İş bulamadığı için oğlunun gözü önünde intihara kalkıştı

Çalışmak için memleketi Urfa'dan İstanbul'a gelen Halil Demir, iş bulamadığı gerekçesiyle, oğlunun gözü önünde, Galata Köprüsü'nden atlayarak intihar etmek istedi. Demir, deniz polisi tarafından sudan çıkartıldıktan sonra hastaneye kaldırıldı.

İş bulamadığı için oğlunun gözü önünde intihara kalkıştı

Çalışmak için memleketi Urfa'dan İstanbul'a gelen Halil Demir, iş bulamadığı gerekçesiyle, oğlunun gözü önünde, Galata Köprüsü'nden atlayarak intihar etmek istedi. Demir, deniz polisi tarafından sudan çıkartıldıktan sonra hastaneye kaldırıldı.

30 Mayıs 2018 Çarşamba 18:44
İş bulamadığı için oğlunun gözü önünde intihara kalkıştı

OIay, saat 15.45 sıralarında meydana geldi. İddialara göre, memleketi Urfa’da iş bulamayan Halil Demir, bir süre önce 12 yaşındaki oğluyla birlikte İstanbul’a geldi. Bir akrabasının yanında kalan Demir, tüm uğraşlarına rağmen iş bulamadı.

Bunalıma giren Halil Demir, oğlunu da yanına alarak Galata Köprüsü’ne geldi. Oğluna, son çare olarak intihar edeceğini söyleyen baba Demir, korkulukların üzerine çıktı. Çevredeki vatandaşların durumu görüp haber vermesi üzerine olay yerine polis ve itfaiye ekibi sevk edildi. Polisin, ikna çabalarına olumsuz yanıt veren Demir, kendini aşağı bıraktı.Aşağıda hazır bulunan deniz polisi, suda çırpınmaya başlayan Halil Demir’i, denizden çıkarakak bota aldı. Eminönü tekne iskelesine çıkarılan Demir, daha sonra ambulansa konularak Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Halil Demir’in sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.05.2018 18:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2018-05-30 18:52:59

ey akp ey tayip bumu şahlanmak bölemi büyümüşüz ve siz akp ye oy verenler sizler bir ayette geçtiği gibi gerçektende barabaz soyundansınız evet çünki inancınız yok olmuş olsa gerçekten memleketin halini görürde tavır alırdınız siz birey değil biyat edenlersiniz sizlerde özgür irade yok nkısaca bozuksunus bozuk

Misafir Avatar
riza nur ingiliz ajanidir ruh hastasiymis 2018-05-31 08:13:31 @52

http://www.yenimesaj.com.tr/riza-nurun-iftiralari-ve-ataturk-makale,12017673.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp ye oy yok 2018-05-31 08:08:11 @52

yetti gari

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
amına kodumun cehapesi 2018-05-30 19:12:25 @52

CHP'nin hesaplarında “usulsüzlük olduğu” iddiasıyla açılan davada, partinin eski Saymanı Mahmut Yıldız ve Muhasebe Müdürü Ertuğrul Kaya, 1 yıl 6 ay 22'şer gün hapis, muhasebe görevlisi Ersin Şenol ise 1 yıl 15 gün hapis cezasına çarptırıldı ancak cezalar erteledi.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
sendemi? 2018-05-30 19:04:11 @52

Kılıçdaroğlunun tavsiyesini budamı duymuş?
ah kılıçdaroğlu ah.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
sanki cehape döneminde 2018-05-30 18:55:43 @52

insanlar çok rahattı para ceplerinden taşıyordu
cehapenin hesaplarıda kaç kere usulsüzlük çıktı bunlar ülkeyi idare etse sanki tayyip döneminde biriken parayı yağma etmeyecekler mi

Beğenmedim! (11)
Avatar
52 2018-05-30 19:00:27

sanki diye yorum yapan angut chp ne zaman iktidardaydıda chp dönemi diye iftira atıyorsun belli ki daha çocuk yaştasın yoksa bunları bilir akılca yorum yapardın sırf akp ye yalamalık yapmak için iftriralar atıyorsunuz muhalefet kadar taş düşsün kafanıza hayin beyinsizler

