İsrail, Gazze'ye hava saldırısı düzenledi

İsrail Hava Kuvvetleri, Gazze'deki silahlı grupların mevzilerine saldırı düzenledi.

İsrail, Gazze'ye hava saldırısı düzenledi

İsrail Hava Kuvvetleri, Gazze'deki silahlı grupların mevzilerine saldırı düzenledi.

08 Aralık 2017 Cuma 23:25
İsrail, Gazze'ye hava saldırısı düzenledi

İsrail Hava Kuvvetleri, roketli saldırıya yanıt olarak Gazze’deki Hamas’ın eğitim kampı ve silah deposunu vurdu.

ABD’nin Kudüs’ü İsrail’in başkenti olarak tanıma kararına Filistinlilerin yoğun protesto düzenlediği ‘Öfke Günü’nde Gazze ve İsrail arasında karşılıklı saldırılarda bulundu.

İsrail Hava Kuvvetleri komutanlığından yapılan açıklamada, “Bugün İsrail’e yönelik fırlatılan roketlere yanıt olarak Hava Kuvvetleri, Gazze’deki Hamas’ın eğitim kampı ile silah deposunu vurdu” dendi.

Filistinli güvenlik yetkilileri, İsrail savaş uçakları tarafından gerçekleştirilen hava saldırısında en az 10 kişinin yaralandığını doğruladı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.12.2017 23:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yeter artik 2017-12-08 23:30:25

israil yargilanmali

Misafir Avatar
velhamdulillahirabbilalemin 2017-12-09 02:07:40 @yeter artik

[[[[[[[[[[[ŞU SAAT İTİBARI İLE KESİN]]]]]]]]]]]]]
HAKKA “””””””””””TESLİM OLUN TESLİM”””””””””””

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
velhamdulillahirabbilalemin 2017-12-09 02:06:58 @yeter artik

::::::::::::::İNSAN GÖZÜ GÖRÜYOR:::::::::::::::::BÜTÜN MİLLETLER GÖRÜYOR:::::::::İNSANLIK GÖRÜYOR DA,,,,NELER YAPTIĞINIZI:::::::::::PLANLARINIZI::::::ALLAH(C.C) GÖRMÜYOR SANIRSINIZ HA::::::::::::::::::::::

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
[[[[[[[[[[[ŞU SAAT İTİBARI İLE KESİN]]]]]]]]]]]]] 2017-12-09 02:06:26 @yeter artik

GÜNDÜZÜN AYDINLIĞINDA,,,,AMERİKADA GECE KARANLIĞI ÇÖKTÜ DE……..YİNE FİLİSTİNE,,,GAZZEYE,,,[[[[[[[[BOMBALAR,,,ATEŞLER,,,,YAKMALAR YIKMALAR TALANLAR HA]]]]]]]]]]]]

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
[[[[[[[[[[[ŞU SAAT İTİBARI İLE KESİN]]]]]]]]]]]]] 2017-12-09 02:06:00 @yeter artik

AMERİKADA GÜNDÜZ BAŞLADI DA,,,,,GECENİN KARANLIĞINDAKİ,,,,FİLİSTİNE,,,GAZZEYE,,,[[[[[[[[BOMBALAR,,,ATEŞLER,,,,YAKMALAR YIKMALAR TALANLAR HA]]]]]]]]]]]]

Beğenmedim! (1)
Avatar
israil keyfe göre vurup kaçıyor.HAMAS,TA BAKIYOR.! 2017-12-08 23:55:34

hamas,ın silahı yokmu ? uçakları yere indirsin..yoksa bağırmakla çağırmakla bişey elde edemezler..israil ve abd..zaten bir numaralı katildirler..
hamas salak salak gökyüzüne mi bakıyor..hayret ya..

Avatar