PKK'ya peş peşe operasyonlar.... PKK’nın kırmızı listede aranan ismi öldürüldü

Gümüşhane'de 15 Temmuz 2018 tarihinde icra edilen operasyonlarda etkisiz hale getirilen teröristlerden birinin kırmızı listede aranan Zeynel kod adlı Mehmet Yakışır olduğu bildirildi.

PKK'ya peş peşe operasyonlar.... PKK’nın kırmızı listede aranan ismi öldürüldü

Gümüşhane'de 15 Temmuz 2018 tarihinde icra edilen operasyonlarda etkisiz hale getirilen teröristlerden birinin kırmızı listede aranan Zeynel kod adlı Mehmet Yakışır olduğu bildirildi.

15 Temmuz 2018 Pazar 19:20
PKK'ya peş peşe operasyonlar.... PKK’nın kırmızı listede aranan ismi öldürüldü

TSK’dan yapılan açıklamada, “Gümüşhane/Kürtün’de 15 Temmuz 2018 tarihinde icra edilen operasyonlarda etkisiz hale getirilen teröristlerden birinin kırmızı listede aranan Zeynel kod adlı Mehmet Yakışır olduğu tespit edilmiştir” denildi.

Trabzon'un Maçka ilçesinde 15 yaşındaki Eren Bülbül'ün şehit olduğu çatışmada PKK'lı grubun başında olduğu belirtilen örgütün sözde Karadeniz sorumlusu 'Zeynel' kod adlı Mehmet Yakışır ile 'Rodi' kod adlı Levent Dayan’ın Gümüşhane'nin Kürtün ilçesinde çıkan çatışmada güvenlik güçleri tarafından öldürüldü.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.07.2018 20:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emine 2018-07-15 21:09:06

ISLAMda yalan ibadetdir...Irzina gecilen cariye insan bile sayilmaz....Talanin adi ganimmettir...Islam en Tehlikeli uyusturucudur....Cennet, Cehenne ve Erkege 72 Huri, Kadina Glman XTane....Aslinda bu Dünyada zina yasakken, öbür Dünysda herkese Kerhane hediye...

Avatar
pilov 2018-07-15 22:14:18

emine cariyem olurmusun iyi maas veririm,,,,cariye kimsesi olmayan kadinlarin her hangi bir evde hizmet karsiligi yasamasidir,,,,onlara dokundugunda mecbur evlenmek zorundasin,,,tabiki onunda rizasi varsa,,,,kur,anda hurilerin cinsleri belirtilmemistir,,,bir nevi hizmetci sayilirlar,,,,

Misafir Avatar
ahlaksiz pilov 2018-07-15 22:55:56 @pilov

hic bir yalan ve hille savundugunuz ahylaksizliga haksizliga kilif olamiyacaktir hurulerin cinsi belli deil diyorsun bunlar kedi tavuk esek kopekmidirler hani tecavuz ediyorsunuzya ondan sonrada Allaha peygamberle savunuyorsunuz peygamber muhammed cariyesini almisti onceden taciz ve tecavuz etiyi icinmi aldi muhamede gore Allah oyle emir gondermis al evlen cariyenle demis biliyorsunmu bir haberin bir yalanin varmi bu konuda

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yörük 2018-07-15 22:18:32

Allah silahlı kuvvetlerimizi başımızdan eksik etmedin onlar hepimizin evladı onlar yoksa biz bir hiçiz Allah hepsini korusunlar akşam huzur içinde uyuyalım askeri siyasetle bir tutmayın lütfen

Misafir Avatar
yoruk korkma 2018-07-15 22:59:32 @Yörük

sen neden korkuyorsun yaptigin bir zalimlikmi vardir ne halt isledinde asker seni korusun cokmu zenginsin cok zulummu yaptin kimin canini yaktinda bu ihtiyaci duyuyorsun bu hisnen kendini kahr ediyor korkuyorsun

Beğenmedim! (0)
Avatar
ulan yalancilar 2018-07-15 23:02:45

oldurduyunuz he4rkes erern bulbulumu oldurdu aylardir bu yalan bu reklam ya insan gibi haber yAZIN YADA ZIRVALAMAYIN

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-16 03:43:05

ISLAMA DIL UZATAN DENSIZ. (EMINE) BUGÜN KIM PEYGAMBERIN SÜNNETİ GIBI YAŞAM SURUYOR.ALLAH KIMSEYI ÖLDÜRMEYİ KITAPTA EMRETMIYOR.BU NE ISLAMA KARŞI OLAN KIN.SÖYLE DIN BEZIRGANININ BIRI TOPUNUMU KESTİ YOKSA.ISLAM HAKKINDA KÖTÜ SÖZ SÖYLEYEMEZSIN.ANCAK DIN BEZIRGANLARINA KÖTÜ SÖZLERİNİ SÖYLE IÇİNİ İSTEDİĞİN GIBI DÖK.
KARŞI DEĞİLİM.AMA ISLÂMI KÖTÜ ELEŞTİRİYAPIP AŞAĞILARSAN,BUNA KARŞIYIM.ISLAMDAKI KÖTÜLÜK YAPANLARI ISLAMLA
MÜSLÜMANLIKLA BAĞDAŞTIRMA.DAHA ÖNCEDE SÖYLEDİM.KARAKTER VE ISLAM ANLAYISI BOŞ KAFADA BAŞKA YANKI BULUYOR.
ISLÂMI KENDİ BAŞINA KÖTÜLEME.YAPMA.!!!