Misafir Avatar
Türkiye Ekonomisi & Özelleştirmeler 2018-05-31 08:37:44 @52

Muhsin Yazıcıoğlu | Türkiye Ekonomisi & Özelleştirmeler
https://www.youtube.com/watch?v=PUADE_Tc00E

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sana yazan aydin trolu 2018-05-31 08:07:28 @52

vatan partili

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ayrıyeten cehape hesaplarında 2018-05-30 19:09:38 @52

hep usulsüzlük çıkıyor bunlar iktidar olmadan yyaptıkları usulsuzlukler bi de ekonominin kontrolü ellerine geçse var ya...

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
salak herif 2018-05-30 19:02:36 @52

ülkeyi kaç yıl tek partili cehape yönetti, sonra cehapenin adı shp iken tansu çillerle koalisyonları var. tarih bilmiyorsun en azından sus da rezil olma

Beğenmedim! (5)
Avatar
atatürkü siken vedad da intihar etmiş 2018-05-30 18:50:24

öldürülmüş olabileceğinden de şüphelenilio çünkü sağda solda atatürkü kanırta kanırta siktim diye konuşma ihtimali vardı

Misafir Avatar
şimdiki ip adresim Germany 2018-05-30 19:31:26 @atatürkü siken vedad da intihar etmiş

habire değişiyor lan nah bulursunuz

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ip adresim switzerland 2018-05-30 19:30:32 @atatürkü siken vedad da intihar etmiş

nasıl bulacaksınız amına koyyim hahaha

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
amına kodumun malı 2018-05-30 19:28:08 @atatürkü siken vedad da intihar etmiş

biz bilmiyor muyuz ip adresinin kaydedildiğini? :)

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-05-30 19:25:44 @atatürkü siken vedad da intihar etmiş

SENİN BURDA YAZDIKLARININ TAMAMI IP NUMARASI İLE KAYDA GİRİYOR ! GÜN GELDİĞİNDE ANANI-BABANI VE TÜM SÜLÂLENİ KANIRTA KANIRTA SİKECEĞİZ..

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
şimon zwinin talebesi atatürk 2018-05-30 19:07:48 @atatürkü siken vedad da intihar etmiş

gizli yahudilerin okulunda okuyan adama atam deyip sonra ona buna baban yahudi imasında bulunmayın ibneler

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
SENi ANANI 2018-05-30 18:59:06 @atatürkü siken vedad da intihar etmiş

SiKEN YAHUDi DAHA YASIYORMU ?

Beğenmedim! (10)
Avatar
kendi partisini soyan cehapeliler 2018-05-30 19:13:46

Anayasa Mahkemesi, CHP'nin 1998, 2004, 2005 ve 2006 yıllarını kapsayan hesaplarında yaptığı mali denetimde yaklaşık 1 milyon YTL'lik (1 trilyon lira) usulsüzlük tespit etti. Mahkeme Partiyi zarara uğratan sorumlular hakkında Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı'na suç duyurusunda bulunulmasına karar verdi.

Misafir Avatar
sana ip adresimi de yazayım 2018-05-30 19:35:08 @kendi partisini soyan cehapeliler

154.16.149.74 bulamazsanız ber seni sikecem ama.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gazata haberine de mi dava açacaklar salak 2018-05-30 19:33:23 @kendi partisini soyan cehapeliler

gazete haberini kopyalıyoruz tehdit ediyorsun amına kodumun salağı. bu yazıya ceza verlise idi o gazete ceza alırdı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-05-30 19:26:42 @kendi partisini soyan cehapeliler

SENİN BURDA YAZDIKLARININ TAMAMI IP NUMARASI İLE KAYDA GİRİYOR ! GÜN GELDİĞİNDE ANANI-BABANI VE TÜM SÜLÂLENİ KANIRTA KANIRTA SİKECEĞİZ..

Beğenmedim! (11)