İstanbul'da borç yüzünden intihar girişimi...

İstanbul Bağcılar'da bir vatandaş borçlarından dolayı intihar etmek için özel bir hastanenin çatısına çıktı. Simitçilik yaptığı öğrenilen vatandaş 2 saat süren ikna çalışmaları sonucu çatıdan indirildi.

İstanbul'da borç yüzünden intihar girişimi...

İstanbul Bağcılar'da bir vatandaş borçlarından dolayı intihar etmek için özel bir hastanenin çatısına çıktı. Simitçilik yaptığı öğrenilen vatandaş 2 saat süren ikna çalışmaları sonucu çatıdan indirildi.

20 Şubat 2018 Salı 16:13
İstanbul'da borç yüzünden intihar girişimi...

Barış CAN / YURT

İstanbul Bağcılar'da bir vatandaş 2 bin lira borcundan dolayı intihar etmek için 7 katlı özel bir hastanenin çatısına çıktı. İntihar girişiminde bulunan vatandaş üstündekileri çıkardı, montunu yere attı, zaman zaman ayaklarını aşağı sarkıttığı görüldü. İntihar girişiminde bulunan vatandaşın, 'artık canıma tak etti, borçlarımı ödeyemiyorum, şaşırdım kaldım. Televizyon kanalları buraya gelsin" dediği duyuldu.

Olay yerine çok sayıda polis ve itfaiye ekibi sevk edildi. 

İntihar girişiminde bulunan vatandaşın simitçilik yaptığı, Bağcılar Belediyesi Zabıtalarınca tezgahına el konulduğu öğrenildi. 2 saat süren ikna çalışmalarından sonra vatandaş, itfaiye vinci bir itfaiye memuru ve polis eşliğinde çatıdan inidirildi. Vatandaş ifadesi alınmak üzere polis karakoluna götürüldü.

Böyle indirildi:

İşte kendisini 7 katlı binadan aşağı sarkıttığı o görüntüler:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.02.2018 17:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Eyvah 2018-02-20 16:57:31

fukaranin beli bukuldu

Misafir Avatar
kötülüklerin anası İÇKİ dir 2018-02-21 09:04:04 @Eyvah

Saf olmayın yahu. adam zaten sapıklık yapacak damarını kabartıysa o hadımlığı bile göze alır ama kişiyi o duruma düşmekten korumak lazım önce. İÇKİ YASAKLANMALI. içki bütün kötülüklerin anasıdır. içkiyi yasakla sonra sapıklık yapanın yine cezasını ver. içki yasaklansa zaten bu tür sapıklıklar milyonda bire düşer. ama iki yasaklanmasa yine tecavüzler çok olur ceza ağır olsa idam olsa bile.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
111 2018-02-21 01:18:56 @Eyvah

zafer senin gelmiş geçmişini, skrim kılıçtaroğlu senin anana birşey sokup çıkardı galiaba pic

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
zafer 2018-02-20 17:58:37 @Eyvah

Kılıçaroğlunu yanlış anladı bu adam. kılıçdaroğlu git kendini yakarak intihar et demek istemiş bu zavallıda intiharı dama çıkarak yapmak istemiş. yanı bu işte bile kılıçdaroğlunun suç payı var.

Beğenmedim! (7)
Avatar
ferit 2018-02-20 22:33:56

zafer bu kafayla yakında senide catıda görürsek şaşırma

Misafir Avatar
001 2018-02-21 01:20:02 @ferit

zaferi köprü altında görürsek şaşmayalım zaferin anasını kılıçtaroğlu skmiş

Beğenmedim! (0)
Avatar
Zübük 2018-02-20 16:29:46

Aslinda yukarida olacaklar olanlar , asagida olan bitenleri seyretme cabasinda!

Avatar
TC Mehmet Göktepeli 2018-02-20 16:36:17

%11 Büyümenin olduğu yerde bu iş aptallık.

Avatar
Vatandaş 2018-02-20 22:54:54

Üzülmüyorum.EKMEK 10 tl olsun bence vergiler% 99 olsun.milet pazar artığı toplasın üzülmüyorum,hırsızlıklar çoğalsın üzülmüyorum.1.600 tl alanada üzülmüyorum.eee deveye diken insana ............ yakışır.daha beter olak.

Avatar
sinan 2018-06-30 19:05:26

50 binlira borcum gucum 30 unu odemeye yetiyor 20 bini icraya gdecek iki ay icinde bi mucize olmassa ev esyasina icra yok diyorlar varmi bilgisi olan iki icrada once biri sonra digeri maastan kesiliyor degilmi bilgisi olan paylasirmi hapiste kalkti diyorlar taahhut vermeyince