banner87

Zabıtayı bayıltana kadar döven Tayfun Karali, Sivas katliamı sanıklarının avukatı çıktı

İBB'de Zabıta Daire Başkanı Tayfun Karali, bir zabıtaya önce bağırdı sonra da tokatladı. Zabıta çalışanıysa ekmek parasından olmamak için onca hakaret ve dayak karşısında esas duruşunu bozmadı. İnfial yaratan Tayfun Karali'nin Sivas katliamı davası sanıklarının avukatı olduğu ortaya çıktı

Zabıtayı bayıltana kadar döven Tayfun Karali, Sivas katliamı sanıklarının avukatı çıktı

İBB'de Zabıta Daire Başkanı Tayfun Karali, bir zabıtaya önce bağırdı sonra da tokatladı. Zabıta çalışanıysa ekmek parasından olmamak için onca hakaret ve dayak karşısında esas duruşunu bozmadı. İnfial yaratan Tayfun Karali'nin Sivas katliamı davası sanıklarının avukatı olduğu ortaya çıktı

22 Aralık 2017 Cuma 12:14
Zabıtayı bayıltana kadar döven Tayfun Karali, Sivas katliamı sanıklarının avukatı çıktı

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanı yaptığı Tayfun Karali, bir işçiye defalarca tokat atması ve işçinin bayılmasına neden olması sonrası büyük tepki çekti.

SİVAS KATLİAMI SANIKLARININ AVUKATI ÇIKTI!

Bu vicdansızlığı yapan Tayfun Karali'nin Sivas katliamı sanıklarının avukatı olduğu ortaya çıktı. 2 Temmuz 1993, bir katliam tarihi olarak hafızalara kazınmıştı. O gün, Pir Sultan Abdal Şenliklerine katılmak için Sivas'a giden aydın ve sanatçılardan 33'ü, kaldıkları otelin yakılması sonucu hayatını kaybetmişti. Olayda iki otel görevlisi de yaşamını yitirmiş, iki saldırgan da ölmüştü.

HIZLA YÜKSELDİ

1995 yılında Refah Partili Fatih Belediyesi’nde Başkan Yardımcısı olarak belediyecilik yapan Karali, 1995-1999 yılları arasında Fatih Belediyesi’nde görev yaptı.

Tayfun Karali, 1999 yılında Fatih Belediye Başkanlığı görevi için aday oldu. 1999 Yerel Seçimleri sonrasında, Mayıs ayı itibari ile Beşiktaş Belediye Başkan Yardımcısı olarak memuriyete geri döndü.

Karali'nin bizzat kurucusu olduğu sivil toplum örgütleri; İstanbul Eğitim Kültür ve Hizmet Vakfı, KOCAV, Mazlumder İstanbul Şubesi ve Balat Eğitim Spor Kültür Derneği.

Bir süre güreş de yapan Karali, aynı zamanda 2000-2002 yılları arasında Türkiye Güreş Federasyonu Yönetim Kurulu Üyeliği yaptı.

Asıl dikkat çekici başlıklardan biri de 23.08.2004 – 05.05.2011 tarihleri arasında İstanbul Darülaceze Müdürlüğü görevini yürütmesi oldu...

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.12.2017 12:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nermin..KEREM.. 2017-12-22 15:01:27

akp.millete yaptıklarını gör....utanmadan bizden asla oy isteme.

Avatar
Karali yavsagina..!!! 2017-12-22 12:22:26

Serefesiz,alcak ,dürzü, gücün emrindeki insana yeter öylemi ulan itme benim karsima cikip bana tokat atsana bir seni bir samar oglanina nasil ceviririm yavsak zibidi seni..Karali yaz bir köseye o arkadasin colugu cocugu bir gün seni mikecek..

