Taksim’de polis ablukası... Polis CHP'lilere izin vermiyor 

CHP’nin 'OHAL değil demokrasi istiyoruz' sloganı ile ülkenin birçok noktasında bugün yapacağı oturma eylemleri öncesi Taksim Meydanı’nda yoğun güvenlik önlemleri alındı. CHP'liler Taksim'e geldi, polis oturma eylemine izin vermeyeceğini iletti. Gerginlik tırmanıyor

Taksim’de polis ablukası... Polis CHP'lilere izin vermiyor 

CHP’nin 'OHAL değil demokrasi istiyoruz' sloganı ile ülkenin birçok noktasında bugün yapacağı oturma eylemleri öncesi Taksim Meydanı’nda yoğun güvenlik önlemleri alındı. CHP'liler Taksim'e geldi, polis oturma eylemine izin vermeyeceğini iletti. Gerginlik tırmanıyor

16 Nisan 2018 Pazartesi 10:52

CHP üyeleri bugün saat 12.00 de Taksim Meydanı’nda oturma eylemi yapmayı planlıyor. Eylem öncesi polis bariyerlere Taksim Meydanı kapattı. İstiklal Caddesi girişi ve Gezi Parkı’na da çok sayıda TOMA ve çevik kuvvet polisi konuşlandırıldı. CHP İstanbul İl Örgütü Yöneticileri “Meydanda oturma eylemi yapacağız. İzin verilmez ise İstiklal Caddesi’nden Galatasaray Meydanı'na yürüyeceğiz” dedi. CHP'liler Taksim'e geldi, polis oturma eylemine izin vermeyeceğini iletti. Gerginlik tırmanıyor. Taksim Meydanı'na giremeyen CHP'liler İstiklal Caddesi'ne doğru yürüyüş başlattılar.

CHP'nin 'OHAL değil demokrasi istiyoruz' sloganı ile Türkiye genelinde yapacağı oturma eylemleri öncesi Taksim Meydanı polis tarafından kapatıldı. Meydana sokulmayan CHP'liler ise İstiklal Caddesi'nin başında oturma eylemi başlattı. Eylem 'Hak, hukuk adalet...' sloganları eşliğinde sürüyor.

OHAL’in 7’nci kez uzatılması kararı üzerine CHP, 81 ilde oturma eylemi gerçekleştiriyor.

CHP İstanbul İl Başkanlığı tarafından da bugün milletvekilleri, il örgütü yöneticileri ve partililerin katılımıyla saat 12.00’da Taksim Meydanı’nda oturma eylemi yapacağını açıklamıştı. Ancak polis, Taksim Meydanı’nın bir bölümünü, Cumhuriyet Anıtı ve çevresini bariyerlerle  kapattı. İstiklal Caddesi girişi ve Gezi Parkı’na da çok sayıda TOMA ve çevik kuvvet polisi konuşlandırıldı. Öte yandan Taksim Metrosu da eylem nedeniyle kapatıldı. Taksim’e geçmek isteyenler bir sonraki durak olan Şişhane’ye yönlendirildi. Yani CHP’nin meydanda eylem yapmasına izin verilmedi. Kortej Taksim Meydanı’na doğru yürüyüşe geçti.

Meydanın saat 11:30 sıralarında kapatılması üzerine CHP İstanbul İl teşkilatı yetkilileri “Biz Taksim’e çıkıp oturacağız. Eğer emniyet güçleri izin vermezse de İstiklal Caddesi’nde toplanıp Galatasaray Meydanı’na yürüyeceğiz” dediler.

Taksim’e gelen CHP heyetinin önü polislerce kesildi. CHP’lilerle Emniyet güçleri arasındaki görüşme sonuç vermedi.

Taksim’e çıkarılmayan CHP’liler saatler 12:00’ı gösterdiğinde İstiklal Caddesi’nin girişinde oturma eylemine başladılar.

Polis izin vermedi... CHPliler İstiklal Caddesine yürüdü

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.04.2018 13:09
Anahtar Kelimeler:
TakismPOlisAblukaOHAL
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-04-16 12:13:37

BU ÜLKENiN SAHiBi KiMDiR POLiSi HALKINA iZiN VERMiYOR BU HALK OLMASA POLiSiDE OLMAZDI SARAYDAKi YARATIKTA OLMAZDI

Avatar
Vatandaş 2018-04-16 11:11:29

Yandan muhalefet ve iktidar güç zehirlenmesi yaşıyor varsa yoksa CHP Güç zehirlenmesi yaşıyorlar varsa yoksa Bay Kemal. Bir eli yağda diğer eli balda olan beyler 16 senedir iktidarsınız galiba unuttunuz cambaza bak cambaza algı operasyonları boşuna. Vatandaş cambaza bakarken cüzdanlarımızı boşalttınız. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Misafir Avatar
demokrasilerde protesto hakki olur 2018-04-16 15:09:56 @Vatandaş

15 temmuz darbe sonrasi akp turkiye genelinde darbeye karsi protesto gosterileri yapti polisimizde protesto edenleri korudu demokrasi budur
akp kendine musluman olamaz farkli gorusu olupda protesto etmek istiyenlere protesto hakki tanimali polisimizde protesto edenleri korumali yeter artik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ohal derhal sonlandirilmali 2018-04-16 15:07:37 @Vatandaş

keci adasini yunanlilar isgal etmis burnumuzun ucu akp sus pus ?? ohal oldu bu hal varlik fonunun terrorle ne ilgisi var khk ile yasalastirdiniz dunyanin neresinde khk ile yasalar cikartiliyor ?? milli irade by pass meclis by pass yeter artik zaten mit ordu polis akp nin emrinde yeter artik ta 15 temmuz 2016 dan beri ohal sene oldu 2018 yeter

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-16 12:49:39

OHAL DEĞİL DEMOKRASİ !........... KHK ile parlamenter sistemi devre dışı bıraktınız. İYİ günlere

Avatar
ÖLCÜ 2018-04-16 13:14:21

POLIS TESKILATI AKPE DEGIL DEVLETIN TESKILATI OLMASI GEREK CHP POLISIN HAKKINI HER ZAMAN ARAYAN BIR PARTIDIR

Avatar
Türkiye nüfusu 80 milyon 2018-04-16 14:01:17

Aydın Türkiye nüfusu ne kadar?
Artı senin çoban olduğun sürünün nüfusu ne kadar?

Avatar
Aydin 2018-04-16 13:08:21

Ey gerçek atatürkçü chp 'liler bu yeni chp li istanbul il başkanı ajan kadına güvenmeyin chp yi ilagaliteye çekebilir.hem fetocu hem ilagalteci

Avatar
Kadir celik 2018-04-16 13:21:03

Vatan hainleri .bu bir fikir degil.gezi olaylarının artıkları.

Misafir Avatar
hadi ya sen kendine muslumansan 2018-04-16 15:10:48 @Kadir celik

bu senin ayibin

Beğenmedim! (0)