Suriyeliler bir daha dönmemek üzere ülkelerine gidiyor

Suriye'de yaşanan savaştan kaçarak Türkiye'ye sığınan bazı Suriyeliler, Kilis’in Öncüpınar Sınır Kapısı üzerinden bir daha Türkiye’ye dönmemek üzere ülkelerine kesin dönüş yapıyor.

Suriyeliler bir daha dönmemek üzere ülkelerine gidiyor

Suriye'de yaşanan savaştan kaçarak Türkiye'ye sığınan bazı Suriyeliler, Kilis’in Öncüpınar Sınır Kapısı üzerinden bir daha Türkiye’ye dönmemek üzere ülkelerine kesin dönüş yapıyor.

11 Aralık 2017 Pazartesi 14:36
Suriyeliler bir daha dönmemek üzere ülkelerine gidiyor

7 yıldır kargaşa ile iç savaşın sürdüğü ülkelerinden kaçarak güvenli liman olarak gördükleri Türkiye’ye sığınan Suriyelilerin bazıları, Fırat Kalkanı Harekatı ile güven, barış ve huzur ortamının sağlandığı şehirlerine bir daha dönmemek üzere gidiyor.  Kilis’e gelen bazı Suriyeliler, kendi istekleri ile bir daha Türkiye’ye dönmemek üzere ülkelerine gitmek için Öncüpınar Sınır Kapısı’nda geri gönderme merkezine kayıt işlemlerini yaptırıyor. Suriyeliler, Kilis Valiliğinin tahsis ettiği minibüsler ile Öncüpınar Sınır Kapısı üzerinden ülkelerine dönüyor. Ortalama günde 100-200 arasında Suriyelinin ülkelerine kesin dönüş yaptıkları bildirildi. Suriyelilerin ülkelerine gidişleri Cumartesi ve Pazar günleri hariç haftanın 5 günü sürüyor.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
iyi partiye oy vereceğiiiiiiiiizzz. 2017-12-11 14:43:41

cümlesi gitsin..millet aç..susuz..oy için bekletiyorlar iş veriyorlar..saklıyorlar.akp.ye artık oy yoktur...

Misafir Avatar
HHHEEEEEEYYYY Kemal Kılıçdaroğluuu 2017-12-11 18:23:12 @iyi partiye oy vereceğiiiiiiiiizzz.

hadi bir iş çıktı sana. bak suriyeliler gidiyor. çık dışarı kutlama yapalım hadiiii. istemediğin suriyeliler gidiyorlar. kutlamayacakmısın? küseriz sana bak! ah ah yaptıkları söyledikleri hakaretleri kendine kaldı ey kılıçdaroğlu. taşlar yerine oturacak bir gün elbet. ama hesaplar senin boynunda kalıyor. uyan ve ülkene hizmet et. ajanlığı çılgınlığı bırak.

Beğenmedim! (6)
Avatar
yobaz kafir 2017-12-11 14:49:55

onlar bile kaçıyor rezilliğini gördüler bu iktidarın

Avatar
Özlem 2017-12-11 18:58:15

4 milyon suriyelinin bi kaç bini gitse ne olur ? Hala Suriye'den kaçak göç geliyormuş ülkeye .. lanet olsun yol geçen hanına döndü ülke kamyonların arkasında sınır illerinde yakalanıyorlar . Ülkede 4 milyon mülteci nedemek ? Afgan'ı , pakisi ile 4,5 milyon

Misafir Avatar
özlem e cevap----güven 2017-12-11 19:03:18 @Özlem

özlem senin gibilerde daha hayırlıdır onlar bu ülkeye . hiç olmasa mazlumu dışlamazlar. ne zavallı fikirleriniz var be özlem. sende bir gün düşersin elbet muhtaç duruma. sakın haa sakın düşmen ben deme. düşmenin bir değil bin bir çeşidi var. düşersin düşersin. çünkü büyük konuştun özlem kendine yazık ettin.

