Şeker fabrikalarının satılmasına çiftçi isyan etti: Allah'tan korkun 

Ankara'da bir otelde düzenlenen Esam Konferansları Şeker Zirvesi'nde konuşan çiftçi Nihat Babaözlü; "Kusura bakmayın ben ömrümde ilk defa otele geldim. Yanlış yaparsam özür dilerim ama o gözünüz gibi baktığınız bebeklaerinizin kanser olacağını göreceksiniz. Neredesiniz yahu neredesiniz?" dedi.

Şeker fabrikalarının satılmasına çiftçi isyan etti: Allah'tan korkun 

Ankara'da bir otelde düzenlenen Esam Konferansları Şeker Zirvesi'nde konuşan çiftçi Nihat Babaözlü; "Kusura bakmayın ben ömrümde ilk defa otele geldim. Yanlış yaparsam özür dilerim ama o gözünüz gibi baktığınız bebeklaerinizin kanser olacağını göreceksiniz. Neredesiniz yahu neredesiniz?" dedi.

09 Mart 2018 Cuma 09:28
Şeker fabrikalarının satılmasına çiftçi isyan etti: Allah'tan korkun 

Şeker pancarı çiftçisi Nihat Babaözlü şeker fabrikalarının özelleştirilmesiyle ilgili konuştu. 

Nihat Babaözlü, "Hepinize iyi günler. Hoş geldiniz hepiniz. Kusura bakmayın ben ömrümde ilk defa otele geldim. Yanlış yaparsam özür dilerim. Yapılan konuşmalara baktığımda ben hiçbir şey anlamadım. Ben çiftçiyim arkadaş. Ben akşam saat 10 da yapıp, sabah zantur gibi saat 5'te kalkmam lazım. Ama ben korkuyorum yatamıyorum. Gece 1'e kadar açık oturum izlemek zorunda kalıyorum. Ben huzur arıyorum. Huzur yok.

Bu geç kalınmış bir toplantı. Burada sadece keller körler birbirlerini ağırlıyor. Laf salatası yapıyorsunuz, lafın harmanı olmaz. Burada bizi kim duyuyor? Bir tane Allah rızası için tenezzül edip gelmiş hükümet temsilcisi var mı? Neredesiniz yahu, neredesiniz? Adam Allah'tan korkar, lafa gerek yok. Burada eylem zamanı. Lütfen dışarıya çıkın kardeşim, bunu sokakta yapın. İki kişi okula geç kalsın. 3 kişi işe geç kalsın. Biri treni kaçırsın, biri uçağı kaçırsın. Ondan sonra iki sene sonra o gözün gibi baktığın bebelerin zehirlenip öldüğünü, kanser olduğunu göreceksiniz siz. Bunun sonu buraya gidiyor. Ağdalı lafa gerek yok. Kestirmeden konuş. Hepimiz geberip gideceğiz bu böyle olursa. Ben pancarı 10 kuruşa satarım arkadaş. Sen bana 1 lira ürettiğin mazotu 1.5 liraya ver. Ben 10 kuruşa satarım bunu. Bana laf satma. 15 kuruşa ürettiğin elektriğin kilovatını 35 kuruşa bana verme. Kalkmış dana getireceğim, inek getireceğim. Lan bırak yalan söyleme, böyle bir şey olmaz." ifadelerini kullandı.

İŞTE O KONUŞMA:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.03.2018 10:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bugün şeker gider yarın umutlar gider 2018-03-09 09:50:25

kesinlikle akp.ye ve ötesine berisine oy vermeyeceğiz.
bugün şekerimize gözdiken yarın canımıza göz diker.
binlerce garip kadın ve bebeği ile mazlum insanlar cezaevinde sürünüyor.
ancak yine binlerce fetocu akp.li ve pırlanta saat takanlar 15 binliraya bayan çantası kullananlarda keyfu saltanat içinde..ALLAH,tan korkan zaten bunları yapamaz..Allah herşeyin en ince detayına kadar görmekte bilmektedir..SABIR buyuruyor..belki kendilerine gelirler ancak bunların hileleri ve şeytanları bunları kendilerine getirtmez..böyle sürdürmek istiyorlar DEVRANLARINI..

