haksızlıktır.. AMA BİR ABD li desydiki yada bir pisikolog deseydiki cinsel ilişki sırasında eski sevgilinizi düşünun daha mutlu olursunuz. o zaman bu sapık karşı çıkan yobazlar bunları psikolog u alkışlayacaklardı. hoca deyince batıyor. eee yobazlık kafirlik iç içe girmiş.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-04-05 08:49:38 @Tarzan

yani cuma cimadan gelir ben cima yaparken ismail aganın avradını düşünürsem veya bo deregi düşünürsem demekki onlara benzeyecek bu gavvat resmen fantezi yapın demiş kendi koyun sürülerine

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aklin üstünlügü 2018-04-05 05:36:39 @Tarzan

Islam bu degil, deis olma! Sadece sor bunun karisi kimi düsünür? Bunu söyleyen tarikat marikat kim olursa olsun erkek degildir. Kendi sapik aile yapisini itiraf etmis. Sen yine de alemlerin Rabbine yönel. Bunlarin amaci zaten dinden imandan sogutmak. Bunlar kurgulu ajanlar yani deyyus-u ekber.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-04-04 18:37:08

Dünya uzaya araba gönderiyor marsa aya gidiyor.Bunlar neyle uğraşıyor.bunlar şeytanın ta kendisi.eee yüz buldukları biyerler var.

Misafir Avatar
Zübük 2018-04-04 22:11:01 @Vatandaş

sigirlarin namuslarina dil uzatiyorlar ses cikmiyor. Domuz bile esini kiskaniyor , bunlar serbetleme derdinde !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-04 22:08:40 @Vatandaş

Godoş troller arazi olmuşlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bu manyaklar dogru olsa idi 2018-04-04 18:58:25

cogumuz Ataturk'u dusunup bircok hayirli evlat dunyaya getirerek Turkiyeyi sahlandirirdik.

Misafir Avatar
kurgulu tarikat sapiklarina 2018-04-05 05:23:32 @Bu manyaklar dogru olsa idi

Her yönden Türke algi operasyonu sürüyor, simdi de aile yapisina. Bu sapiga sormali kendi karisi kimi düsünüyormus?

Beğenmedim! (0)
Avatar
52 2018-04-04 18:33:40

siktim sapıkları bari burda yoldan çıkmayın şerefsizle***orospuçocukları-**küfür etmeyim diyorum ama adamı zıvanadan çıkarıyor böyle haberler Allahsızlar**

Avatar
Unal 2018-04-04 19:19:46

TOVBE TOVBE ULAN KARDESIM YAPMAYIN BEN CINSEL ILISKIYIDE DUSUCESINIDE KARSI CINSLE KURARIM YANI BU SU DEMEKMI OLUYOR BEN BIR KADINLA ILISKI YASARKEN ONUN YERINE CUBBELIYIMI DUDUNECEGIM BENIM GAYLERLE ISIM OLMAZ ONLAR HOLANDAYA GIDERLERSE RESMI OLARAK KENDILERINE KOCA BULURLAR

Misafir Avatar
@Unal x-ÖN al 2018-04-05 10:58:01 @Unal

Senmi gaylarla uzaksın*
ulan istanbulda yürüyüş yapan yapmak isteyen gay lara en büyük destek katılım sizden olmadımı?
destekleyen siz olmadınızmı*
ulan dönekler. sizi gizli iş ve dümen çevirenler siziii..

Beğenmedim! (3)
Avatar
ISMAIL AGAYA SOYLEYIN 2018-04-04 19:09:55

muritleri cima yaparken bizi dusunsun bir yurtseveri devrimcileri baris severleri demokrasdi asiklarini beraber insanca her milleten her cinsten insanla yasiya bilenleri dusunsunler bize benzer ve soylari insan olarak dogar yoksa cihatci pezeven oglyu pezevenk dogacaklar dunyanin basina bele olacaklar

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-04-04 18:37:23

Ulan yazıyı okurken gülmekten sandalyeden düşecektim az daha.Yav iş üzerindeyken Cübbeliyi ve onun gibi sahtekarları düşünün diyor resmen.Cübbelinin o riyakar bakışları ya da jet ski üstündeki o resmi adamda iştahmı bırakır be.