Beğenmedim! (3)
Avatar
YA İSTİKLAL..YA ÖLÜM.. 2017-12-11 18:18:32

YA tayyip bin TÜRK VATANDAŞI yaptıkları ne olacak ..?? 2019 tayyip amannn..yaratılanı yaratandan ,dolayı sevdiğim ..SURİYELİ kardeşlerim bak sizi ..TÜRK vatandaşı yaptım iş aş verdim yooook öyle gidemezsin ..!! Bana (( OY )borcunuz var yoook gidemezsiniz beni osmanlının son ihanetcisi yapmadan gitmek yok derse ne yapacağız..?? tayyip yaralı parmağa bedavan işemez kesin mevki,makam ve en önemlisi ..MENFAATLERİ ,İHTİŞAMI ..dahada önemlisi maları ,ni mülklerini DOLARLARINI bırakıp da 16 sene sonra ..ÇEKİP GİTMEMEK için her şeyi göze alabilecek bütün çılgınlığı yapacaktır ..Bak dı olmuyor bir ömür boyu ..SİYASETİN VE TÜRK ULUSUNUN TÜRK VATANIN BAŞINDA KALABİLMEK ..PADİŞAHLIĞINI,TEK ADAMLIĞINI ÖLELENE KADAR KAYBETMEK İSTEMEDİĞİ İÇİN ..(( YEMİNLE )) GEREKİRSE İŞİ ŞİDDETE ,FACİAYA,FELAKETE ,DEHŞETE VURACAK KATLİYAM YAPACAK ..ZOBALIKLA ,HAYDUTLUKLA ..GEREKŞRSE NE KADAR SİYASİ PARTİLERŞ VAR KATATIRACAK TEK KENDİSİNİN FOSEPTİK PARTİSİ KALACAK ..baktı yine olmuyor nasılsa MHP TİLİKER VAR BU DEFADA (( HDP..)) TİLİLERİNE İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ İMRALININ BESLENMİŞ LAĞIM FARESİ FOSEPTİK APO YU KATLİYAMCI APO YU PKKLI TETÖRİST BAŞINI SALALACAPIM DOĞU VE GÜNEY DOĞUYU ..KÜRTİSTAN KÜRT ÜLKESİ KÜRT HÜKÜMETİ ..YAPACAĞIM KANDİLDE Kİ PKKLILARA İŞ VERECEĞİM ..AYNEN İHANET SÜRECİNE DEVAM EDECEK ..BAKIN DEVAM ETMEDİĞİ VEYADA İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ PKKLI FOSEPTİK APO YU BIRAKTIĞI .,Nİ SURİTEDE OLDUĞUNU DUYDUK ŞİMDİLİK TÜRK ULUSU AYAKLANMASIN DİYE SAKLANDIĞINI ..DUYULMAMASI İÇİN BÜTÜN İMKANLARIN KULANILDIĞINI ..SURİYEDEKİ PKK KANIN UZANTILARI AĞIZDAN ÇAĞUZA DOLAŞIYORMUŞ FOSEPTİK APO ABD HİMAYESİ..PKKIN BAŞINDAYMIŞ..AKP HÜKÜMETİ DEVLETİ HDP..TİLİLERLE GİZLİCE ANLAŞMIŞ 2019 DA OYLAR tayyip be ve akp titremiş ve karşılığındada ,4 LÜ kürtistan ..büttğn bunları SURİYEDEKİ terörist ler le abd biliyor biz den TÜRK ULUSUNDAN SAKLANIYORMUŞ .Yakında bütün tutuklu HDP..TİLİ LER HEPSİ BELEDİYEDEKİLER ,VEKİLLER demirtaş, gülten kışanat hepsi hepsi çıkıyormuş hapisten .,ve IRAK..DAKİ GİBİ BÖLGESEL KÜRT YÖNETİMİ OLACAKMIŞ doğu ve güney doğuda aynı barzani yönetimi gibi bütün bunlara karşı sadece ve sadece tayyip in..tek adamlığı sonsuza kadar tayyip yönetimi ..için doğu ve güney doğu unun OYLARI için tayyip ölene kadar iktidarda kalması için miş.KISACASI tayyip bin sonsuza kadar İKTİDARLIĞINA KARŞI KÜRTİSTAN..HENDE 4LÜ KÜRTİSTAN ABD İLE PKK İLE HDP..Sİ İLE YAOILAN ANLAŞMA ..SURİYEDEKİ PKKININ SURİYE KOLUNDAN ALIN HABERİ ..!!

Misafir Avatar
YA İSTİKLAL..YA ÖLÜM..e cevap----ankara 2017-12-11 18:25:26 @YA İSTİKLAL..YA ÖLÜM..

çüşş yani sana hakkaten çüşşşşş. bu kadar iftira , gözü kararmışlık olur haa!

