Köpeği vahşice katleden müezzin gözaltına alındı

Kocaeli'nin Körfez İlçesi'nde, tüfekle ateş ederek bir köpeği öldüren müezzin F.D. gözaltına alındı. F.D.'nin emniyetteki işlemleri devam ediyor.

Köpeği vahşice katleden müezzin gözaltına alındı

Kocaeli'nin Körfez İlçesi'nde, tüfekle ateş ederek bir köpeği öldüren müezzin F.D. gözaltına alındı. F.D.'nin emniyetteki işlemleri devam ediyor.

19 Haziran 2018 Salı 17:59
Köpeği vahşice katleden müezzin gözaltına alındı

Körfez Tütünçiftlik sahilinde, dün öğleden sonra, boğazından vurulan köpeği kanlar içerisinde gören Öztekin Çelikhas, köpeği aracına alarak bir veteriner kliniğine götürmek üzere yola çıktı. Köpek yolda ölürken, veteriner tüfekle ateş edilerek vurulduğunu söyledi. Bir akaryakıt istasyonu yöneticisi Vehbi Kıranşal sosyal medya hesabından köpeğin fotoğraflarını paylaşarak, "Kocaeli Körfez Çiftlik Sahili vapur iskelesi yakınlarında boğazından saçma ile vurulmuş bir köpek, arkadaşlarımızın çabalarına rağmen kurtarılamadı. Emniyetimizden ve belediye ekiplerimizden bu canilerin bulunmasını ve toplum önünde ifşa edilmesini bekliyoruz" diye tepki gösterdi.

Yapılan şikayetler üzerine ilçede bir camide müezzinlik yapan F.D.'nin evinin önünde bulunan kümesindeki tavuklara saldırdığı iddiasıyla köpeği tüfekle ateş edip öldürdüğü belirlendi. F.D gözaltına alınarak polis merkezine götürüldü. F.D.'nin emniyetteki işlemleri devam ediyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.06.2018 18:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Muttalip 2018-06-19 18:01:51

Bu ibne birde din adami sözde diger insanlardan dahada Allaha yakin. Bunlarin alayi pislik yuvasi!

Misafir Avatar
derhal tutuklansin 2018-06-19 23:27:26 @Muttalip

yeter ya

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Batuhan 2018-06-19 23:17:33 @Muttalip

Köpek katliamlarının kaynağı belli oldu. "SAHTE DİN"

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bunlar 2018-06-19 20:10:28 @Muttalip

yeni türeme RTE nin müezzinleri, bunlarin Allahi yok, bunlar karilarini efendilerine zevce vermeye Hazir mahluklardir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Muttalip x**** 2018-06-19 18:23:15 @Muttalip

Birde bu kafirler Allah icin degil tayyip icin calisiyorlar, camilerde siyaset yapan yobazlar soygunculara destek cikiyorlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ahmet demirel 2018-06-19 18:09:11

BİR DE DİN HAOCASI ŞEREFSİZ KÖPEK

Avatar
fatsalı 2018-06-19 18:15:30

Allah korkusu olmayan nasıl din adamı olur yandaşsa olur ne karekterine bakarlar ne kişiliğine

Avatar
o köpeğin ahhı çıkar senden..müezzin... 2018-06-19 18:17:23

vay zalim vay..2 tavuk için köpeği öldürdün..sende mi bürütüs..
hoca verir talkımı kendi yutar salkımı.
10 sene ceza verilmeli.

Avatar
BUNLARIN ALAYI ALLAHSIZ 2018-06-19 18:29:21

SİKTİRİN GİDİN BU ÜLKENİN BAŞINDAN ALLAH BELANIZI VERSİN DİN İSTİRMARCILARI SİZİ ALLAHSIZ KİTAPSIZLAR BUNLAR PEYGABBER EFENDİMİZE KAFA TUTAN DİNDAR GÖRÜNÜP ALLAH PEYGAMBER TANIMAYANLAR ...FİTNE YAYAN BİRDE CAMİ MUEZZİNİ OLACAK ŞEREFSİZ ADİ

Avatar
Mustafa Kemal 2018-06-19 18:53:56

Kiyamet haci hocadan kopacak bunlar temizlenmedikce bu Ulke duze cikamaz..

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-19 19:30:48

O KÖPEĞİN AHI TUTAR KIMSE ŞÜPHE DUYMASIN.

Avatar
Canan 2018-06-19 19:24:03

Dünya'daki bütün canlı ve cansız varlıkların insan için yaratıldığını ve bu canlı ve cansız varlıkların tümünün insanların ihtiyaçlarını gidermek için insanın hizmetinde olduğunu savunan bir dine inanan müritler, elbetteki her canlıyı kendisinden aşağıda ve değersiz görüp kendi hizmetinde görecek.