Misafir Avatar
biz Allah tan korkarız tabi, ya siz? 2018-03-09 16:17:15 @Bugün şeker gider yarın umutlar gider

Bu iftiralar birer milleti kandırma yalanıdır. ama bizim çiftçimizde köylümüzde biliyor kimin doğru yaptığını kimin yalan söylediğini.. Allah tan korkan iftir etmez, yalan söylemez.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ALLAH TAN KORGUN İFTİRACILAR 2018-03-09 16:03:16 @Bugün şeker gider yarın umutlar gider

hani şeker fabrikaları satılıyordu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ALLAH tan korkun iftira yalan etmeyin 2018-03-09 16:02:47 @Bugün şeker gider yarın umutlar gider

AKP sözcüsü şöyle devam etti: “Fabrikaların üretim devamlılığı ve zorunluğu mutlaka sağlanacak. Yine şeker üretimiyle ilgili doğrudan ilişkisi bulunmayan arsa ve araziler ihale dışında tutulmuştur. Gıda güvenliği ve nişasta benzeri ürünler üzerinden oluşturulmak istenen çok ciddi bir kara propaganda var. Bu konuda da şunun bilinmesini istiyoruz. Birilerinin derdi pancar üreticisi veya gıda güvenliği değil, bu mesele üzerinden iktidara dönük bir istismar alanı oluşturmaktır. Biz çalışanların haklarından pancar üretimine üreticinin kotalarından, üretimin sürdürülebilirliğine kadar her şeyi yakından takip ediyor ve bunların korunması noktasında büyük hassasiyet gösteriyoruz.”

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ALLAH tan korkun iftira yalan etmeyin 2018-03-09 16:00:51 @Bugün şeker gider yarın umutlar gider

Kara propaganda var’
Hürriyet’ten Erdinç Çelikkan’ın haberine göre, partisinin toplantısının ardından konuşan Ünal, sözlerine şöyle başladı: “Türkiye Şeker Fabrikaları 2000 yılında özelleştirme kapsamına alındı. 2008 yılında Şeker Fabrikaları özelleştirme programına alındı. 2012 yılında biz o dönemde bu konu gündeme geldiğinde yeniden kamuoyunun bu husustaki yaklaşımları ve bölgedeki STK’ların girişimleriyle 2012 yılında bir ertelenme gerçekleşti. Biz bu arada Türkiye Şeker Fabrikaları’nın satımından ziyade devletin bu hususta 18 yıldan beri uğradığı zararın her şeyden önce giderilmesi ama bu giderilirken çalışanların haklarının korunmasının bizim için öncelikli olduğunu ve fabrikalarda çalışan memurlara tanınacak imkanları, seçenekleri güvence altına alarak, kazanılmış hakların kaybına fırsat vermeden, pancar üreten çiftçilerimizin mağdur olmasına izin vermeden gerçekleştireceğimiz bir düzenlemeyi konuşuyoruz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
A amca 2018-03-09 15:37:44 @Bugün şeker gider yarın umutlar gider

Seni kullanmışlar bu cünebetler. gaza gelmişsin sende.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
çüşşşşşşşşşşşşş 2018-03-09 11:23:11 @Bugün şeker gider yarın umutlar gider

Ulan bu adam bu lafları etmedi. resmini oraya koydular altını fitne ve ihanet şefleri doldurdu. kanser olasınız sizi yalancı düzenbazlar. ulan AKP köylüye çiftçiye verdiği desteyi kiymedi kim hangi hükümet verdi? şeker fabirkalarını bahane eden küstah ajanlar halkımızı çiftçimizi cahil sanıyor bir iki boyalı lafla kandıracaklarını sanıyorlar. yuh size be. bu hükümet çiftçiye destek veriyor, çifçinin dertleine çare oluyor. katkı destek maddi yardım nelerin yardımlar olduğunu tabi çifçi kardeşlerim daha iyi biliyor. bu soytarıların kuru propogandlarına inanmıyoruz.