Beğenmedim! (2)
Avatar
YA İSTİKLAL..YA ÖLÜM.. 2017-12-11 18:52:44

YA tayyip bin TÜRK VATANDAŞI yaptıkları ne olacak ..?? 2019 tayyip amannn..yaratılanı yaratandan ,dolayı sevdiğim ..SURİYELİ kardeşlerim bak sizi ..TÜRK vatandaşı yaptım iş aş verdim yooook öyle gidemezsin ..!! Bana (( OY )borcunuz var yoook gidemezsiniz beni osmanlının son ihanetcisi yapmadan gitmek yok derse ne yapacağız..?? tayyip yaralı parmağa bedavan işemez kesin mevki,makam ve en önemlisi ..MENFAATLERİ ,İHTİŞAMI ..dahada önemlisi maları ,ni mülklerini DOLARLARINI bırakıp da 16 sene sonra ..ÇEKİP GİTMEMEK için her şeyi göze alabilecek bütün çılgınlığı yapacaktır ..Bak dı olmuyor bir ömür boyu ..SİYASETİN VE TÜRK ULUSUNUN TÜRK VATANIN BAŞINDA KALABİLMEK ..PADİŞAHLIĞINI,TEK ADAMLIĞINI ÖLELENE KADAR KAYBETMEK İSTEMEDİĞİ İÇİN ..(( YEMİNLE )) GEREKİRSE İŞİ ŞİDDETE ,FACİAYA,FELAKETE ,DEHŞETE VURACAK KATLİYAM YAPACAK ..ZOBALIKLA ,HAYDUTLUKLA ..GEREKŞRSE NE KADAR SİYASİ PARTİLERŞ VAR KATATIRACAK TEK KENDİSİNİN FOSEPTİK PARTİSİ KALACAK ..baktı yine olmuyor nasılsa MHP TİLİKER VAR BU DEFADA (( HDP..)) TİLİLERİNE İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ İMRALININ BESLENMİŞ LAĞIM FARESİ FOSEPTİK APO YU KATLİYAMCI APO YU PKKLI TETÖRİST BAŞINI SALALACAPIM DOĞU VE GÜNEY DOĞUYU ..KÜRTİSTAN KÜRT ÜLKESİ KÜRT HÜKÜMETİ ..YAPACAĞIM KANDİLDE Kİ PKKLILARA İŞ VERECEĞİM ..AYNEN İHANET SÜRECİNE DEVAM EDECEK ..BAKIN DEVAM ETMEDİĞİ VEYADA İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ PKKLI FOSEPTİK APO YU BIRAKTIĞI .,Nİ SURİTEDE OLDUĞUNU DUYDUK ŞİMDİLİK TÜRK ULUSU AYAKLANMASIN DİYE SAKLANDIĞINI ..DUYULMAMASI İÇİN BÜTÜN İMKANLARIN KULANILDIĞINI ..SURİYEDEKİ PKK KANIN UZANTILARI AĞIZDAN ÇAĞUZA DOLAŞIYORMUŞ FOSEPTİK APO ABD HİMAYESİ..PKKIN BAŞINDAYMIŞ..AKP HÜKÜMETİ DEVLETİ HDP..TİLİLERLE GİZLİCE ANLAŞMIŞ 2019 DA OYLAR tayyip be ve akp titremiş ve karşılığındada ,4 LÜ kürtistan ..büttğn bunları SURİYEDEKİ terörist ler le abd biliyor biz den TÜRK ULUSUNDAN SAKLANIYORMUŞ .Yakında bütün tutuklu HDP..TİLİ LER HEPSİ BELEDİYEDEKİLER ,VEKİLLER demirtaş, gülten kışanat hepsi hepsi çıkıyormuş hapisten .,ve IRAK..DAKİ GİBİ BÖLGESEL KÜRT YÖNETİMİ OLACAKMIŞ doğu ve güney doğuda aynı barzani yönetimi gibi bütün bunlara karşı sadece ve sadece tayyip in..tek adamlığı sonsuza kadar tayyip yönetimi ..için doğu ve güney doğu unun OYLARI için tayyip ölene kadar iktidarda kalması için miş.KISACASI tayyip bin sonsuza kadar İKTİDARLIĞINA KARŞI KÜRTİSTAN..HENDE 4LÜ KÜRTİSTAN ABD İLE PKK İLE HDP..Sİ İLE YAOILAN ANLAŞMA ..SURİYEDEKİ PKKININ SURİYE KOLUNDAN ALIN HABERİ ..!!

Avatar
akp bop yeni dunya duzeni 2017-12-11 19:48:37

Glenn Beck Predicts New World Order & U.S Will Be A 3rd World Country!
https://www.youtube.com/watch?v=gVCDlRLkydw
Glenn Beck - Predicts New World Order & U.S Will Be A 3rd World Country! - 2
https://www.youtube.com/watch?v=cADJ3SllS8Q

Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2017-12-11 19:49:21

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Avatar