banner87

Yusuf Yerkel’in tekmelediği madenci konuştu

301 madencinin hayatını kaybettiği Soma'da dönemin Başbakanı Erdoğan'a tepki gösteren halka sinirlenen Erdoğan'ın müşaviri Yusuf Yerkel bir madenciyi yerde tekmelemişti. Yerkel 4 sene sonra özür dilemişti. Yerkel’in tekmelediği madenci Kocabıyık, “O tekme tüm madencilere atıldı” dedi.

Yusuf Yerkel’in tekmelediği madenci konuştu

301 madencinin hayatını kaybettiği Soma'da dönemin Başbakanı Erdoğan'a tepki gösteren halka sinirlenen Erdoğan'ın müşaviri Yusuf Yerkel bir madenciyi yerde tekmelemişti. Yerkel 4 sene sonra özür dilemişti. Yerkel’in tekmelediği madenci Kocabıyık, “O tekme tüm madencilere atıldı” dedi.

15 Mayıs 2018 Salı 09:23
Yusuf Yerkel’in tekmelediği madenci konuştu

Recep Tayyip Erdoğan’ın başbakanlığı döneminde müşavirliğini yapan Yusuf Yerkel’in tekmelediği madenci Erdal Kocabıyık, şu an başbakanlık müşaviri olan Yerkel’in özrünü kabul etmediğini belirterek “Halen üzgünüm, kalbim kırık. O tekme yalnızca bana değil, tüm madencilere atıldı” dedi.

Yerkel, Türkiye’nin en büyük iş katliamının ardından Soma’da gerçekleştirilen yürüyüşte madenci Kocabıyık’ı tekmelerken fotoğraflara yansımıştı. Katliamın dördüncü yıl mitinginde Somalı ailelerinin acısını paylaşan CHP’nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce’nin, “O tekme atandan hesap sormazsam namerdim” sözlerinin ardından Yerkel, “özür tweeti” attı. “Olaydan sonra bizzat Erdal Kocabıyık’ı arayıp kendisinden özür diledim ve helallik istedim. O da hakkını helal etti” paylaşımında bulundu.

Cumhuriyet’ten Hakan Dirik’e konuşan Kocabıyık, Yerkel’le yalnızca bir kez görüştüğünü, işsiz olduğu dönemde telefonlarına bile çıkmadığını söyledi. Özrü kabul etmediğini vurgulayan Kocabıyık, “Halen üzgünüm, kalbim kırık. Bir kere telefon etmekle bu iş bitiyorsa, tamam. Tekme fotoğrafının yayımlanmasından sonra Soma’da kimse bana iş vermedi. Kara listeye alındım. Kaç kere yardım için telefon ettim, hiçbirine çıkmadı. Hep ‘Toplantıdayım’ dedirtti. O zaman Ankara’da görevdeydi. Ben de işsizdim. Bir yardımı olmaz mıydı? Yardım istediğimde ilgilenmedi” dedi. Başbakanlık’ın Mercedes araçlarına zarar verdiği iddiasıyla ceza alan Kocabıyık, hakkında “provokatör” suçlamasıyla haber yapan “havuz medyasına” karşı açtığı davalardan da olumlu sonuç alamamış. Bu nedenle “adalet” üzerine konuşmak istemediğini belirten Kocabıyık, “Ben gariban bir insanım” diyerek “Davalar hep bizim aleyhimize dönüyor. O yüzden çok fazla konuşmak istemiyorum. Tek bir telefonla özür olmaz. O tekme yalnızca bana değil, tüm madencilere atıldı” diye konuştu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE 2018-05-15 10:18:43

gene gider somalılar bu şerefsizlere oy verir

Misafir Avatar
BU TEKME TURK MILLETINE ATILDI 2018-05-15 13:41:42 @NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

