Mısırlıoğlu: Erdoğan kibre, benliğe kapılmadı

Kadir Mısıroğlu, Erdoğan'la görüşmelerine dair A Haber'e konuştu. Mısıroğlu, Erdoğan'la aralarında geçen konuşmayı anlattı.

Mısırlıoğlu: Erdoğan kibre, benliğe kapılmadı

Kadir Mısıroğlu, Erdoğan'la görüşmelerine dair A Haber'e konuştu. Mısıroğlu, Erdoğan'la aralarında geçen konuşmayı anlattı.

18 Şubat 2018 Pazar 00:27
Mısırlıoğlu: Erdoğan kibre, benliğe kapılmadı

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, önceki gün Kadir Mısıroğlu'nu tedavi gördüğü hastanede ziyaret etmişti. Kadir Mısıroğlu'nun şeker hastalığına bağlı olarak gelişen böbrek rahatsızlığı nedeniyle yaklaşık 1 aydır tedavi gördüğü öğrenilmişti.

Mısıroğlu, Erdoğan'la görüşmelerine dair A Haber'e konuştu. Mısıroğlu, Erdoğan'la aralarında geçen konuşmayı anlattı.

Mısıroğlu şunları kaydetti:

"Tayyip Erdoğan ziyaretime geldiğinde dedim ki, 'senin mevkiine gelip senin başarılarına imza atan bir adam; eskiden ağabey dediğine sonra ağabey diyemezdi, hocam dediğine hocam diyemezdi. Sen bu vasfı muhafaza ettin; kibre, benliğe kapılmadın... Allah'ın sana takdir ettiği iyilikleri, Allah'ın bir lütfû olarak bildin... Allah katında mükâfatı mucibdir'”.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.02.2018 00:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Derince 2018-02-18 00:46:17

Seni yalancı yalaka Ammada attın ufak atta cıvcıvler yesin .

Misafir Avatar
Zübük 2018-02-18 01:41:27 @Derince

Bu adam neden kafasina saksı gecirmis.? şerbet saticiligmi yapiyor, macunmu satiyor ne bu halböyle ?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Okur 2018-02-18 00:46:59

Basında,fes,boynunda Hırvatistan simgesi( kuruvat, Hırvatistan'ın diğer adı) kiravat,,kafada hurafe!!!oysaki o kafasındaki fesi 2. Mahmut getirdiginde kendisine gavur padişah demişlerdi.

Misafir Avatar
kendilerini alim sanan ak.liler 2018-02-18 09:32:31 @Okur

deildir ne yaparsa yeridir..hahahaahhaha
Bunlardan alim olamaz..ancak ZALİM olur.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
cok haklisin 2018-02-18 01:58:03 @Okur

basinda fes boynunda kravat ne oldugu belli degil herseye ozenmis gibi hihihi

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Muttalip 2018-02-18 01:43:35 @Okur

Allah katinda mükafati büyüktür diye karar verdigine göre, bu dingil kendini Allah dan da üstün görüyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-02-18 00:43:03

İyide sn fesli,olurseniz Cumhurbaskani cenazenize gelemeyecek,çünkü o Atatürk'çü oldu:)

Misafir Avatar
güldürdün bizi..! ipek...sevda..nil.. 2018-02-18 09:30:50 @Okur

hahaahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
onun cenazesine 2018-02-18 01:58:52 @Okur

fesli fessiz masonlar gider masonlar birbirini tutar

Beğenmedim! (1)
Avatar
fesli masonlara da var 2018-02-18 01:36:24

sakin fesli masonlara kanmayin

Avatar
Merve Demirel 2018-02-18 03:28:54

soytari yalaka

Avatar
türkoglu 2018-02-18 04:04:37

geberip gideceksin hala yalakalik pesindesin,hangi milletin picisin belli degil ama türk olmadigini biliyoruz,istiklal savasimiza dahi dil uzatan keske yunan kazansaydi diyebilen bir serefsizi bu ülkenin cumhur baskani ziyaret ediyorsa ya hakikaten adamdir yada ayni kafadadir,,,nokta,,,

Avatar
aydın 2018-02-18 04:04:39

hilafet için goruş alışverişinde bulunmuşlardır

Misafir Avatar
yalancı halifeler... 2018-02-18 09:28:16 @aydın

Hilafet 4 halifeden sonra KALKMIŞTIR..4 halifeden sonra kendisini halife icad edenler yalan söylemektedirler..Ve ozamandan bu zamana kadar yalancı halifeler milletin ahh,ını almışlardır..Asla metah (üstün) bir tarafları yoktur..hepsi de keyf ve saltanat içinde ömürlerini getirmiş ve altındaki milleti ezmiştir..yerleri kahır veren cehennem dir..

Beğenmedim! (1)
Avatar
Eski bir imam 2018-02-18 09:25:16

Menfaat için yüce Allahın ismini kullanıyorlar..yani Allahı sevdiklerinden değil.ki..işte görün biz böyle müslümanız diyorlar..Buna bağlantı olarak PEYGAMBER efendimiz buyuruyorki..Herkim nefsi için Allah ve mukaddesatı kullanırsa Cehennem yeri olsun..
Bunlar sefildir.Allah adını kullanmakla kendilerinde YÜCELİK,,ÜSTÜNLÜK..ASİLLİK VE MUBAREKLİK imar edeceklerini sanıyorlar.Halbuki milleti bu hale getiren ve kuru ekmeğe muhtaç eden bunlardır.KENDİLERİ kral gibi millet köle gibi..Ancak Allah kesinlikle böyle nefsine alet edenleri af etmez..Bunların mekanı cennet olamaz..KUL HAKKI BUNLARIN BOYNUNDADIR..