İstanbul'un göbeğinde Atatürk'e büyük saygısızlık

İTÜ Ayazağa kampüsünde çok sayıda Mustafa Kemal Atatürk portresi çöp konteynerlerinde bulundu

İstanbul'un göbeğinde Atatürk'e büyük saygısızlık

İTÜ Ayazağa kampüsünde çok sayıda Mustafa Kemal Atatürk portresi çöp konteynerlerinde bulundu

03 Haziran 2018 Pazar 08:47
İstanbul'un göbeğinde Atatürk'e büyük saygısızlık

İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) Ayazağa kampüsünde çok sayıda Mustafa Kemal Atatürk portresi çöp konteynerlerinde bulundu!

İTÜ Ayazağa kampüsünde, Kimya Metalurji Fakültesi arkasında yer alan çöp konteynerlerine Atatürk portreleri atıldı.

Sosyal medyada dolaşan fotoğraflara çok sayıda tepki gelirken, konuyla ilgili olarak üniversiteden herhangi bir açıklama yapılmadı.

Öte yandan, portreleri çöpe atmak için hafta sonunun seçilmesi de dikkat çekti.

İşte o görüntüler:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.06.2018 08:52
Anahtar Kelimeler:
CopAtatürkİTÜİstanbul
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İTÜ TÜRKİYE'NİN EN İYİ ÜNİVERSİTESİDİR ! 2018-06-03 09:45:15

YAŞA ATATÜRK !!!! KAHROLUN ŞERİATÇI-SİYONİSTLER !!!!

Misafir Avatar
ŞİZOFREM-MANYAK-ERBUNAK-ABAZA-DELİ-İFTİRACI NİNE ! 2018-06-03 18:51:48 @İTÜ TÜRKİYE'NİN EN İYİ ÜNİVERSİTESİDİR !

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SİKTİR GİT ŞİZOFREN-NİNECİM !!!! ::))))) 2018-06-03 09:53:27 @İTÜ TÜRKİYE'NİN EN İYİ ÜNİVERSİTESİDİR !

kih kih kih...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SİKTİR GİT ŞİZOFREN-NİNECİM !!!! ::))))) 2018-06-03 09:53:26 @İTÜ TÜRKİYE'NİN EN İYİ ÜNİVERSİTESİDİR !

kih kih kih...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YAŞA ATATÜRK diyorsunda aydin 2018-06-03 09:50:28 @İTÜ TÜRKİYE'NİN EN İYİ ÜNİVERSİTESİDİR !

kac gun ATATURK e riza nur kitabindan siyonist usakligini yaptin yemezler yemezler umarim yargilanirsin

Beğenmedim! (40)
Misafir Avatar
VE AYRICA YEMEZLER !!!!!!! 2018-06-03 09:46:20 @İTÜ TÜRKİYE'NİN EN İYİ ÜNİVERSİTESİDİR !

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-03 09:48:32

akp elveda

Misafir Avatar
ŞİZOFREM-MANYAK-ERBUNAK-ABAZA-DELİ-İFTİRACI NİNE ! 2018-06-03 18:52:23 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TAKKE DUSTU KEL GORUNDU 2018-06-03 11:48:20 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

begenmedim boncuklarini veren vatan partili aydin Şaka Gibisin seni proxy ci veya deep web ci

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-06-03 10:02:47 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

https://www.youtube.com/watch?v=7jxuiDKBxg4

Beğenmedim! (0)
Avatar
e aydin nikin ne zaman papagan gibi 2018-06-03 10:00:09

ayni palavralari ayni iftiralari copy paste yapacak hihihihi

Misafir Avatar
ŞİZOFREM-MANYAK-ERBUNAK-ABAZA-DELİ-İFTİRACI NİNE ! 2018-06-03 18:52:51 @e aydin nikin ne zaman papagan gibi

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili aydin 2018-06-03 11:46:38 @e aydin nikin ne zaman papagan gibi

begenmedim boncuklarini veren sensin Şaka Gibisin seni proxy ci veya deep web ci

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
ŞİZOFREM-MANYAK-ERBUNAK-ABAZA NİNE !!!! 2018-06-03 10:17:18 @e aydin nikin ne zaman papagan gibi

..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Doğu Perinçek e OY 2018-06-03 10:00:48

vermiycez

Misafir Avatar
ŞİZOFREM-MANYAK-ERBUNAK-ABAZA-DELİ-İFTİRACI NİNE ! 2018-06-03 18:53:25 @Doğu Perinçek e OY

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili aydin nikli trol 2018-06-03 11:45:34 @Doğu Perinçek e OY

begenmedim boncuklarini veren sensin Şaka Gibisin seni proxy ci veya deep web ci

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
ŞİZOFREM-MANYAK-ERBUNAK-ABAZA NİNE !!!! 2018-06-03 10:18:10 @Doğu Perinçek e OY

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
vay be 2018-06-03 10:15:38

hacı generaller erdoganı alkıslarken .bu ulke bu halde.ben kürt bir vatandasim ama turklerin kurucu liderlerine bu saygisizligi beni gerçekdende üzdü.bu cesareti nerden buluyorlar anlamadim .bizim guneydoguda törörist başinin fotolarini kimse çöpe atmaya cesaret edemez saka demiyorum ama atatürk sizin kurucu lideriniz ne biçim bi milliyetçilik anlayisi bu sirf laik diye bu saygisizlik cok uzucü olamamaliydi

Misafir Avatar
yok lan ben şahse apo itinin resmine işeyen çok ! 2018-06-03 10:23:50 @vay be

Kürtoğlukürt kardeşim gördüm ! Nasıl pkk'yi dağlarda avlayan biton Kürtoğlukürt MEHMETÇİK varsa ! ALLAHIMA ÇOK ŞÜKÜR ! YAŞASIN TÜRK MİLLETİM !

Beğenmedim! (0)