Köpeğe tecavüz ederken suç üstü yakalandı!

Hayvan Hakları Federasyonu'nun (HAYTAP) sosyal medyada paylaştığı bu video anında büyük bir infial uyandırdı.

Köpeğe tecavüz ederken suç üstü yakalandı!

Hayvan Hakları Federasyonu'nun (HAYTAP) sosyal medyada paylaştığı bu video anında büyük bir infial uyandırdı.

30 Ocak 2018 Salı 10:40
Köpeğe tecavüz ederken suç üstü yakalandı!

Yaşlı bir adamın boş bir arazide köpeğe tecavüz ederken yakalandığı görüntüler izleyenlerin kanını dondurdu.

Köpeğe tecavüz ettiği esnada çevrede oturanlar tarafından fark edilen ve suç üstü yapılan yaşlı adam, "Yaptım bir cahillik, polise ihbar etmeyin" diyerek kendisini savundu.

Görüntüleri çeken genç adam sinirlerine hakim olamadı, adama yumruk attı.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.01.2018 11:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Allah belanı versin 2018-01-30 10:48:43

Ortamlarda da ağzından ayet eksik olmayan tipler

Misafir Avatar
O KADAR ÇOK VARKİ ! ŞAŞIRDIĞINIZA ŞAŞIRDIM ! 2018-02-06 18:50:33 @Allah belanı versin

Hanımını boşayıp bu zavallıcıklarla yaşayanları bile duymuştum...
Bu illet cehaletten kurtulamadık gitti ! AQ... Ah Türkiyem ah...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tesbit e cevap 2018-01-31 01:47:31 @Allah belanı versin

Yazdiklarini hayvana tecavüz etmenin ne alaksi var ? Sen hala bacak arasinda kalmissin orayi bir terk et düsüncelerin mutlaka saglikli bir sekilde gelisecektir.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ossman 2018-01-31 01:42:28 @Allah belanı versin

tayyip millet uyanmasin diye din ile uyusturuyor bu insanlarda medeniyetden nasibini alamiyorlar. Bir yerde kabahat bu insanlari yetistirmeyen iktidarin sucudur. Ama yinede yobaz yobazligini yapar egitim de olsa . Bütün hayvanlardan insanlarin özür dilemesi lazim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dede hadim edilsin bu cocuklarada tecavuz eder 2018-01-30 23:46:08 @Allah belanı versin

https://www.youtube.com/watch?v=MM6NbriCeqQ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tip olarak 2018-01-30 22:16:49 @Allah belanı versin

akp liye benziyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Aile bakani 2018-01-30 14:20:30 @Allah belanı versin

*** Bir defadan birsey olmaz. !!!!!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
tesbit 2018-01-30 11:37:40 @Allah belanı versin

Tecavüzlerin ana kaynağı sapık zihniyet. gay lara ara çıkanlar, namus apış arasında değil diyenler, vucuduma karışma diyenler, 18 yaşını doldurdu ailesi karışamaz diyen sapık zihniyet bu tecavüzlerin baş mimarı ve baş sorumlularıdır.

Beğenmedim! (18)
Misafir Avatar
@Allah belanı versin x**cevap 2018-01-30 11:35:29 @Allah belanı versin

Allah belanı versin adlı yorumcu. Asıl senin belanı ALLAH versin. Din alerjili sapık manyak seni. sen bu tipden aşağı kalmazsın. sen dahada sapıksın.

Beğenmedim! (17)
Misafir Avatar
amin 2018-01-30 10:50:12 @Allah belanı versin

amin

Beğenmedim! (0)
Avatar
cidden ya 2018-01-30 11:20:00

ahlaki cokuntumu yasiyoruz akp donemi hep tecavuz haberleri
hayvan a bile tecavuz

Avatar
@Allah belanı versin x**cevap sana cevap 2018-01-30 12:25:52

kopege tecavuz edeni neden savunuyorsun ?? dogru soylemis ayet sallayip sallayip kopege essege keciye cocuklarimiza tecavuz ediliyor

Misafir Avatar
@Allah belanı versin x**cevap sana cevap 2 2018-01-30 16:28:11 @@Allah belanı versin x**cevap sana cevap

salkalina bakilirsa , bu pislik ibadete camiye gitmeden önce önemli isler pesinde. Cenabet cenabet de camiye girmistir. Sapiklara sahip cikanlara yaziklar olsun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
kenan mert 2018-01-30 11:32:18

el sansarın yetiştirdigi kindar vede muhafazakarlardan biri köpek rica etmiş oda kıramamış al sana yurt tan manzaralar

Avatar
yobaz kafir 2018-01-30 12:13:13

tecavüz ettiğini nerden biliyonuz? belki kendi rızası ile oldu. ayrıca köpeğin yaşı 3-4 ise bi sakıncası yoktur evlenmeleri caizdir...

Misafir Avatar
Haklisin 2018-01-30 16:18:52 @yobaz kafir

belki nikahlisida olabilir . nasil olsa her kisi nikah kiyabiliyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tovbe 2018-01-30 12:23:53 @yobaz kafir

tovbe

Beğenmedim! (0)
Avatar
piss sapik dedeye bak 2018-01-30 11:18:16

hadim edilsin bu pislik

Avatar
PISOPAT 2018-01-30 14:59:01

ERCAN SENIN ANANI BACINI VARSA KARINI DA SIKSIN BU SAHIS PIC DÖLÜ OLUM SENI ANAN KERANEDE DOGURMUS GAHBE EVLADI ERCAN CHP NIN BU PISLIK OLAYLA NASIL ILISKILENDIRISIN OROSBU COCUGU BAK SURATINA ADAMIN TAM AKPE PICI PIC PGLU PIC SÜRÜSÜ

Misafir Avatar
001 2018-01-31 01:00:01 @PISOPAT

ercan gibi yaboz akpliler memleketi anasını ağlatıı bu yabozları benzin döküp yakacaksın bitsin

Beğenmedim! (0)
Avatar
ercan 2018-01-30 13:27:23

kahpe chplili sapık köpekler....ALLAH bütün chp lilerin pkkliların pydlilerin belasını versin it oğlu itler sürüsü..sapık c h p liler ....

Misafir Avatar
001 2018-01-31 00:55:30 @ercan

ben bir akpli yaparken resim ve video çekicem sanal ortama yayacam :)) ercan gibi kanal farelerine sokucam

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
001 2018-01-31 00:54:08 @ercan

ercan seni yakalarsam sana tecavüz ederm amk evladı bütün chp liler senide apk lılarıda sksin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bozo 2018-01-30 21:12:10 @ercan

nerde chp li varsa senin götüne koysun ibne orospu cocugu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ADIL 2018-01-30 14:39:16 @ercan

SEKLI SEMALI HICTE CHP LIYE BENZEMIYOR IT OGLU IT TAMDA AKP LIYE BENZIYOR.

Beğenmedim! (0)