banner87

TSK'dan flaş Afrin açıklaması!

Türk Silahlı Kuvvetleri'nden Afrin'e başlayan harekat için saat 17:35'te bir son dakika açıklaması geldi. 17:00 başladığı belirtilen harekatın isminin "Zeytin Dalı Harekatı" olduğu bildirildi.

TSK'dan flaş Afrin açıklaması!

Türk Silahlı Kuvvetleri'nden Afrin'e başlayan harekat için saat 17:35'te bir son dakika açıklaması geldi. 17:00 başladığı belirtilen harekatın isminin "Zeytin Dalı Harekatı" olduğu bildirildi.

20 Ocak 2018 Cumartesi 17:54
TSK'dan flaş Afrin açıklaması!

TSK’dan yapılan açıklamada şöyle denildi:

Türk Silahlı Kuvvetleri tarafından, hudutlarımızda ve bölgede güvenlik ve istikrarı sağlamak maksadıyla, Suriye'nin kuzeybatısında Afrin bölgesinde, PKK/KCK/PYD-YPG ve DEAŞ'a mensup teröristleri etkisiz hale getirmek ve dost ve kardeş bölge halkını bunların baskı ve zulmünden kurtarmak üzere, 20 Ocak 2018 saat 17:00’dan itibaren “Zeytin Dalı Harekatı” başlatılmıştır.

Harekat, ülkemizin uluslararası hukuktan kaynaklanan hakları, BMGK'nin terörle mücadeleye yönelik özellikle 1624 (2005), 2170 (2014) ve 2178 (2014) sayılı kararları ve BM sözleşmesinin 51'inci maddesinde yer alan Meşru Müdafaa Hakkı çerçevesinde, Suriye'nin toprak bütünlüğüne saygılı olarak icra edilmektedir.

Harekatın planlama ve icrasında sadece teröristler ve bunlara ait barınak, sığınak, mevzii, silah, araç ve gereçler hedef alınmakta olup, sivil/masum kişilerin zarar görmemesi için her türlü dikkat ve hassasiyet gösterilmektedir.

Kamuoyuna saygı ile duyurulur.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.01.2018 20:06
Anahtar Kelimeler:
TSKAfrin
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
☪ ALLAH'INA KURBAN ATATÜRK'ÇÜ KUTSAL TSK'MİZ ☪ 2018-01-20 18:04:05

.

Misafir Avatar
sanalda besmele cekiyonda 2018-01-20 19:10:13 @☪ ALLAH'INA KURBAN ATATÜRK'ÇÜ KUTSAL TSK'MİZ ☪

abdest aldinmi ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
savas a ne kadar 2018-01-20 19:09:16 @☪ ALLAH'INA KURBAN ATATÜRK'ÇÜ KUTSAL TSK'MİZ ☪

merakliymisiniz ?? cephede savassaniz ya

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partileler 2018-01-20 19:07:05 @☪ ALLAH'INA KURBAN ATATÜRK'ÇÜ KUTSAL TSK'MİZ ☪

is basinda

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
☪ BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM ☪ 2018-01-20 18:19:00 @☪ ALLAH'INA KURBAN ATATÜRK'ÇÜ KUTSAL TSK'MİZ ☪

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
KÜRECİK'TEKİ KALKAN ASKERLERIMIZIN GUVENLIGI ICIN 2018-01-20 17:58:39

KAPATILSIN
AĞBABA "KÜRECİK'TEKİ KALKANIN AMACI İSRAİL'İ KORUMAK"
https://www.youtube.com/watch?v=cp9xLBup6pQ

Avatar
Okur 2018-01-20 18:04:27

İnsAllah cocuklarimiz sag salim evlerine donerler,birilerinin kahraman olmak icin, hayalperest politikalari yuzunden bu gunlere geldik.kendi cocuklarini niye sehitlik mertebesinden esirgiyorlar anlamis degilim

Avatar
Okur 2018-01-20 18:12:19

Eski amerikan elcisi diyor ki,Erdogan bize kiziyor ama incirlikten ypg ye ucaklarla yardim edilmesine ses cikarmiyor.Garibanlar sehit olurmus,Bilo'nun cani sagolsun,gerisi tefarruattir

Misafir Avatar
dogru ya 2018-01-20 19:08:01 @Okur

incirlik neye kapatilmiyor ??????????

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-01-20 19:03:13

Biz buyuk ortadogu esbaskanlarindan biriyiz ve bu gorevi yapiyoruz,hani su amerikaninda dusundugu,ellerine bir kagit parcasi almislar amerikanin projesi diye ispatlamayan,namussuzdur, serefsizdir....kimi hatirlatiyor?

Avatar
Okur 2018-01-20 20:15:30

A KA PE liler kuran ayetleriyle dalga gectiler hakara makara yaptilar.oylar% 50 ye firladi,elhamdulillah bunlar musluman abisi.

Avatar
Okur 2018-01-20 20:21:35

Allah icin yigidi oldur hakkini yeme,biliyorsunuz bu A ka pe lilerin birde hayirsever zarrab i var...kemal sunalin dedigi gibi,adam cok calisiyor,adam soyuyor,adam vuruyor..bunlar siradan musluman da degil ha elhamdullillah musluman,yersen...yarasi olan gocunsun