banner87

'Devlet bizi sadece euro olarak görüyor'

Türkiye'ya tatil için gelen gurbetçi bir vatandaş, dönüş yolunda trafik sıkışıklığından şikayet ederek "'Bu halkın çektiği rezilliğe bakın. Devlet buna ne el atıyor ne çözüm yapıyor. Devlet bizi sadece euro olarak görüyor' diyerek isyan etti." diye isyan etti. Video sosyal medyada birçok yorum aldı

'Devlet bizi sadece euro olarak görüyor'

Türkiye'ya tatil için gelen gurbetçi bir vatandaş, dönüş yolunda trafik sıkışıklığından şikayet ederek "'Bu halkın çektiği rezilliğe bakın. Devlet buna ne el atıyor ne çözüm yapıyor. Devlet bizi sadece euro olarak görüyor' diyerek isyan etti." diye isyan etti. Video sosyal medyada birçok yorum aldı

24 Ağustos 2018 Cuma 15:08
'Devlet bizi sadece euro olarak görüyor'

Yaz tatillerini Türkiye'de geçirdikten sonra yaşadıkları ülkelere dönmek için yola çıkan gurbetçilerin sabah saatlerinde başlayan Bulgaristan'a açılan Kapıkule sınırındaki kuyruk çilesi gece de devam etti.

'BU HALKIN ÇEKTİĞİ REZİLLİĞE BAKIN'

Öğle saatlerinde çift sıra 6 kilometre olan gurbetçi kuyruğu gece yarısı da devam etti. Sürücüler, kuyruğu araçlarının kornalarına basarak protesto etti. Vatandaşlardan biri 'Bu halkın çektiği rezilliğe bakın. Devlet buna ne el atıyor ne çözüm yapıyor. Devlet bizi sadece euro olarak görüyor' diyerek isyan etti.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
TürkiyeEuroSosyal Medya
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gurbetci 2018-08-24 15:55:59

Yine de gidip bu iktidara aptallar gibi oy veriyorlar

Avatar
D 2018-08-24 15:26:04

Evet. Biri bunu söyleyebildiyse cok Cesur yürekli adammışsın Bravo size .

Avatar
sizler 2018-08-24 15:51:00

döviz yumurtlayan tavuksunuz, kim dedi size siz insansiniz, oy verirken düsünseydiniz böyle seyleri, belki insan yerine konurdunuz

Misafir Avatar
@sizler 2018-08-24 16:22:30 @sizler

Gurbetciler birazda senin avucunun icine döviz yerine siciversinler. Evet, bazi orospu cocuklari var AKP ve Tayyip sizofrenini destekleyen ama oylar Türkiyeye gidene kadar caliniyor. Zaten Türkiyede de oylar calinmiyor mu? Bazilariniz gerizekalisiniz ama bazi gurbetciler de tabii.

Beğenmedim! (2)
Avatar
yobaz kafir 2018-08-24 17:24:37

beyninize tüküreyim sizin sen ne olarak ögrdüğünü sandın da oy verdin bu ak zebanilere iğrenç ruhsuz ak zombi

Avatar
Deist 2018-08-24 15:44:00

Birde gümrük kapilarinda beklerken yaniniza gelip, bu arkadas askere gidecek deyip elllerinde ki Türk bayragini uzattiktan sonra para isteyen dilenciler olmasa. Yemin ediyorum 4 yildir araba ile gidip geliyorum hep ayni kisiler.

Avatar
D 2018-08-24 15:58:38

Canını yendiğimiz sizin gibiler yüreğimize su serpiyorsunuz umudumuz oluyorsunuz ışığımız oluyorsunuz .Günümüzde kalmadı. Bize heyecan verdiniz Dilerim sizler gibi yürekli büyüklerimiz artıkça çoğaldıkça Çoğalın , sesimiz gözümüz kulağımız olursunuz iyiki varsınız var olun emi.

Avatar
Niğdeli 2018-08-24 15:41:14

Valla paranız bizim tam 7 katımız.devletimiz size bence gereğinden çok kolaylık sağlıyo.bu ülkede asgari ücret 230 euro.gelin bu parayla geçinin.beğenmiyosanız da gelmeyin.

Misafir Avatar
@Nigdeli 2018-08-24 15:48:58 @Niğdeli

Cahil Nigdeli, senin gibi nazi kafalilar zaten Türlkiye'yi yönetiyoirlar. Ulan, orasi bizimde vatanimiz neden gelmeyelim? Insan olun cikin sokaklara hakkinizi arayin. Bugün Almanya, Fransa, Hollanda ve diger AB ülkelerinde calisan insanlar cikip hükümetleri protesta yaparak haklarini ararlarken sizler kiclarinizin üzerinde oturuyorsunu koyunlar

Beğenmedim! (2)
Avatar
Akp namusunu temizle hırsız üyelerini yakala 2018-08-24 16:29:17

İskenderun Akçay 342 numaralı parsel imar durumu ; imarsız dere yatağı dibi yerleşim yeri içinde!bu yerde mermer atölyesi,Söve fabrikası var. Dere yatağına akıtılan kimyasal atık cabası.?!buraya akp iskenderun bel. Meclis üyesi Erdal Bönceoğlu ortak . Yapılmasına göz yuman bekbele bel. Baş.nı şimdi akp iskenderun ilçe Bşk.nı bestemi bilgili iskenderun bel.bşk.nı şeydi Dingil. Bu atölye sahipleri 16 Temmuz'da kıbrısa kaçmış 1 ay sonra dönmüşlerdir biletleri delil olarak sabittir. Şimdi bu yolsuzluğu yapan lar akpli.?!onun için İskenderun'da belediyeyi görüp göreceğiniz bu artık rüyanızda görürsünüz siz burayı yıktırıp namusunuzu temizlemezseniz biz seçimden sonra kanuna uygun yapacağımızı biliriz.