Seçim yatırımlarında bugün: Yaz sıcağında kömür

Kütahya'nın ilçelerinde yurttaşlara yaz sıcağında kömür dağıtıldığı iddia edildi. Bu olay akıllara AKP'nin seçim yatırımlarına başladığı şeklinde yorumlandı. Kömür torbalarının üzerinde ise ''para ile satılamaz'' ibaresi bulunması dikkatlerden kaçmadı

Seçim yatırımlarında bugün: Yaz sıcağında kömür

Kütahya'nın ilçelerinde yurttaşlara yaz sıcağında kömür dağıtıldığı iddia edildi. Bu olay akıllara AKP'nin seçim yatırımlarına başladığı şeklinde yorumlandı. Kömür torbalarının üzerinde ise ''para ile satılamaz'' ibaresi bulunması dikkatlerden kaçmadı

01 Mayıs 2018 Salı 18:45
Seçim yatırımlarında bugün: Yaz sıcağında kömür

2010'daki Anayasa değişiklik referandumunda da kömür dağıtılmış MHP tepki göstermişti.

Kütahya'nın ilçelerinde, evlerinde doğalgaz olan vatandaşlara da kömür dağıtıldığı iddia edildi. Bazı vatandaşların dağıtılan kömürü sattığı ileri sürüldü. Kaymakamlıklar aracılığıyla yaz sıcağında dağıtılan kömür, AKP'nin erken seçim yatırımı olarak yorumlandı.

MHP de tepki göstermişti

Sözcü gazetesi'nden Ali Ekber Ertürk'ün haberine göre, mevsimi olmadığı halde seçim arifesi bedava kömür dağıtılması daha önce de gündeme gelmişti. 12 Eylül 2010'da yapılan Anayasa değişiklik referandumunda da Ağustos sıcağında bedava kömür dağıtılmış, CHP ve o dönemde AKP'ye muhalif olan MHP de buna tepki göstermişti. O dönemde hava sıcaklığının 45 dereceye ulaştığı Gaziantep’te kenar semtlerde kaymakamlıklarca vatandaşlara kömür dağıtımı yapılmış, CHP ve MHP il başkanları uygulamayı “Referandum rüşveti” olarak değerlendirmişlerdi.

Kömür dağıtımının zamanlamasına dikkat çeken CHP Gaziantep İl Başkanlığı, “AKP her zamanki gibi rüşvet ve bazen tehditle oy alma taktiğine yine başlamıştır” derken, dönemin MHP İl Başkanı Mehmet Özdemir de, “Bu millete saygısızlıktır ve suçtur. Milleti rencide eden art niyetli bir davranıştır. Ak Parti bunu 2007 seçimlerinde de yapmıştır. İhtiyaç sahibi vatandaşlara yardım etmek sosyal devletin gereğidir. Fakat referandum öncesi olması bu yardımların art niyetli yapıldığını göstermektedir” diyerek 45 derecede kömür dağıtımına tepki göstermişti.

Öte yandan, bu kış Güneydoğu'nun bazı il ve ilçelerine dağıtılan kömürün tümünün “taş” çıktığı ileri sürülmüş, vatandaş kömür torbalarını meydanlara yığarak protesto etmişti.

 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.05.2018 19:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yaz ayinda komur 2018-05-01 19:07:12

Aldatildik deyip aldatan AKP'ye hala aldaniyorsan, uyan artik vatandas derim.

Misafir Avatar
yahu artık uyandık bırakın versinler 2018-05-02 09:38:43 @Yaz ayinda komur

birazda biz faydalanak bize her şeyi veriyorlar diye oyumuzu onlaramı verecek onlarınkini alıp yeni gelecektende alıp oyumuzu yenilere verecezki karınca misali 5 yıllık biriki,mi yapak yoksa başka şey yok 5 yıl boyunca

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-05-01 19:01:37

Her zamanki gibi rüşvet ve bazen tehditle oy alma taktiğine yine başlamıştır. Anket sonuçları aleyhine çıkınca seçim rüşvetleri başladı. Seçim sonuçları lehlerine çıksaydı burunların kıl aldırmazlardı. Ankara'da koltuk sevdalısı beyler vatandaş masallar masallar pembe tablolar algı operasyonları boşuna uğraşmayın milli irade metanetle seçimi bekliyor Artık mızrak çuvala sığmıyor Ekonomik darboğaz ve uluslararası para baronlarından aldığınız para ve faizi ekonomide kara delik oluşturdu sat sat ekonomisi bile artık kurtarmıyor Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umudunu yitirmedi sandıkta hesaplaşacak şapka düşecek kel görünecek

Misafir Avatar
aman aman Tövbe Akp 2018-05-02 00:33:27 @Vatandaş

Geçmediğin köprüye, inmediğin havalimanına para ödeyeceksin. Ülkemizin tüm stratejik tesisleri, enerji, iletişim sektörleri, petro kimya, şeker fabrikaları , verimli araziler yabancıya satıldı. Bu satışdan kazanilan para 70 milyar dolar. eti samani bile ithal ediyoruz 2016 yılı sonu itibariyle Devletin borcu 438 milyar dolar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aman aman Tövbe Akp 2018-05-01 23:34:00 @Vatandaş

Yaşar Okuyan yayında ağladı! "İçim yanıyor benim, Türkiye gidiyor!"
https://www.youtube.com/watch?v=3xRq3DX9nk8

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
neler duyuyoruz abuuu 2018-05-01 23:29:26 @Vatandaş

https://odatv.com/basbakanin-buyuk-mujdesi-chpnin-projesi-cikti-30041809.html

Beğenmedim! (0)
Avatar
A 2018-05-01 19:00:32

Kömür Makarana vAllahi bıktık yahu biraz değişiklik yapar insan değilmi ama. Ramazanda gelmek uzere insan Medine hurması dağıtır bari bre ahmaklar.

Avatar
Abdestim, namazım var diyen iblislere oy veren 2018-05-01 19:16:04

O kömürler cehennemde bize lazım olacaktır.

Avatar
aynen geri iade edin. 2018-05-01 19:16:32

yakmayin zehirlenirsiniz!

Avatar
Vatandaş 2018-05-01 19:09:02

Önce sıtmayı gösterip ölümü hatırlatıyorsunuz Yani halkı önce fakirleştirip sonra makarna bulgura muhtaç ediyorsunuz. Yazıklar olsun Yüce dinimizin öğretilerinde ve sevgili peygamberimizin güzelliklerinde BİR ELİN VERDİĞİNİ DİĞER ELİN GÖRMEYECEK'tir. Siz sosyal yardımı bile seçim rüşveti olarak dağıtıyorsunuz. Yazıklar olsun size. Milli irade bunların hesabını Ankara'da koltuk sevdalısı beylere sandıkta gösterecek el mi yaman bey mi yaman sandıkta hesaplaşacak

Avatar
Diren 2018-05-01 20:21:06

Bir ülkede Yol varsa, orada yoksul ve aşağı konumda olmak, onursuzluktur.
Bir ülkede Yol yoksa, orada zengin ve soylu olmak onursuzluktur.”
Konfüçyüs

Avatar
ayni subukler 2018-05-01 20:10:28

bir kac sene once dersimde oy aliriz umuduyle halki kandirmak icin elektiriyi olmayan koylere buzdolabi dagitanda bunlar deilmiydi amma naaahh aldilaar oylari