'Yasak ne ayol' dediler; Taksim'e çıktılar

LGBTİ+ Onur Haftası kapsamında düzenlenmesi planlanan 16. İstanbul LGBTİ+ Onur Yürüyüşü öncesinde polis Taksim'de polis Taksim’de TOMA'lar ile beklemeye başladı.

'Yasak ne ayol' dediler; Taksim'e çıktılar

LGBTİ+ Onur Haftası kapsamında düzenlenmesi planlanan 16. İstanbul LGBTİ+ Onur Yürüyüşü öncesinde polis Taksim'de polis Taksim’de TOMA'lar ile beklemeye başladı.

01 Temmuz 2018 Pazar 18:18
'Yasak ne ayol' dediler; Taksim'e çıktılar

İstiklal caddesine giriş yapan her sokak polis tarafından kapatıldı. LGBTİ+'ların İstiklal caddesine girişlerine izin verilmedi.

YÜZLERCE KİŞİ TOPLANDI

Polisin sokakları kapatma ve tüm engellemelerine rağmen yüzlerce kişi Mis Sokak’ta toplandı. Onur Haftası Komitesi, basın açıklamasını Mis Sokak’ta okudu.

Açıklamada “Sadece bizler değil, tüm coğrafya tek adamın iradesi altında sınırlandırılmışken bütün coşkumuzla ve enerjimizle buradayız ve herkese güç oluyoruz. Tek adam rejimine karşı verilen mücadelenin bizler olmadan başarıya ulaşamayacağını toplumun tüm kesimlerine hatırlatıyoruz” denildi.

POLİSTEN MÜDAHALE

Basın açıklamasının ardından Onur Yürüyüşü ara sokaklarda devam etti. Polis ara sokaklardan yürüyen eylemcilere Nevizade girişinde biber gazı ile müdahalede bulundu

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.07.2018 19:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emine 2018-07-01 19:18:25

Herkes kendi vucudunu özgürge kullana hakkini sahiptir..Yasaklar yasaktir...

Misafir Avatar
Sevecen 2018-07-02 07:52:58 @Emine

Dogru
Ha siktirin oradan muhalefet siktim sene kazanamaz. 3__5 senede bir önüne sanık konuldu diye adam mı sandınız len kendinizi zihniyetsiz cehape ve hdp

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
@Emine x*****###### 2018-07-01 23:58:21 @Emine

herkes dört duvar arasinda ne halt islerse islesin hic kimse karismiyor. Sokaklara cikip coluk cocugun aklini karistirmalarina gerek yok. Amerikanin plani isliyor ! Salaklarda insan haklari diye yutuyorlar.

Beğenmedim! (1)
Avatar
HAKAN 2018-07-01 22:36:46

TAMAM HERKES VUCUDUNU ISTEDIĞI GIBI KULLANSIN.FAKAT SİZLER GIBI DÜŞÜNMEYENLERE KARŞI SÌZLERINDE SAYGILI OL
MASI GEREKMEZMİ.SAYGIYI BEKLEYEN ÖNCE SAYGI GÖSTERMEYİ BILMELI.

Avatar
aydın AYOL 2018-07-01 20:28:24

AYDIN NEREDESİN ((( AYOL ))) HAA KESİN AYDIN SEN ŞU ANDA CAMİ HELASINDA AKP TİNİN SAPIK ,TECAVÜZCÜ İMAMLARINA ,AKPTİNİN SAPIK OĞLANCI SİYASETCİLERİNE GÖTÜNÜ VERİYORSUN AYOL

Avatar
aydın AYOL 2018-07-01 20:29:02

AYDIN NEREDESİN ((( AYOL ))) HAA KESİN AYDIN SEN ŞU ANDA CAMİ HELASINDA AKP TİNİN SAPIK ,TECAVÜZCÜ İMAMLARINA ,AKPTİNİN SAPIK OĞLANCI SİYASETCİLERİNE GÖTÜNÜ VERİYORSUN AYOL

Avatar
abc 2018-07-01 18:52:58

Ayıp Ediyorsunuz Oysa daha Geçen gün Banko OYlarını size verdi bu Dönmeler,Ama yinede bunlara Müstahaktır,Verin Tomayı veriiin.

Misafir Avatar
LGBT zeki ileri görüşlü insanlardır**** 2018-07-01 23:55:16 @abc

nasil oluyor beyinleri kiclarinami kaymis.?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ella mono 2018-07-01 22:53:50 @abc

kim olursa olsun cinsiyetine karışmaya hakkı yoktur ister erkek ister bayan olarak yaşama hakkı vardır önemli olan insancıl olmak sizin gibi yaboz olmamak

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
LGBT zeki ileri görüşlü insanlardır 2018-07-01 22:51:24 @abc

orospu cocgu dönme dediğin kişişler senin gibi yobaz değil ileri görüşlü akıllı zihniyetlerdir amk çomarı cahili

Beğenmedim! (2)
Avatar
Emine 2018-07-01 22:44:53

Cennet ve Cehenneme yoktur..Dedi kodu ve Fantasiden Kabarettir.

Avatar
NERDESİN tayyip AYOL ..?? 2018-07-01 22:58:29

tayyip AYOL ,nerelerdesin AYOL ..?? Kesin yine seçim derdinemi düştün AYOL bu defa kimi seçeceğiz AYOL..?? Vayy be AYOL şaka maka resmen tek adam padişah jet hızı ile geldi ama KESİN AHAAA ..BURAYA YORUM ATIYORUM AYOL ...JET HIZI İLE tayyip AYOL son kulanma tarihin geçti diye çöpe atacaklar seni AYOL tayyip ..

Avatar
AYOL tayyip .. 2018-07-01 23:01:49

tayyip nankörlük yapma LAN serseri .AYOLLARDANDA OY ALDIN AYOL .