banner58

Üniversiteden Atatürk'ün ismini sildiler

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi'nden skandal bir hamle geldi. Cumhuriyet Üniversitesinin resmi web sitesinde eski rektör döneminde yer alan Türk bayrağı, Atatürk ve “Cumhuriyeti Seviyorum” yazısı kaldırıldı.

Üniversiteden Atatürk'ün ismini sildiler

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi'nden skandal bir hamle geldi. Cumhuriyet Üniversitesinin resmi web sitesinde eski rektör döneminde yer alan Türk bayrağı, Atatürk ve “Cumhuriyeti Seviyorum” yazısı kaldırıldı.

12 Eylül 2017 Salı 23:15
4583 Okunma
Üniversiteden Atatürk'ün ismini sildiler

Cumhuriyet Üniversitesi'nin internet sitesi Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından rektör olarak atanan Alim Yıldız, göreve başlamasından sonra yenilendi.

Sivas Egemen gazetesinin haberine göre Rektör Alim Yıldız yeni web sitesi tasarlanması talimatı verdi.

Rektör Yıldız'ın göreve başlamadan önceki üniversitenin resmi web sitesinde Türk Bayrağı, Atatürk fotoğrafları, “Cumhuriyeti seviyorum” yazısı bulunuyordu.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı web geliştirme ekibi tarafından yenilenen sitede, Türk Bayrağı ve Atatürk fotoğraflarının ve “Cumhuriyeti seviyorum” ifadesi kaldırıldı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasan 2017-09-12 23:38:31

Büyük önder mustafa kemal atatürk ün ismini hiç kimse ruhumuzdan kalbimizden silemez..atamıza saygısızlık yapmaya kalkan tüm oruspu çocuklarına bizler mustafa kemalin askerleri.cumhuriyet çocuklarının söyleyecek sözümüz elbette olacak.daha fazla götünüz kaşınmasın.yedi ceddinize sokturtmayın.

Avatar
hakverdi dürüst 2017-09-13 08:05:53

canlar lütfen böyle basit haberler yapmayın,kanuna aykırı ise verin mahkemeye pis bıyıklıyı içimizden Allah,peygamber ve atatürk sevgisinide silemezler ya bu yahudi zihniyetliler.

Misafir Avatar
koç 2017-09-13 15:25:05 @hakverdi dürüst

chp li olarak Atatürke saygısızlık yap halkada akp li yaptı akp yaptı de, dedirt öylemi? yazıklar olsun sizin adamlığınıza be. ne kolay yol bulmuşsunuz. ama ilahi adalet var mizan var, hesap var cezada var. sakın UNUTMAYIN.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Türk 2017-09-13 09:10:02

Ne kadar da az türk varmış bu memlekette. Araplar yatan şaşı kalkar.

Misafir Avatar
birlik 2017-09-13 12:26:19 @Türk

sen kendi türk lüyünü sorgula önce geri zekalı.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Uyuma TC 2019 son sans 2017-09-13 00:44:08

Sivas cumhuriyet Üniversitesine Atanan Serefsiz Rektör Türk bayragini cumhurriyeti atatürkü seviyoruz yazisini Ünversite sitesinden Kaldirmiş Atayana Dikkat Recep Tayyip Erdogan Oda ona Baglilgini bayra cumhuriyete Atatürke Söverek Gösterdi Hayirli Olsun türkiyemin yarisi okuyup görmeyen uguyan Vatandaşlara

Misafir Avatar
ege 2017-09-13 08:47:26 @Uyuma TC 2019 son sans

chp nin başına atanan kılıçdaroğlu ülkenin temeline dinamit koyuyor buna ses çıkartmıyorsun baran . nhber. yok doğru söyleyecek karakter yokki.

Beğenmedim! (3)
Avatar
sabırlı 2017-09-13 08:46:23

Bu adamlar ne kinci eyy yüce Türk halkı. işleri güçleri Tayyip Erdoğana saldırmak . Eşleri evden kaçsada Erdoğandan bilecekler. İftiracıları ve bağlı oldukları siyasi partileri iyi tanıyoalım. bunlar iyiye kötü, doğruya yanlış diyen zihniyet. chp ve yandaşları. 2019 da bunların ülkemizin milletimizin düzenini bozmalarına izin veremyelim. baraj altında kalmalı chp.

Avatar
Başkan 2017-11-10 00:20:42

O üniversitede kimse çıkıp demiyomu sen hayırdır nasıl silersin sülalenin dinini namusunu kurtaran bu adamı diye az sesinizi çıkarın uyumayın lan sizde TÜRKsünüz çıkın o itin karşısına sıçın ağzına diri diri gömün mezara.