AFFETMIYECEGIZ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE x 2018-05-15 11:50:53 @NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

nikli TURKIYE haric hic bir ulkede etnik koken konusulmuyor hatta bazi ulkelerde suc sayiliyor BIZIM ULKEMIZDE ETNIK KOKEN KONUSULUYOR NEDEN ACABA NE ALMANYA NE FRANSA NE AMERIKA BASBAKANIN AGZINDAN ETNIK KOKEN SAYDIGINI KONUSTUGUNU DUYAMAZSIN AMERIKAN VATANDASI OLANLAR BELLIDIR GERISI MISAFIR ETNIK KOKEN SAYARAK SADECE INSANLAR AYRISTIRILIR TURKIYEDE YASAYAN TURK VATANDASLARINA TURK DENIR NOKTA HIC BIR AMERIKAN BASBAKANI BENIM AFRIKALI VATANDASIM DIYE HITAP ETMEZ EDEMEZ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE x 2018-05-15 11:39:29 @NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

nikli amerikanin etnik kokeni cok karma afrika koken var ingiliz koken var irlanda koken var ispanyol koken var meksika koken var varda var ama herkes amerikaliyiz diyor bu konuyu tartismaya bile gerek yok NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akpye ailece ve akrabalarca oy vermeyeceğiz.. 2018-05-15 10:31:30 @NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

Erdal bey..akp.lilerden hiç birisi bize tekme vurmadı..vuramazda..
ancak akp..ve lastikçilerinede asla oy vermeyiz.
sen ve ailen o kadar perişanlık çektiniz..onlara oy vermeyeceğinizi düşünüyoruz..
verirsenizse o tekmeler size az bile.
Birgün ve Cumhuriyet gaz./sitebinde yazıyor.
TRT ye evvelden rtuk ceza kesebiliyordu..şimdi ceza kesemiyor
yandaş tv.lerede aynı KHK..yöntemiyle cezaları iptal etmişler
bu nedenle TRT yandaş olmayanı yayınlamıyor..yani cezası yok.
işte akp..gizli gizli işler yapıyor..ramazanda da hile yapar.
huylu huyundan vaz geçmez.
Ancak Allahın darbeside var..bugün olmazsa yarın..
erteler ancak iptal etmez..çünkü KULL HAKKI var
haklarımız akp.ye mhp.ye endelkat haram olsun..amin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE x 2018-05-15 10:26:40 @NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

Türkiyede yasiyan kürtleri, araplari, lazlari, gürcüleri, süryanileri ve daha bir cok etnik kökeni ayri insanlari nereye koydun ?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ilker 2018-05-15 10:26:39 @NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

akıllıysa onlara ve yamacılarına asla oy vermez...hem tekme ye hem provaktör ol,hem işinden et..sonrada onu helal et..kim olsa asla helal etmez..ne onu ne akp.yi.
VELHASIL AKILLI BİR KİŞİ İSE ERDAL BEY asla hakkını ve tekmenin acısını helal etmez..Babam dahi tekme vursa onu da helal etmem..bunun ötesi berisi yoktur
iki cihanda da imanına davacı olurum.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ossmann 2018-05-15 10:40:13

Vatandasina bu kadar hain davrananin vatan sevgiside yoktur. Bu serefsize oy verenlerin akli dengesi kesinlikle bozuktur.

Avatar
cevher doğanay 2018-05-15 10:58:50

hiç utanmak yok mu düşene vurmak da ne demek . bu görüntüden etkilenmeyen insanların vicdanı yok. demektir yavuz bingöl siz ne dersiniz siz de yalakalaık olsun diye vurursunuz her halde gel de oy ver yarın sana da yaparlar.

Avatar
Gunther 2018-05-15 11:35:20

tepki veriyorsunuz fakat gecen secimlerde Soma lilar AKP ye oy verdi, tepki oy vermeyerek verilir.

Avatar
demokratik ulkelerde 2018-05-15 11:35:55

Yusuf Yerkel kesinlikle yargilanmaliydi