banner87

Muharrem İnce'nin o anları yeniden gündemde

CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı Milletvekili Muharrem İnce, yazdığı şiiri seslendirmesi sosyal medyanın gündeminde.

Muharrem İnce'nin o anları yeniden gündemde

CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı Milletvekili Muharrem İnce, yazdığı şiiri seslendirmesi sosyal medyanın gündeminde.

07 Mayıs 2018 Pazartesi 22:04
Muharrem İnce'nin o anları yeniden gündemde

Geçen aylarda CNN Türk’te “Burada Hayat Var” programına konuk olan CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı Milletvekili Muharrem İnce, 2 yıl önce 50 yaşında girdiğinde yazdığı şiiri seslendirmesi sosyal medyanın gündeminde.



İNCE'NİN OKUDUĞU ŞİİR:

Mutsuz kente mutlu yağmurlar yağıyordu,

Aylardan bir deli zemheri,

Canım yanarken gözler gördüm sanki yangın yeri.

Elveda bedenden bedene yollandığım günlere,

Elveda beline sarıldığım güzellere,

Elveda memur çocukları gibi zor terk ettiğim kentlere.

Gittim ben sonsuzluğa, sorgusuzca gittim,

Seni martılara emanet ettim,

Islak, yorgun, huysuz martılara…

Bektaşi tekkesinde deyiş okudum,

Okudukça sana dokundum.

Yangın yeri gözlerine yüreğimi açtım.

Ben Yalova’dan bir öğretmen,

50’sine yeni bastım.

Gözlerim gözlerine akmak ister,

Sen ister gizle ister göster.

Gözlerimden başka göze gitme,

Gidersen de sevme, seversen de delirtme.

Beni incitme,

Kapatma gözlerini gözlerime.

Sana derdimi kaç satırda anlatırım,

Kaç bahar daynırım yokluğuna,

Yumuşak hünerli ellerini nasıl bırakırım sabah karanlığına.

Dumanlı dağlarda mavi güvercinli hatıralarım,

Yeşil dallarda kızıl kirazlarım,

Meydanlarda söylensin şiirlerim şarkılarım,

Varlığın yıldız yangınları aydınlanırım,

Yokluğun iri soğuk yağmurlar ıslanırım,

Seni 100 dilde kıskanırım.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.05.2018 22:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YUREGIME INCE INCE DOKUNDU 2018-05-07 22:22:55

Bravo tebrikler

Misafir Avatar
herdoganlar icin ince bey 2018-05-08 13:30:26 @YUREGIME INCE INCE DOKUNDU

https://www.youtube.com/watch?v=z6ukRJCYytU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ince DOLU dolu. 2018-05-08 09:00:50 @YUREGIME INCE INCE DOKUNDU

haa evet ince sen DOLU OLUP ARABALARI İNSANLARIN KAFASINI KIRMADA.

Beğenmedim! (2)
Avatar
BU ADAMDAN VE ÇEVRESİNDEN ZARAR GELMEZ 2018-05-07 22:15:27

KORKMA SATMAZ ÜLKENİN FABRİKALARINI.KENDİNE 14 BİN MARKET AÇMAZ.OGLAN ÇOCUKLARININ BAŞINA İŞ GELMEZ,VATANA AİT MALLARI VAKIF YAPIP EL KOYMAZ.YİNEDE BEN ALIŞTIM GÖTÜM KAŞINIYOR DERSEN NE HALİN VARSA GÖR.BÖYLE GİDERSEN SONUN KERHANEYE SATILMAK

Avatar
1 de şiiri ince bey bestelemis 2018-05-07 22:24:18

Vavvvvv bu tarz beste yapan biri ULKEMIZI COK IYI YONETIR

Avatar
Tekin Baran . 2018-05-07 22:44:08

BU SIIRI YAZAN OKUZ TAYYIP DEGIL . BIR INCE ADAM, BIR INSAN VR OZLEDIGIMIZ BIR INSAN. TEBRIKLRR MUSTAKBEL CUMHURGASKANIM.

Misafir Avatar
ege 2018-05-08 09:03:44 @Tekin Baran .

@Tekin Baran . x************* ne yapsanız boş be Tekin. günlerce adam aradınız bula bula kılıçdaroğlunun istemediği sevmediği beceriksiz başarızıs İnceyi dayattılar size. o Ekmeleddin de öyle epey uğraşlardan sonra piyangodan çıkmıştı. ah sizi garipler ah. bir gerçekleri görseniz. bir adamdan insandan anlasanız. hepiniz Erdoğanın AKP nin peşinden gelirsiniz . ama buda nasip işi, umarım nasiplenirde AKP li olursunuz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-05-08 00:29:06

chp nin bir kimligi var İNCE HARCIYOR, HATİP DİCLE SHP İLE İTİFAKTAN SONRA PKK Lİ TERÖRİSTLERCE TREN İSTASYONUNDA KATLEDİLEN HARP OKULU ÖGRENCİLERİ İÇİN NE DEDİ BİLİYORMUSUNUZ SAVAŞ HALİ VAR ÜNİFORMALILAR HEDEFTİR NORMAL DEDİ BU ZAT YAKIN ZAMANDA TEKRAR MİLETVEKİLİ YAPILMAK İSTENDİ CHP YE BÖYLE HAİNLİK YAKIŞMAZ ,PKK A TERÖR ÖRGÜTÜ DEGİL O BİR ORDUDUR TURK SİLAHLI KUVETLERİDE DÜŞMAN ASKERİ DİYEN DEMİRTAŞLA NASIL GÖRÜŞÜR BU GÖRÜŞME ONU TASVİF ETMEK DEGİL Mİ BU ALÇAKLIK DEGİLMİ,YİNE ANKARA YENİ MAHLEDE 45 MASUM VATANDAŞI KATLEDEN PKK LININ CENAZESİNE MİLETVEKİLİ GÖNDEREN KORUYAN O DEGİL Mİ.SENDE HAİN OLABİLİRSİN SİNSİ DERİN AJAN OLABİLİRSİN EY CHP LİLER EY ATATURKCULER SAHİP CIKIN CHP YE

Misafir Avatar
aydıncık 2018-05-08 11:36:32 @aydın

Aklı götünde adam aydıncık yinemi sen

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın 2018-05-08 02:20:59 @aydın

demirtaş ne diyiyor iyi dinle hain ince https://www.youtube.com/watch?v=S4lEYbUWVzA

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yörük 2018-05-08 03:03:49

Ya git isine 3maymun deil.4 mymun oynasanda.Bende sana oy moy yok.

Misafir Avatar
ULAN 2018-05-08 11:37:22 @Yörük

Ulan öküz sen sktir git seni dürtene oy ver

Beğenmedim! (0)