banner87

Yapılan zamlar akıllara Levent Kırca’nın ‘zamcık’ skecini getirdi!

İşçi ve memur için açıklanan zamlardan sonra, Levent Kırca'nın 'zamcık' skeci sosyal medyada paylaşım rekoru kırdı.

Yapılan zamlar akıllara Levent Kırca’nın ‘zamcık’ skecini getirdi!

İşçi ve memur için açıklanan zamlardan sonra, Levent Kırca'nın 'zamcık' skeci sosyal medyada paylaşım rekoru kırdı.

03 Ocak 2018 Çarşamba 13:20
Yapılan zamlar akıllara Levent Kırca’nın ‘zamcık’ skecini getirdi!

Olacak O Kadar, Levent Kırca'nın yarattığı ve oyuncu kadrosunun başında bulunduğu, programda 5-7 dakikalık skeçlerle Türkiye'de yaşanan güncel komik ve trajikomik olayların anlatıldığı bir programdır.

Yeni yıl için yapılan zam oranı ve açıklanan aralık ayı enflasyonuyla memur, memur emeklisi ve işçi emeklileri yüzde 5.69 zam almış olacak. En düşük memur maaşı 137 TL, en düşük emekli memur maaşına ise 103 TL zam yapıldı. İşçi emeklisinin zammı 50-83 TL arasında oldu. En düşük işçi emeklisinin aylık maaşı 50 TL arttı. Günlük zam 4.1 TL oldu. Açıklanan zamlardan sonra Levent Kırca’nın yıllar önce oynadığı zam skeci akıllara geldi. Sosyal medyada oldukça çok paylaşılan skeç günün en çok izlenen videosu oldu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.01.2018 13:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ALPEREN 2018-01-03 14:21:27

Tiatrocu güldürürkende ağlatırkende düşündürür.LAKİN BU BEYNİ OLANLAR İÇİN GEÇERLİDİR

Avatar
erdogan in çay ve simit hesabi 2018-01-03 17:48:38

https://www.youtube.com/watch?v=AIhFS5wtnwg

Avatar
akp donemi ne kadar fakirledik 2018-01-03 17:49:51

2002 dana kiyma kg 3,950 tl 2002 senesinde Çay kg 2 tl 2002 sucuk kg fiyati 7 tl 2002 beyaz peynir kg 3,5 tl 2002 Kaşar Peynir 1 kg 2.250 tl 2002 kavurma 1 kg 10,5 tl 2002 Kuşbaşı et 1 kg 6,5 tl dolar 1 .40 tl civarindaydi 1 litre benzin 1.60 tl civarindaydi cumhuriyet altin fiyati 32 tl idi

Avatar
adaletsiz gelir dagilimi 2018-01-03 17:51:56

Cumhurbaşkanı maaşı 39071 ₺ Emekli Cumhurbaşkanı 23600 ₺ Milletvekili maaşı 19500 ₺ Emekli başbakan 17682 ₺ Emekli milletvekili 10620 ₺ memur maaşı 2.893 TL memur emekli aylığı 1.978 TL Asgari ücret 1603 ₺

Avatar
AKP nin cimrice zam yapmasi 2018-01-03 17:55:47

ERBAKAN HÜKÜMETİ İLE AKP HÜKÜMETİ ARASINDAKİ ZAM AÇIKLAMA FARKI
https://www.youtube.com/watch?v=bzEjxk5cdiM

Avatar
ciddi adam 2018-01-03 13:31:44

Ben bunlara KOMMİC deyince gülüyorsunuzda gerçekten bunlar küllen KOMMİC ler. tiyatrocu olmaları gerekirken siyasete girmişler. ee siyasette az götürmüyorlar iş yapmadan egolarını tatmin edip malı götürüyorlar. ihanet için kimbilir neler kazanıyorlar neler. abd bu bunlara dolarları esrigemez. yeterki Türkiyeye zarar verin...

Avatar
hakk... 2018-01-03 13:52:38

İnsanları güldürmek için insanlıktan çıkanlar ne çok şey kaybettiler.. şimdite sahne değişti insanları güldürmk yerine insanları aldatmak moda oldu.bunuda chp çok iyi yapıyor. bu aldatmakta çok kötü bir iştir . umarım hidayete erip hak kı söylerlerde batmazlar.

Avatar
yobaz kafir 2018-01-03 15:50:20

skeç değil , SİKEÇ ...