Flaş Haber
Kapat

İşte 23 yılda verdiğimiz şehit sayısı

'23 yılda 6 bin 105 asker, 805 polis, 1440 güvenlik korucusu şehit oldu!'

İşte 23 yılda verdiğimiz şehit sayısı

'23 yılda 6 bin 105 asker, 805 polis, 1440 güvenlik korucusu şehit oldu!'

22 Aralık 2017 Cuma 12:50
İşte 23 yılda verdiğimiz şehit sayısı

"Madem, Canikli 'Şehit ve gazi sayıları faaliyet alanımıza girmiyor' diyor, o zaman bunları açıklama görevi de bize düşüyor" diyen Sözcü yazarı Saygı Öztürk 23 yılda verilen şehit sayısını açıkladı
Sözcü yazarı Saygı Öztürk,  Milli Savunma Bakanı Nurettin Canikli'nin "Şehit ve gazi sayıları görev ve faaliyet alanımıza girmiyor" diyerek yanıtlamaktan kaçındığı sorunun cevabını verdi. Buna göre, 23 yılda 6 bin 105 asker, 805 polis ve 1440 güvenlik korucusu şehit oldu. 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aydin a cevap 2017-12-22 14:29:33

Diyarbakır Megri Megri
https://www.youtube.com/watch?v=fM0BnbkHffM

Avatar
Hilmi 2017-12-22 13:47:18

Son 15 senede çok daha fazlalaştı sözde Akp "Ben bu sorunu çözeceğim" diye oy istedi..Kürtlere gitti "Anayasa yapacağıım haklarınız tanıyacağız" dedi oyaladı-yalan söyledi illeti kandırdı..."İleri demokrasi"-"Yeni Türkiye" dedi geldiğimiz hale bakın.."Toplumsal Barış olsun" diye iza atan öğretim üyelerine "Terörist" deyip görevden alıp uydurulmuş yalan iddianameler ile önüne geleni Ftöcü Pkk cı diye korkutup iktidarını zorbalıkla sürdürüyor...Darbe kalkışmasını da biliyorlardı bile bile kullandılar..İsim isim ordudan ihraç edilecekleri gazeteler bile yazdı..Akp den kurtulmadan kimseye huzur yok..

Misafir Avatar
bende soruyorum. 2017-12-22 14:52:40 @Hilmi

Güney doğuya doğuya yapılacak barajlar terörün önünü kesecek chp bunada karşı çıkıyor? neden neden neden? chp yoksa pkk ya ve onların beslemelerine hizmetmi ediyor?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
memleketin milli evladı. 2017-12-22 14:51:26 @Hilmi

Bu kadar şehide rağmen hala chp diyorki hapisteki terörist gazeteciler çıksın, hapisteki teröre yardım eden milletvekilleri çıksın, terör yasası kalksın, ohal kalksın, insansız hava aracı , silahlı hava aracı olmasın! chp daha çok şehid görmekmi istiyor? soruyorum sadece.

Beğenmedim! (0)
Avatar
TANRI TÜRK ULUSUNU KORUSUN .tayyip 'in ŞERİNDEN 2017-12-22 16:18:56