Misafir Avatar
Zulum partisi..akp.& mhp..oy yok size. 2017-12-22 14:42:40 @Karali yavsagina..!!!

akp.li belediyeler hep BÖYLEDİR. zulum bataklığı..ister ist.da olsun ister van,da olsun ister rize,de olsun.ister mersinde olsun..aynıdırlar..bok boktur yaşı kurusu yoktur..akp.zulum partisidir..ekmek hatırı için..susuyor millet..yazıklar olsun sana akp. belediyeleri..asla akp.ye ve belediyelerine oy vermeyeceğiz..iyi partiye ve chp.ye oylar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
pislik pisliktir...lanet olsun sana.tokatçı 2017-12-22 14:39:28 @Karali yavsagina..!!!

ekmeğinin hatırı için..esir pazarındaki köle gibi ses çıkartmamış ne yapsın garip kişi...

Beğenmedim! (0)
Avatar
orhan 2017-12-22 12:36:54

kim bu kansiz almış devletin gücünü eline mazluma zülüm edeyor adamın yanlışı varsa verirsin disiplin veya yargıya canım memleket ne hale gelmiş gerçekten yeter **rıskı veren Allah-tır yazıklar olsun *****

Avatar
Diyarbakırlılar...bizden oy isteme akp.sakın ha.. 2017-12-22 14:54:51

yuh be akp.belediyesi..ist.a..yuuuuhhh.
yazık------------------------------------------------ sana yazık ist.zab.müd.ü..gel diyarbakırda bizi döv..gel..pislik..gel..

Avatar
ASG.ÜC.Lİ VE DANIŞMAN FARKI... 2017-12-22 16:13:43

100 LİRA ARTIRIYOR..ASG.ÜC.RİTİ. BAŞINIZI YESİN DİYECEK ASG.ÜCR.LİLER..100 LİRA PARA MI YA..DANIŞMANLAR 22 BİN LİRA AYLIK ALIYORMUŞ BAKANLIKLARDA ÖZELLİKLE ENERJİ BAK.LIĞINDA..GAZETELERDE YAZIYOR..İNSAN SIKILIR YA..
DANIŞMANLAR NE YAPAR..SOSYAL DANIŞMANLAR..PSİKOLOJİ DANIŞMANI HİKAYEDEN İSİMLER..22.000 LİRA ALIYORMUŞ.
EMEKLİLERDE 1500 LİRA ALIYOR..AKP.YE KESİNLİKLE EMEKLİLER VE ASG.ÜC.LİLER OY VERMEYECEK.AKILLI KİŞİ AKP.YE OY VERMEZ

Avatar
köylü 2017-12-22 12:35:51

şeriatçılar türkiyeyi zehirlediler gerçek bir askeri darbeyle şeriatçılar türkiyenin başından atılmalılar kurtuluş ancak böyle olur

Avatar
gunah 2017-12-22 14:31:00

biat kulturu bu yuzden isteniyor

Misafir Avatar
Cehennem akp.lileri bekliyor..Gayya kuyusu.! çlump 2017-12-22 14:46:13 @gunah

hakiki müslüman saadece Allah,a biat eder..kullarına biat etmez..hele hele hileci ve yalancı ve zalim ve benzer haldeki kullarına asla biat etmez..
akp.lilerin imanları sorunludur..belki hiç yoktur..bir kişiye köle olmuşlar..iman ne gezer bu kafada..cehennem akp.lileri bekliyor..

Beğenmedim! (1)
Avatar
ipek ..sevda..aliye..ve binlerce bayanlar 2017-12-22 14:51:47

Belediye bşk.lığı görevini yapan MEVLUT adındaki kişi de görevinden almış TAYFUN adındaki kişiyi..eee nolmuş..başka servis amirliğine vermiştir..hikayeden de soruşturma açtırmış...kargalar güler..belediye başk.anı gücün var..işten at..o zalimi..
akp.ye kesinlikle oy vermeyecek ANKARA,lı bayanlar..akp.e ve belediyesine MELİH GÖKÇEK,e verdiğimiz oylar DOMUZ KANI gibi haram olsun..bütün akrabalarımız akp.den nefret ediyor..hangi türde seçim yaparsanızsa yapın..yinede akp.ye ülke genelinde BAYANLAR olarak oy vermeyeceğiz..İYİ PARTİYE OY VERECEĞİZ..