Yeni Şafak yazarı Hayrettin Karaman'dan skandal sözler!

Saray'ın fetvacısı Hayrettin Karaman "Gelecekte ümmetin tek devleti olacak; gayr-i müslimler vergi verirse insan haklarına sahip olur" dedi.

Yeni Şafak yazarı Hayrettin Karaman'dan skandal sözler!

Saray'ın fetvacısı Hayrettin Karaman "Gelecekte ümmetin tek devleti olacak; gayr-i müslimler vergi verirse insan haklarına sahip olur" dedi.

22 Ekim 2017 Pazar 18:28
Yeni Şafak yazarı Hayrettin Karaman'dan skandal sözler!

Görüşleri Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan tarafından da takip edilen Yeni Şafak yazarı Hayrettin Karaman, "Şartlar müsait olduğunda ümmetin bir tek devleti olacak ve bütün Müslümanlar da bu devletin teb’ası olacaklardır" dedi. "Defalarca ifade ettiğimiz gibi İslam devleti yalnızca Müslümanların devleti değildir, gayr-i Müslimler de kabul ettikleri takdirde basit bir vergi ödeyerek vatandaş olabilecek" diyen Karaman, "Temel insan haklarına da sahip bulunurlar" ifadesini kullandı.

Karaman'ın skandal yazısından ilgili bölüm şöyle:

"Şartlar müsait olduğunda ümmetin bir tek devleti olacak ve bütün Müslümanlar da bu devletin teb’ası olacaklardır. Defalarca ifade ettiğimiz gibi İslam devleti yalnızca Müslümanların devleti değildir, gayr-i Müslimler de kabul ettikleri takdirde basit bir vergi ödeyerek ve statülerini koruyarak bu devletin vatandaşları olur ve temel insan haklarına sahip bulunurlar. Şartlar müsait olmadığında birden fazla İslam devletinin meşru olup olmadığı tartışılmıştır. Birden fazla İslam devletinin meşruiyetinin zarurete, imkânsızlığa bağlı olduğu anlaşılmaktadır."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.10.2017 18:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zombi 2017-10-22 19:04:53

Böyle cahiliye zihniyetli "insanlar"ı hala besliyor muyuz? Nefret doluyum. Sokaktaki hayvana saygım var, ama sizin gibiler cehenneme... Yallaaa...

Misafir Avatar
bolu 2017-10-27 20:50:16 @Zombi

Bir makina düşünün kurulmuş ve çalışıyor , işini iyi yapsın diyerekte yağlaması bakımı yapılır! ama bir gün o makinanın ömrü dolar ve kaldırıp ya hurdacıya verirler yada çöpe atarlar. şimdi buradaki yorumcular SATILMIŞ AJANLAR ın FİTNECİLERİ in gazı ile akp ye hükümete, dine, islama saldırıyorlar. bu sefil yorumcularında ya ağızlarına bir parmak bal sürüyorlar yada enayılıklarından kendilerini kendileri boşa kullandırıyorlar.. gün gelecek ki kesin gelecek bu sefillerinde ömüleri biteck ama ne hurdacıya nede çöpe gitmeyecekler. iftira ve yalan , hakaretlerinin hesabını verecekler ama hesabın sonunda bu günahlara CEHENNEM var. orası ne kötü bir varış yeridir. buradaki yorumculara duyurulur. TÖVBE EDİP ADAM GİBİ YAŞAMALARINI DİLİYORUM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
zombiye***bb 2017-10-22 21:39:49 @Zombi

zomb,i cehennem senin demnle doldurmayacak içini ama senin gibilerle dolduracak cehennem içini. sonunu bekle.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Mine 2017-10-22 19:45:13

Bu adama ,her konuşmasına prim veriyorlar galiba. Apak apuk laflar ederek bir şey sanıyor kendini ,ne kadar cahil var hepsi bura,da toplanmış yazık zavallılar hiçte örnek almıyorlar gidenleri görmeyecek kadar cahıller.

Misafir Avatar
sabırlı 2017-10-22 21:43:09 @Mine

Hayrettin karamana cahil diyen mine ye bakın!!! güldüm buna sadece. maymun a içki içirmişler maymun babasını dövmüş ne cahilsin sen neden babam oldun , neden ben senin baban olmadım deyip dövmüş. sapıtmak böyle bişe. mine SAPITTIN SENDE.

Beğenmedim! (10)
Avatar
Zombi 2017-10-22 18:55:17

Hayret, Hayrettin bey. Kur'an'da devlet ve iktidar menfi anlamda zikrediliyor. Adalet nerede. Seni danisman yapanın imanı eksik galiba.