Bu kadar ŞEYİT ASLANLARIN ,YİĞİTLERİN VEBALİNİ tayyip öbür tarafda hesabını verecektir ..!! Tanrıdan bütün ,şehitlerimiz için TANRI RAHMET EYLESİN MEKANINIZ CENNET TOPRAĞINIZ NUR OLSUN AZİZ ŞEHİTLER, gaziler bu FEDAKARLIĞINIZI nasıl öderiz halinizi helâl edin ..!! DOĞMAMIŞ BEBEĞİMİZE KADAR ŞEHİT VE ÖKSÜZ VERDİK eğer TÜRK VATANIMIZI ,TÜRK ULUSUMUZU haddini bilmez TÜRK VATANIMIZI ÇTÜRK ULUSUMUZU BÖLMEYE barçalamaya her kim olursa OLSUN TANRININ 7 KATINA YEMİN OLSUN BİZ ULU ÖNDER BAŞKUMUTANIMIZ TÜRK VATANI KURTARICISI ,TÜRK CUMHURİYETİ KURUCUSU TÜRK ULUSUNUN ULU ÖNDERİ BAŞ KUMUTANI DÜNYA,MUCİZESİ EFSANE ,CENNETEKİ MELEKLERİN EFENDİSİ ,SEVGİLİSİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÇÜLER YEMİN OLSUN TANRININ 7 KATINA ,BU BİR ŞANTAŞ DEYİL TANRIYA YEMİN OLSUN SONUNDA ÖLÜMDE OLSA TÜRK VATANIMIZI KİM OLURSA OLSUN DEYİK BÖLMEK ,PARÇALAMAK ,OTURUP TERÖRISLERLE MECLİSİN SÖZDE VEKİLLERİ PKKLILARLA TERÖRİSTLERİ İLE BİRDAHA ,BİRDA İHANET SÜRECİ DEYİL GİZLİCE ,BÖLME PARÇALAMA 4 LÜK kürtistan daniken kanalizasyon hükümeti ,devleti ,ülkekesi kurmak için bizden habersiz bir anlaşmaya ve ya anlaşılıpda ,ARKAMIZDAN vurmaya kalkarsa biz ULU önder DÜNYA MUCİZESİ efsane başkomutan MUSTAFA KEMAL ATATÜTKCÜLERİ BULACAKSINIZ .KANIMIZIN ,ÇANIMIZIN SON DAMLASINA KADAR TÜRK VATANIMIZI NE GEREKİYORSA BÖLDĞTMEMEK İÇİN İÇERİDEKİ ,DIŞARIDAKİ VE BU ÇOK ÖNEMLİ SİYASİ DÜŞMANLARDAN NE GEREKİYORSA KORUYACAĞIZ ,KOLUYACAĞIZ BİZ DÜNYA MUCİZESİ BAŞKUMUTAN KEMAL ATATÜRKÇÜLER BİR ÖLÜRÜZ 1000 DOĞARIZ BU BÖYLE BİLİNE TÜRK VATANIMIZ KİMSENİN AMA KİMSENİN BABASININ ÇİFTLİĞİ DEYİL BU VATANA ,HAYİNLİK,eden TANRININ 7 KATINA YEMİN OLSUN BİZİ ATATÜRKÇÜLERİ BULACAK BU DEFA KURU GÜLTÜYE PABUÇ BIRAKMIYACAĞIZ BU DEFA SESİZ ,SEDASIZ ETRİKALAR ÇEVRİLEREK KİMSE BİR İHANET SÜRECİ NE BAŞLATIP BİTİRECEK NEDE ANALAR AĞLAMASIN PALAVRASI ALTINDA TÜRK VATANINDA TÜRK ULUSUNU HİİÇE SAYARAK BÖLEMİYECEK 4 kürtistan denilen kanalizasyon ülkesi kürtistanı kuramıysak DAHA OSLAYI ,HABURU ,İMRALIYI ,KANDİLİ VE İHANET SÜRECİNİN SON DURAĞI DOLMA BAHÇEYİ UNUTMADIK ..!! TÜRK VATANİ HAYİNİ YALÇIN KİM OLUYOR KURBAA SÜRATLİ DÜRZÜ SŞNSİ YILAN HAKAN BUNLAR TAM 4 LÜ KÜRTİSTANI biz TÜRK ULUSUNDAN HABERSİZ KURMAYA RAMAK BIRAKAN TÜRK VATANİ HAYİNLERİ HELE YALÇIN PKK SEVİÇİ ŞMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ LAĞIM FARESİ FOSEPTİK TERÖRİST APO SEVİÇİ her AZINI açılımda LAĞIM İÇEREN APO sevicilik yapan vatan hayini ilk olarak onu tutuklayacağız..pkklı terör SEVİCİ PEZEVENK VATAN HAYİNİ alâ, hakan yalçın ve değerleri TANRININ 7 KATINA YEMİN ÖNCE SİZLERDEN BAŞLIYACAĞIZ ..TÜRK VATANIN DA kanalizasyon ülkesi kürtistanı kurmak çabası neymiş ..?? TÜRK VATANIMIZDA İÇ SAVAŞ MI ÇIKARACAKSINIZ ŞEREFSŞZLER VATAN HAYİNLERİ GÖRECEKSİNİZ

Avatar
aydın 2017-12-22 13:06:11

yeni chp yedigin haltı goroyormusun..hdp yi elestirmiyon desdekliyon ,hdp ise pkk nın siyası kolu.kim sehit etti soruyorum bu askerleri,.cevap verin hainler

Misafir Avatar
sopalıksın olm sen 2017-12-22 17:50:27 @aydın

aydın sen 4 metre karelik bir oda içerisinde 7/24 dövülecek adamsın hatta senin mezarını dikmek lazım

Beğenmedim! (0)
Avatar
rakam doru deil 2017-12-22 14:56:31

bu verilen rakamlar olenlerin dortte biri bille deil devlet akp yalan progapaqnda yapiyor istastilerle manipule yapiyorlar

Avatar