banner58

Kılıçdaroğlu: Yine ateş düştü yüreğimize...

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde teröristlerle girilen çatışmada 1 uzman çavuşun şehit olmasına ilişkin sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu

Kılıçdaroğlu: Yine ateş düştü yüreğimize...

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde teröristlerle girilen çatışmada 1 uzman çavuşun şehit olmasına ilişkin sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu

12 Mart 2018 Pazartesi 21:13
Kılıçdaroğlu: Yine ateş düştü yüreğimize...

Kemal Kılıçdaroğlu Ağrı'da şehit olan uzman çavuş hakkında resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan yaptığı paylaşımda, ''Yine ateş düştü yüreğimize... Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde çıkan çatışmada şehit olan uzman çavuşumuza Allah’tan rahmet, ailesine sabır diliyorum. Milletimizin başı sağ olsun'' dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.03.2018 22:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Firat 2018-03-12 21:28:54

Afride binlerce insanin evine ates dusurdugunuzde sorun yok,

Misafir Avatar
chp ye çok kızıyorum. 2018-03-13 11:22:41 @Firat

yine chp nin iyiliği için chp baraj altında kalmalı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp ye ağlıyorum. 2018-03-13 11:21:49 @Firat

CHP yi bitirdi. Türkiyeye epey zarar verdi. Kılıçdaroğlu ve ekibi Tükiyenin başına büyük bir bela. Allah şerrinden korusun. chp de Atatürkçü ancak 40 50 milletvekili ya var yada yok. Türkiye zor dönemden geçerken bu tuzağa chp nasıl düştü?
ah DENİZ BAYKAL AHH. sana çok kızıyorum.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fırata cevap 2018-03-13 09:33:11 @Firat

fırat seni alayım amuda kaldırayım si..... git ulen pkk sevdalısı ib....ne ...orada siviller korunuyor korunmasa öldürülen terörist sayısı 3000 degil 50,000 bin olurdu gobalak.. terör destekcisi maymunn

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sevinmiş olmayasın be yalancı!!! 2018-03-13 09:06:09 @Firat

defol Türkiyeden sen.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
d bekir 2018-03-13 09:04:24 @Firat

fitneci kemal. iki yüzlü kemal. pkk dost kemal

Beğenmedim! (1)
Avatar
Deniz 2018-03-12 22:18:40

Ellibin kisi ölse çogunlugun haberi olmaz,son bir hafta içinde Afrinde yasamini kaybeden 700 un üzerinde öso ve tsk mensubu var dis medyada

Misafir Avatar
@Deniz x****çüşşşş 2018-03-13 10:33:36 @Deniz

deniz ula manyak siz işte dış basının gazı ile boka batıyorsunuz. boka battığınızdanda bok oluyorsunuz kahrolasıcalar.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Cvp 2018-03-13 02:40:56

Dersim katliamindan kurtulup afrine siginan binlerce akraban var orada

Avatar
Deniz 2018-03-12 23:07:27

Deniz 700 uzerinde sehit varsa bunlar nerde defin ediliyor kimsenin haberi olmuyor mu dış basina bakma sen

Misafir Avatar
bilemez kimse 2018-03-13 01:30:18 @Deniz

devlet siridir soyliyen oldurulur kozmik odalari hatirlayin 400 uzerinde mit yetkilisi var pkk nin elinde 2 side en ust duzey yetkililer ha bire aciklama yapiyorlar okuyun internetedir youtube de devleten hic ses varmi sahip bile cikmiyorlar on binlerce asker de olse aciklamaz derin devlet kimselerde konusma bilmez iste boyle bir devletimiz var bizim bilmiyenler bilsin arastirsin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cvp 2018-03-13 00:13:51 @Deniz

Geçmiste kayiplarla ilgili benzer bir durumu chp' li bir vekil ortaya çikarmisti.

Beğenmedim! (0)
Avatar
mehdi 2018-03-12 23:40:23

kendince siyaset yaptığını zanediyor. Şehit siyasetinde sana oy yok

Avatar
haramzade 2018-03-13 00:01:22

senin yureyine oyle yanginlar dussunki olene kadar izdirap aci cekesin
bir oglunla kizin var onlarin bir sucu yok nerene koymali yangini bilmemki kurd dusmani alevi hayinisin sen ergenekonun usagi devrimci demokratlara sirt cevirmis sonunu copluye hazirladin afrinde 3-38 katliyamindan kurtulanlarin koyleri kasabalari yakildi yikildi talan ediliyor senin sulelenden akrabalarin insan deilsin sen benim akramlarim olsaydi afrine iderkim sense dusmanlik yapiyorsun bu insanlar sucsuz ve mazlum insanlar katliyamdan gecirenlere yurein yaniyor senden yurek ne arasin doneksin sen

Avatar
ferit yurt 2018-03-13 02:12:49

haramzade şerefsizi afrine mehmedi kılıctaroglumu gönderdi senin soyun sopun kurusun kacakkülliye köpegi

Avatar
kess sesinii 2018-03-13 09:03:35

hadii lennnnn. suss susss hdp ağzi.