Misafir Avatar
güven 2017-10-27 20:48:17 @Zombi

Mine ve yobaz yorumcular içip içip saldırıyor. . teharet yok, abdest yok, besmele yokki nasipleri olsun insanlıktan . bu yüzdende içip içip zivanadan çıkıyorlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
güven 2017-10-22 21:43:56 @Zombi

evet içip içip buradan ego larını tatmin ediyor bu yobazlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
koç 2017-10-22 21:40:39 @Zombi

BRE CAHİLLER bu sözün neresi SKANDAL? bre zavallılar bu sözün neresi SKANDAL. . gavurlar müslümanı insan saymıyor bakın müslümanlık gavuruda insan sayıyor ve vatandaşlık veriyor ve gavurluğundanda vazgeçirmek için baskı yapmıyor. bre Zalimler bu güzelliği anlamayacak kadar nasipsiz olmanıza neyiniz sebep oldu?

Beğenmedim! (12)
Avatar
RUHUNU ŞEYTANA SATMIŞ FOSEPTİK 2017-10-22 18:58:37

Yobaz ,soytarı ,şarlatan ..patronu tayyip bin köpeği..eğitim düzeyi yetersiz ruhunu patronu tayyip be satmış .Akıl ve bilinç düzeyini bilal,velet sıfırlamış HAYVANDANDA AŞAĞI SEVİYELİK yalaka ,yaltakcı tayyip bin g..tünü dili ile temiziyen heri zekalı menfaatçi..lağım faresi foseptik .. senin ve senin gibilerini az kaldı bütün hepinizi 2019 da KANALİZASYONLARA SÜPÜRECEĞİZ, Kanalizasyonlardan geldiniz ,kanalizasyona gideceksiniz bütün akp FOSEPTİKLERİN hepsi ŞEYTANA TAPAN DÜRZÜ..para yerine benim helâda bıraktıklarını al nokta .

Misafir Avatar
sakarya 2017-10-23 11:06:57 @RUHUNU ŞEYTANA SATMIŞ FOSEPTİK

Yorumculara sesleniyorum; zalim ve cahiller müslüman olur veya olmayabilirsiniz. müslümana düşmanlığınız küstahlığınız neden? müslümana düşmansanız insanadamı saygınız yok? illa hiristiyan , yahudi, budistmi olması lazımki saygı duyasınız. yahudi, budist hiristiyan müslümanlara zulm ederken ses çıkarmıyorsunuz. insan değilmisiniz? sizi gidi pişkin şeytanlar.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
sakarya 2017-10-23 11:03:45 @RUHUNU ŞEYTANA SATMIŞ FOSEPTİK

zalim ve cahiller. müslüman olur vey olmayabilirisniz

Beğenmedim! (1)
Avatar
Mine 2017-10-22 19:58:43

Bunların ,işi bu bundan, nemalanıyorlar. olanlara kulakları sagır görmezler dünya bunlara güllük gülistanlık ortalık yansa kül olsa umurlarındamı kendilerine dokunmasınlar gerisi ne olursa olsun diyenlerdir . böyle deyil kimse dokunulmazlık deyil bir gün sıra mutlaka gelir .

Avatar
Sari 2017-10-22 19:13:31

Bu yobazlarin hepsi de kara suratlı, sanki cehennem ateşinde dağlanmışlar da kaçmışlar.

Misafir Avatar
güven 2017-10-23 11:09:04 @Sari

sarı süretin nasıl bilmiyorum ama süretini, boy pos kendinmi istedinde öyle oldun? Allah ın yarattığına alay ediyorsun. unutma senide Allah yarattı. Rahman yarattıkları üstünde her türlü operasyonada hak sahibidir. sen kendini nasıl koruyorsun başına geleceklere hazır ol derim.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
bb 2017-10-22 21:46:30 @Sari

sarı sarıı, çok büyük laf ettin. asıl sen kömüre surata dönüştüğün zaman bunları bu küfrünü hatırlayacaksın. ama asla bir fayda göremiyeceksin. Allah cc nin yarattığına alay etmek neymiş göreceksin. acı sonunu bekle sarı.

Beğenmedim! (7)
Avatar
biraz dusun 2017-10-22 19:30:01

Bu mu gazeteci, yuh, kendini insan sanıyor demek. Hiç mi hiç insancıl değerlerin yok senin ?

Avatar
deko brusk 2017-10-22 20:05:09

beyler bosuna cabalamayi muslumanligin zihniyeti budur zihniyet olarak böyledirler bunlar insan haklari nedir bilmezlerbunlar 1400 sene evelki zihniyetle yasiyorrlar