MHP’li Kaya'dan 'Cumhur İttifakı'nı sarsacak açıklamalar

Partisinin 16 Nisan referandumunda ‘Evet’ oyu vererek AKP’yi desteklemesine ve seçimlerde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın adaylığının desteklenmesine karşı çıkan MHP’nin parti içi muhalif ismi İstanbul Milletvekili Atilla Kaya, ülkücülerin 24 Haziran seçimlerinde Erdoğan’a oy vermeyeceğini söyledi.

MHP’li Kaya'dan 'Cumhur İttifakı'nı sarsacak açıklamalar

Partisinin 16 Nisan referandumunda ‘Evet’ oyu vererek AKP’yi desteklemesine ve seçimlerde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın adaylığının desteklenmesine karşı çıkan MHP’nin parti içi muhalif ismi İstanbul Milletvekili Atilla Kaya, ülkücülerin 24 Haziran seçimlerinde Erdoğan’a oy vermeyeceğini söyledi.

21 Mayıs 2018 Pazartesi 21:42
MHP’li Kaya'dan 'Cumhur İttifakı'nı sarsacak açıklamalar

KRT Haber’de Çağlar Cilara’ya konuşan Kaya, "Bütün siyasi geçmişine, ideolojik köklerine baktığımız zaman milliyetçiliği bir hasım olarak gören, milliyetçiliği bir küfür olarak gören, milliyetçiliği şeytani bir düşünce olarak gören bir şahsı, başka bir partinin genel başkanını bizim Cumhurbaşkanı adayımız olarak kabul etmeyi içimize sindiremediğimiz için itiraz ediyoruz" dedi. 

"Mührü üç hilale vuracaklar ama..."

24 Haziran seçimlerinde yeniden milletvekili adayı olmayan ve bir dönem Ülkü Ocakları başkanlığı da yapan Kaya, şöyle devam etti:

"Göreceksiniz, referandum öncesi bunları söyledik biz, referandumda bizim camiamız, hareketimizin önemli ölçüde hayır verdiğini gördük. Bugün nasipse göreceğiz, bu seçimde de MHP çatısı altında faaliyetini yürüten ülküdaşlarımız genel seçimlerde mührü üç hilale vuracaklar ama Cumhurbaşkanlığı seçiminde, Cumhur İttifakı'nın adayı olan sayın Recep Tayyip Erdoğan'a oy vermeyecekler."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.05.2018 22:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-21 22:02:31

VATANINI SEVEN HiC BiR ÜLKÜCÜ ERDOGANA OY VERMEZ

Misafir Avatar
koç 2018-05-22 11:56:26 @KECi COBANI

Her değişen hükümet ülkeye büyük maliyetler çıkartır. AKP ile devam. başarılı bir kadro halkın halktan olan bir lider ERDOĞAN ile DEVAM.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
kardeşlerim 2018-05-22 11:55:20 @KECi COBANI

16 yıl önce Türkiye diye bir devlet afrika 3. dünya ülkesi bir ülke gibiydi. bu gün avrupa ülkeleri ile süper güçlerle yarışıyor. AKP nin kiymetini bilelim. elimizi vicdanımıza koyalım. DEVAMMM diyelim.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
ülkü/cü,,ye..sesleniş.! 2018-05-22 10:58:51 @KECi COBANI

sözlerin tam tamına doğru. cümleten arkadaşlarla katılıyoruz..
.chp.ye oy yok..ancak son cümlen hatalı ve yanlış ve beradayi ...(lüzümsüz)

çünkü andığın kişiye değil..MERAL ,a oy vereceğiz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
keçi çobanı..na..! 2018-05-22 10:53:07 @KECi COBANI

BİZDE asla akp.ye ve teferruatına,muşmulatına oy verecek göz varmı..asla..oy vermeyiz.
ancak chp.ye de oy vermeyiz..çünkü içkici muharrem.. chp.nin emrine girer..akp.liler nasıl emre giroyorsa..!
saf ve temiz ve kimsenin emrine girmeyen Meral Akşener,e oy veririz.
ya yarın kur,anı kerim,i ve ezanı ve namazı MUHARREM dondurur veya iptal ettirirse halimiz nolur..? zaten kendi diliyle söylüyor..BEN SOLCUYUM..eee solcularda din düşmanı oldağuna göre..eskisi gibi namazı durdurur..ezanı susturur..muhorrim..
iyi partiye oy vereceğiz..

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
akp.ülkeyi sattı.hala oymu istiyor=? hayret ya. 2018-05-22 10:48:26 @KECi COBANI

ülkücü..yanlış BEĞENDİM..
aslında yanlış bastım..BEĞENMEDİM..haram olsun beğendim sözcüğü size.
akpye mhp.ye oy no..yani yok..vermeyiz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkü_cü koç 2018-05-22 08:56:53 @KECi COBANI

Ülkücü asla koministin, dinsizin, hainin, teröristin, yalancının iftiracının yanında olmaz. vatansever yiğitleri bağrına basar . kim ne derse desin ülkücüler vatanına sadık dır ve bu gün başarısı tescillenmiş, çalışkanılığı dürüstlüğü tescillenmiş ERDOĞANA tabiki oy verecektir.

