banner58
Flaş Haber
Kapat

Özel yurtta erkek çocuğuna cinsel taciz iddiası

Osmaniye'de özel bir yurtta 10 yaşındaki çocuğa cinsel tacizde bulunduğu ileri sürülen yurt görevlisi tutuklandı.

Özel yurtta erkek çocuğuna cinsel taciz iddiası

Osmaniye'de özel bir yurtta 10 yaşındaki çocuğa cinsel tacizde bulunduğu ileri sürülen yurt görevlisi tutuklandı.

11 Temmuz 2017 Salı 00:21
4859 Okunma
Özel yurtta erkek çocuğuna cinsel taciz iddiası

Osmaniye'de özel bir yurtta taciz skandalı yaşandı. 10 yaşındaki çocuğa cinsel tacizde bulunan yurt görevlisi tutuklandı.

AİLESİNE ANLATINCA SKANDAL ORTAYA ÇIKTI

Toprakkale ilçesinde bulunan özel bir erkek öğrenci yurdunda kalan 10 yaşındaki H.İ.K, yurtta görevli M.G (20) nin kendisini taciz ettiğini ailesine söylemesi üzerine aile şikayetçi oldu.

TACİZCİ TUTUKLANDI

Gözaltına alınarak adliyeye sevk edilen M.G, çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

Karataş Mahallesi'ndeki Toprakkale Kurs ve Okul Talebelerine Yardım Derneği Orta Öğrenim Erkek Öğrenci Yurdu'nda yatılı kalan 10 yaşındaki H.İ.K., 8 Temmuz'da kuzenine yurtta hoca olarak görev yapan M.G.'nin kendisini elle taciz ettiğini anlattı.

Kuzenin de durumu bildirdiği baba L.K., Toprakkale İlçe Emniyet Amirliği'ne taciz iddiasıyla suç duyurusunda bulundu. İddia üzerine gözaltına alınan M.G., suçlamaları kabul etmedi. 10 gün önce yurtta göreve başladığı belirtilen M.G. ifadesinin ardından sevk edildiği nöbetçi mahkemece tutuklandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.07.2017 00:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
veli 2017-07-11 01:07:43

birdefaciktan birsey olmaz nede olsa aile bakanin sozu alin bozdurun bozdurun harcayin kim bu yurtlari aciyor nasil acilyor denetim kimin elinde peki bu cocugun gelecegi ne olacak

Misafir Avatar
vatansever turuş 2017-07-11 08:31:44 @veli

kardeşlerim birbirinize özellikle milletin deyerlerine hakaret etmeyin. bu vatan hepimizin. herkesin kendi deyerleri kendine kutsaldır. tarikatları hedef tahtasına koymak hiç kimseye bişe kazandırmaz. . bu saldırıları ÇAKALLARIN VE kavgasına benzetiyorum. bir birlerini bir leşiçin yerler. halbuki siler leş yiyen değilsiniz hele hele ÇAKAL hiç değilsiniz. aklı başında konuşun .

Beğenmedim! (0)
Avatar
M..... 2017-07-11 22:27:38

Ben yurdun yakınında oturuyorum yurtddumuza iftira atıldı öyle bişey yok çocuğun babasi para istemiş sizden şikayetçi olmamı istemiyorsanız demiş sizin gibilerine bilip bilmeden böyle konuşuyor

Avatar
Tekin Baran 2017-07-11 00:41:56

HADI BAKALIM BEYNI GOTUNDE OLAN GERZEKLER BUNA NE YORUM YAZACAKSINIZ.ULKEM.BB VE MALKOLM XXX NEREDESINIZ?

Misafir Avatar
tekin baran ve aynı cünüp akıldan olanlara*** bb 2017-07-11 08:27:09 @Tekin Baran

Dün siz değilmiyidin trasseksüeller yürüsün diyenler, o erketen dönmeleri siz desteklemedimnizmi yürüsünler diye, yürüyüşleri ne izin verilmedi diye kıyameti koparan siz değilmiydiniz? bir birleriyle erke erkeye sevişenleri siz desteklemedinizmi? ülkemizde onlarında hakkı var deyip içlerine katılan siz sapıklar değilmiydiniz. ? sizi zeytinyağı cinsleri. bu sapıkda mutlaka onların içinden biridi onların içinden biri ama sizden biridir. siz bu çirkefli işler müptalasınız. bu sapık adamın fikri de cesaretide sizin esrinizdir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
tunc 2017-07-11 02:21:56

bb malkoml ülkem adinda yorum yapan beynini uckuruna indirmis sapiklar akp akp dis güc dis güc evet bu olaylarida disgüc ler yapti hangitimarhanedesiniz yorum yapin nerdesiniz akp türkiyemi ne hale getirdi Atatürk düsmanlari terikatlari yasakladi cikdi asiri bir din adina parti adida akp ne hale sokdunuz tc mizi fetö sapigi yok baska sapik terikatlar akp sen tc mizi yikamacaksin .

Misafir Avatar
tunç a cvp** bb 2017-07-11 09:06:41 @tunc

Tunç tamam bu ülke bizim, bu cumhuriyet bizim. peki chp kılıçdaroğlu cumhuriyeti yıkmak isteyen Enis berberoğluna neden sahip çıkıyor, peki fetönün beyni olan ekrem dumanlıya ZAMAN gazetesine chp ekip olarak tam kadro neden destek için kapılarına gitti? peki kılıçdaroğlu Türkiyemizin baş düşmanı pkk nın başı olan selahattin demirtaşa neden sahip çıkıyor? bu şekildemi cumhuriyeti koruyacaklar? cahil olma cahil. bu ülkeninde cumhuriyetinde yegane sahibi ve savunucusu akp dir. anladınmı *

Beğenmedim! (0)
Avatar
Fetö gitti Türkiye çağ atladı 2017-07-11 03:09:18

Tarikatlerin sapkınlıkları arttı .

Avatar
zuhdü 2017-07-11 02:15:34

yeter yahu bu yurtlardaki akp nin egitim poltikasi iflas etti 100 üzerinde terikat var hepside akp eliyle destekleniyor arap sapiklarina döndük erkek cocuga yok kiz cocuguna nerde yasiyoruz türkiyeyi bu halere getiren akp dir yönetmeyen diktalar defooluun mahetiniz türkiyeyi

Misafir Avatar
zühd??? 2017-07-11 08:59:33 @zuhdü

Zühdü ulan dangalak ulan LGBT i lerin elemenı seni. onlardan biri seni. onları Türkiyede destekleyen sizsiniz. sapıkların önünü açan onlara cesaret veren sizsiniz.. erkek erkeye evlenmenin savunucuları sapıkları sizsiniz. işide tarikatlara yüklüyorsunuz. tarikatlar bu ülkeye iman lı evlatlar yetiştiriyor. sizde etek giyen, hemcinsinden zevk alan nesilden yanasınız. ALLAH belanızı versin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
DUA 2017-07-11 09:02:41

Allah ım cc bu ülkenin her fert ini koru, kimsenin burnu dahi kanamasın. askerimize, polisimize, devlet idarecilerimize güç kuvvet, birlik beraberlik, cesaret ver, onları her türlü tuzaklardan ve kötülüklerden koru. ülkemizin ve milletimizin düşmanlarını kareyle. birliğimizi beraberliğimizi kast etmek isteyenleri kahreyle, ajanların, ihanetçilerin şerrinden hepimizi bu vatanı ve evlatlarını koru. bölünmekten, parçalanmaktan ülkemizi ve milletimizi koru ALLAH ım cc. AMİNNNN.