banner87

Kokoreççide garson dövüp silah çeken polislerle ilgili flaş gelişme!

Karaman'da bir kokoreç dükkanında garsonu dövüp silah çeken polislere soruşturma başlatıldı.

Kokoreççide garson dövüp silah çeken polislerle ilgili flaş gelişme!

Karaman'da bir kokoreç dükkanında garsonu dövüp silah çeken polislere soruşturma başlatıldı.

04 Şubat 2018 Pazar 00:52
Kokoreççide garson dövüp silah çeken polislerle ilgili flaş gelişme!

Karaman'da kokoreççide kendileriyle ilgilenilmediğini öne sürüp garsonu ve iş yeri sahibini darp eden iki polisin havaya iki el ateş ettikleri ortaya çıkarken, polislerle ilgili adli ve idari soruşturma başlatıldığı açıklandı. 

Karaman Valiliği'nden konuyla ilgili yapılan açıklamada, "Polise olan güveni zedeleyecek her türlü durumun titiz bir şekilde incelenerek ilgililer hakkında kanuni gereğinin tavizsiz şekilde yerine getirileceği" ifadeleri yer aldı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.02.2018 01:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zübük 2018-02-04 01:04:24

sanki devletin degil , mafyanin elemanlari. Emniyet gücleri böyle yaparsa siradan psikopatlar ne yapar ?

Misafir Avatar
Silah ile kabadayilik olmuyor. 2018-02-04 19:34:30 @Zübük

Is yeri sahibi, dingil polise iyi giydiriyor helal olsun. Yanliz olsa mikrop gibi ezecek delikanli adam.

Beğenmedim! (0)
Avatar
001 2018-02-04 01:19:37

akp nin polisleri ne olacak sonradan sağdan soldan fabrikada işi bırakan kişiler polis oldu

Misafir Avatar
polis müsvettesi 2018-02-04 21:53:49 @001

o genc garsona tokat atmak neyin nesi serefsiz. Sende onur seref yokki baskasinin onurlu serefli oldugunu düsünemmezsin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
belesciler 2018-02-04 01:26:43

bi dunya maas alirlar hala yetmez turkuyede en guvenilmez malesef bedavacilar fesatlar hep gozleri onun bunun malinda

Avatar
iyilik yap 2018-02-04 04:38:05

bu haberi okuyan "homoseksuel sedat peker" taraftarlari iyi dinleyin, turkiye'de ic savas cikarsa ilk once sedat peker ve bu haberdeki tiplere benzer kopekler gebertilecek!!! iyi niyetli vatandaslara tavsiyemdir, silahlanin kendinizi korumak icin.

coban recep devletin altini oyle bir oydu ki, coban recep geberip gitse bile turkiye 30 sene sonra bile zor doner eski haline. polise guvenmeyin, hukuk zaten yok. sevdiklerinizi ve kendinizi kendiniz koruyun.

Avatar
Murat 2018-02-04 04:10:15

Polis değil resmen mafya bunlar. Bu hareketi normal bi vatandaş yapsaydı şu an direk tutuklu yargılanıyordu.yazık çok yazık olan gariban vatandaşa oluyor

Avatar