Beğenmedim! (7)
Avatar
CCCCCCCÜSSSSSEE CEVAP 2018-03-09 11:37:31

ANLASILIYORKI ESSIGIN DILINDEN ANLIYORSUN SEKER FABRIKALARININ SATISINI ABD NIN BIR SIRKETI ISTIYOR DISA BAGIMLI OLMAMIZ HEP ÜLKE MAL VARLIKLARININ SATILMASIDIR AKPE ÜLKEYE IHANET EDIYOR DISDAN GELECEK SAHTE SEKER PANCARIYLA NISASTAYLA YAPILMIS ÜRÜNLER GELECEK KANSER YAPIYOR YÜZDE YÜZ TROLLER ÜLKENIZI SEVIYORSANIZ AKPE DEN HEMEN VAZ GECIN GEC OLMADAN

Avatar
yaşa 2018-03-09 13:49:07

Yaşa bre dayı sözcülüğümüzü yaptın yaşa çok yaşa vatandaş uyandı artık haydi siyasiler sizde uyanın sorunlarımıza merhem olun Batan geminin malları bunlar deyip haraç mezat sattırmayın Milli değerlerimizi koruyalım İnşAllah senin başına bi şey gelmez dayı. İYİ günlere

Avatar
cüüüüsssss 2018-03-09 13:29:16

senin baban beyinsiz ahlak yoksunu önce videoyu din le tetikci oldugunuzu biliyoruz.

Avatar
Ah Vatan 2018-03-09 14:48:07

Türk milleti şunu çok iyi bilmeli.BOP ABD uşağıdır. Millet kandırılarak saman altından su yürütülmektedir. Ülkenin çok önemli kuruluğu olan SÜMERBAN akp tarafından yok edildi. Arazileri satılarak rezidans yapılmaya başlanmışitır. Bu fabrika çevresinde ebler normanlde zemin artı iki yapılaşmaya izin verilirken bu fabrikaları satın alan ve kapatan şirketler zarar etmesin kar etsin diye fabrika arazilerindeki arazilere 25 katlı binaların yapılmasına izin verilmiştir.Sağlamlıkları tabiî ki şüphelidir. Bu gerçekler şunu gösteriyor SÜMERBANK kapandı tarımda pamuk üretimi yok oldu. Şeker fabrikaları kapanınca tarlalar boş kalacak çiftçi fakirleşecek arzileri yabancılara satılacak açıkça ülke satılacak düşmanlar bizim komşumuz olacak. Zamanı geldiğinde kendi ülkemizde mülteci olacağız. Bu görevleri ABD BOP a görevlendirmiştir. BOP vatan hainidir

Avatar
çüşşşşşşşşşşşşşşş 2018-03-09 11:25:23

sahiden çüşşş pislikler bir köylünün resmini koyup altını doldurmuş kinlerini kusmuşlar. bunlar öbür taraftada bir cahil bulup Atatürk püstüne saldırtır , bir diğer tarafda mini etekliye saldırtır, bir diğer tarafta bilmem ne belalarını yapıp toplumda kaos üretirler. işte bu şer güçleri aynen virüs, hastalık gibi ortaya ara ara çıkıyorlar. deyişik yüzle ama her zaman aramızdalar.

Avatar
gerçek çiftçi 2018-03-09 11:27:29

soruyorum bu başlığı atanlar ALLAHTAN KORKUN diyen şerliler gerçekten ALLAH cc den korkuyorlarmı? bu fitneciler her alanda halkı kandırmaya çalışıyor. her fırsatta halkı sokağa fitne için çağırıyor.ama çok şükür her seferindede halkın büyük tokadını yiyor aşağı oturuyorlar.

Avatar
RRRRRR 2018-03-09 11:43:07

CÜSSSSSSSS HADI OIRADAN HANGI DESDEGI VERMIS AKPE CIFCIYE YÜRÜ GIT BILIP BILMEDEN YALAN ATMA CIFCIYE VERILMESI GEREKEN DOKSAN MILYAR DOLARI VERMEYIP AKPE ICINDE PAY EDILDI CIFCI KAN AGLIYOR KÖRMÜSÜNÜZ PEKI MAZOT FIYATLARI NICIN BINSEKIZYÜZE DÜSMÜYOR ASLINDA YAPABILIRLER ALDIKLARI VERGI ÜC MISLI BU AKPE YI KIM SAVUNUYORSA YARIN COK GEC OLACAK UYAN KAENDINE GEL ONSEKIZ ADAMIZI RUMLARA VEREN BU HÜKÜMET VATAN HAINIDIR