banner80

Kuzey Irak’tan acı haber: 2 asker şehit, 2 yaralı

Kuzey Irak'tan gelen son dakika haberine göre, teröristlerin saldırısı sonucu 2 asker şehit oldu, 2 asker yaralandı.

Kuzey Irak’tan acı haber: 2 asker şehit, 2 yaralı

Kuzey Irak'tan gelen son dakika haberine göre, teröristlerin saldırısı sonucu 2 asker şehit oldu, 2 asker yaralandı.

21 Mayıs 2018 Pazartesi 22:43
Kuzey Irak’tan acı haber: 2 asker şehit, 2 yaralı

Genelkurmay Başkanlığı’ndan yapılan açıklamada Irak’ın kuzeyinde sürdürülen operasyon kapsamında Silahlı Kuvvetler ile Bölücü Terör Örgütü mensupları arasında çatışma çıktı. çatışmada 2 asker şehit olurken, 2 asker de yaralandı. Genelkurmay’dan konu ile ilgili yapılan açıklama şöyle:

“21 Mayıs 2018 tarihinde Irak kuzeyinde operasyon icra eden unsurlarımıza, bölücü terör örgütü mensupları tarafından gerçekleştirilen saldırı sonucunda iki kahraman silah arkadaşımız şehit olmuş, iki kahraman silah arkadaşımız ise yaralanmıştır. Bizleri derin bir acı ve üzüntüye boğan bu saldırıda hayatını kaybeden aziz şehitlerimize Allah´tan rahmet, şehitlerimizin kederli ailelerine, Türk Silahlı Kuvvetleri ile Yüce Türk milletine başsağlığı ve sabır, yaralanan kahraman silah arkadaşlarımıza acil şifalar dileriz.Türk Silahlı Kuvvetleri asil Türk milletinden almış olduğu güç ile tüm terör örgütleriyle mücadelesine en son terörist etkisiz hâle getirilinceye kadar azim ve kararlılıkla devam edecektir.” 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.05.2018 23:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-05-21 23:32:57

Hesap sorun rahmet dilemeyin , sehitleri sahipsiz birakmayin kanlari yerde kalmasin ! Kim bu evlatlarimizi oraya neden ve kim gönderdi ve neden güvenlikleri saglanmadi? Sorumlulari kim hesap vermeliler. ? Yaylalari söyleyen serefsizler nerde ?

Misafir Avatar
USA ISRAIL PEACE FOR SYRIA PEACE FOR PLASTINA 2018-05-22 00:12:48 @Ossmann

Peace at Home, Peace in the World
BEN YORULDUM HAYAT ... FRANSIZCA
https://www.youtube.com/watch?v=PYwovMnHvco

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
suriye komsumuzken birden bire 2018-05-22 00:08:21 @Ossmann

suriye baskani neden dusmanimiz oldu ve suriye sinir komsumuz birden bire nasil degisti

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP U DESTEKCILERINI 2018-05-22 00:05:30 @Ossmann

LANETLIYORUM ALLAH HEPSININ BELASINI VERSIN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Ossmann x***CVP. 2018-05-21 23:47:15 @Ossmann

Hatayda yalakalik icin Yaylalari söyleyenler cepheye gitsin biz hepimiz yaylalari söyleriz namus sözü,

Beğenmedim! (0)
Avatar
askerlerimizin 2018-05-21 23:19:18

IRAK da ne isi var ??? Askerlerimiz Afrinde degilmiydi ???

Avatar
. 2018-05-21 23:21:21

Siz hiç villadan çıkan şehit cenazesi gördünüz mü? Ben görmedim..

Avatar
Firat 2018-05-21 23:38:00

Seçimlere kadar asker cenazesi gerekli akp'ye asker cenazeleri ile oylarini yukseltme derdinde reiz

Avatar
. 2018-05-21 23:22:27

Bütün şehitlerin mekani cenet olsun bütün ulusun başı sağolsun şehit yakınlarına Allah sabır versin amin bu ülkeyi bu duruma gelmesine göz yumanlarin Allah belasını versin amin

Avatar
arap krali olunce ulkemizde yas ilan edildi 2018-05-21 23:54:33

daha yeni filistin icin ulkemizde yas ilan edildi
ULKEMIZDE SEHITLERIMIZ ICIN AKP NEDEN YAS ILAN ETMEDI AFRINDE BAYA SEHIT VERDIK
ULKEMIZDE YAYLALAR TURKUSU SOYLENDI NEYMIS ASKERE MOREL UZUCU

Misafir Avatar
Turk Askeri Icin Yaylalar 2018-05-21 23:58:15 @arap krali olunce ulkemizde yas ilan edildi

İBRAHİM TATLISES, ERDOĞAN ile birlikte yaylalar türküsünü söyledi
https://www.youtube.com/watch?v=eRXnq1A3i64

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bihter 2018-05-21 23:26:10

Allah rahmet eylesin, mekanı cennet , ruhu şad olsun , sevenlerine sabırlar versin.

Avatar
İbrahim Tatlıses, Afrine giderken.. Yaylalar yayla 2018-05-21 23:56:38

https://www.youtube.com/watch?v=Zq-YEi9lLS0