Beğenmedim! (22)
Misafir Avatar
HİKAYE_ci helal sana be 2018-05-22 08:54:33 @KECi COBANI

helel olsun tam uymuş. chp, aynen poposu yanan adama benziyor . chp poposunu düşünmüyor AKP yi eleştiriyor.

Beğenmedim! (22)
Misafir Avatar
HİKAYE 2018-05-22 08:53:11 @KECi COBANI

Poposuna ateş düşen bir şaşkın poposu yanıyor umurunda değil bağırmaya başlıyor eyyy millet bak görün komşum nergiz ın yakında poposu tutuşacak .... diye diye bağırıp dolaşıyor. seyredenlerde buna MANYAK YA KENDİ YANIYOR ONU DÜŞÜNMÜYOR KOMŞUSUNUN YANACAĞINI SÖYLÜYOR. aha bu sefil adam. aklı başındamı dersiniz ?

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
hır_siz 2018-05-22 08:20:12 @KECi COBANI

Hırsız diye bağıranların asıl büyük hırsız olduğunu yıllarca Türiyeyi soyup soğana çevirenleri, yatırım yapmayanları Türkiyeyi Dışa bağımlı olarak bıraktıklarını iyi biliyoruz. sol zihniyet çökmüştür. emperyalizim çökmüştür. Türkiye yeni düzen yeni yönetim yeni kadro ile 16 yıldır emin adımlarla yola devam ediyor inşAllah devam edecek. temennimiz bu. . halkına zulm eden bir chp nin halkını teröre kırdıran bir hdp nin peşinden gidemeyiz. ABD nin oyuncağı emir kulu fetö hayranları meral lerin peşinden gidemeyiz.

Beğenmedim! (18)
Misafir Avatar
ASIL ÜLKÜCÜ 2018-05-22 08:17:06 @KECi COBANI

Ülkücü benim ve ülkemin birliğini İslamı herşeyden üstün tutarım. Ne terör sevdalılarına ne düşman aşıklarına ne oy veririm nede arka çıkarım. Bu durumda safımız bellidir. milli ve yerli olan Cumhur ittifakı AKP & MHP& BBP dir. tarafımız belli. kuru sıkı yüzü maskeliler ülkücüdiye numara yapmasınlar. ülkücü asla teröristten yana olmaz asla ülkesine ilkesine ihanet etmez.

Beğenmedim! (17)
Misafir Avatar
ben TURANı dolaştım... 2018-05-22 00:43:03 @KECi COBANI

................IYI................

Beğenmedim! (0)
Avatar
07 2018-05-21 22:49:55

ulkucu olarak asla ve asla oyumu vermem unutmadik sehide kelle diyenlere oy yok aksener ve millet ittifaki

Misafir Avatar
aynen 2018-05-21 23:01:11 @07

sehide kelle diyenlere oy yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
Millet İttifakı 2018-05-21 22:08:10

KAZANACAK

Avatar
Hayrullah 2018-05-21 22:24:07

Kafatasçı diyene oymu verir ülkücüler

Avatar
Melih Gökçek 2018-05-21 22:49:06

ANKARA YI SEZONDAN SEZON A YAPAY VENEDIK E DONUSTURDU Melih Gökçek KAYIK YERINE YUZEN ARABA HAYAL ETMIS KI DUN SUDA YUZEN ARABALARI GORDUK AKP KENDISIYLE GURUR DUYMUS OLMALIKI KAC SENE ANKARA BELEDIYE BASKANIYDI

Avatar
SIKILDIK GARİ TAMAM 2018-05-22 01:36:34

Kocamış Kurt ve Kutsanmış Adam bu ittifakı tavanda kurdu ama taban kabul etmedi. Kendi kazdıkları kuyuya kendileri düşecekler Milli irade metanetle seçimi bekliyor Ankara'da bir eli yağda diğer eli balda olan koltuk sevdalısı beylere sandıkta gösterecek Artık mızrak çuvala sığmıyor masallar masallar pembe tablolar algı operasyonları boşuna, uğraşmayın Millet farkındalığını sandıkta gösterecek

Avatar
ferit yurt 2018-05-22 03:23:47

hırsıza sadece hırsız arsız vatanhainleri oy verecek

Avatar
ulkü-cü,ye 2018-05-22 10:56:46

sözlerin tam tamına doğru. cümleten arkadaşlarla katılıyoruz..
.chp.ye oy yok..ancak son cümlen hatalı ve yanlış ve beradayi ...(lüzümsüz)
)
çünkü andığın kişiye değil..MERAL ,a oy vereceğiz..