Siirt'te patlama... Şehit ve yaralılar var

Siirt'in Eruh ilçesinde PKK tarafından yola döşenmiş patlayıcının infilak ettirilmesi sorucu 1 askerin şehit olduğu, 2 askerin de yaralandığı belirtildi.

Siirt'te patlama... Şehit ve yaralılar var

Siirt'in Eruh ilçesinde PKK tarafından yola döşenmiş patlayıcının infilak ettirilmesi sorucu 1 askerin şehit olduğu, 2 askerin de yaralandığı belirtildi.

19 Haziran 2018 Salı 08:17
Siirt'te patlama... Şehit ve yaralılar var

Eruh ilçesi Dağdöşü köyünde 3 uzman çavuşun ilçeye bağlı Çirav Dağına operasyona yayan gittiği sırada PKK tarafından uzaktan kumanda ile infilak ettirilen mayın sonucu 1'i ağır, 3 uzman çavuş yaralandı. Durumu ağır olan 1 uzman çavuş, kaldırıldığı Siirt Devlet Hastanesinde müdahalelere rağmen şehit oldu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.06.2018 12:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yörük haydar 2018-06-19 08:22:46

kardeşim tatr böreği zamanımı ne ciddiyetsiz insanlarsınız siz yahu 15 gündür çukurcada derecik te ne oluyor siirtte neler oluyor kahraman metin temel neler oluyor yoksa kandil bize misillememi yapıyor temel efendi hemen oranın harekat merkezine git oyununu kur ve sahaya adamlarını indir senin gibi kahramana bu yakışır hadi çabuk acele et bir roket ve mayın patlamadan bu şerefsizlerin başına çök.zaman alkış zamanı değil zaman akıllı gerilla hareket planı hazurlama zamanı.

Avatar
Erdi 2018-06-19 10:15:37

Evet yine 1 Kasım'da oynanan aynı oyun, güzel yurdumda kışkırtıcı ajan bombaları patlatılacak, Amerika'nın izni ve AKP'nin emriyle PKK'nin çoktan boşalttığı Kandil bombalanacak, Membiç'e girilecek, HDP karalanıp, barajı aşması engellenecek, bilmem kaçıncı kere PKK ile savaşıyoruz ayaklarıyla sahte milliyetçilik oyunu oynanacak ve Aziz Nesin'in kulaklarını çınlattığı kesimin yine oyları alınacak :(

Avatar
aydın 2018-06-19 10:11:18

yeni chp aklını başına al bu iç savaşa gider.varmı öyle hdp e açık açık pkk yı medyada desdekleyecek sende ona desdek olacan.bu fazla gitmez size söyleyim

Misafir Avatar
aydın 2018-06-19 10:27:31 @aydın

İÇ SAVAŞ KAPIDA,HALK ARTIK HDP NİN PKK YI DESDEKLEDİGİNDEN EMİN,VE HER SEHİT HABERİNDE TANSİYON YUKSELİYOR GIRTLAGA GELİRSE PATLAR.CHP DE HDP Yİ DESDEKLİYOR VE ELŞTİRMİYOR,VE GİDİŞ ÇOK TEHLİKELİ İÇ SAVAŞ ÇIKACAK,CHP VE TEZ MEDYA HDP ÜZERİNE GİTMEKLİ,HDP YE YA PKK YI RED ET YA MECLİSİ GİDİŞAT KÖTÜ

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aydın 2018-06-19 10:17:55 @aydın

bu derin hdp e daha büyük patlamalar yapacak,iç savaş kapıda bu böyle gitmez

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aydın 2018-06-19 10:14:03 @aydın

hdp bop taşronu derdi sola devamlı terörist damgası vurdurmak .akıllı ol yeni chp iç savaş geliyor

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aydın 2018-06-19 10:13:00 @aydın

yeni chp yedigi nanae sonunda senide bizide bitirir.tez hdp ye ya pkk yı red et ya meclisi,açık açık teröre çanak tutuyorlar ajan bunlar ajan

Beğenmedim! (1)
Avatar
aydın 2018-06-19 10:34:50

İÇ SAVAŞ ZEMİNİ OLUŞTURULUYOR AKP SEÇİLMESİN HELEDE SEÇİLMESİN İÇ SAVAŞ ÇIKACAK