Kazdağları 4 koldan yanıyor!

Balıkesir'in Edremit İlçesi'nde, Kazdağları'nın en önemli bölgelerinden biri olan Şahinderesi Kanyonu yakınlarında orman yangını çıktı. 30 Haziran'da yine Kazdağları'nda çıkan ve kundaklama olarak kayıtlara geçen yangında olduğu gibi, bu sefer de yangın 4 ayrı noktadan başladı.

Kazdağları 4 koldan yanıyor!

Balıkesir'in Edremit İlçesi'nde, Kazdağları'nın en önemli bölgelerinden biri olan Şahinderesi Kanyonu yakınlarında orman yangını çıktı. 30 Haziran'da yine Kazdağları'nda çıkan ve kundaklama olarak kayıtlara geçen yangında olduğu gibi, bu sefer de yangın 4 ayrı noktadan başladı.

09 Ağustos 2017 Çarşamba 14:05
955 Okunma
Kazdağları 4 koldan yanıyor!

Kazdağları’nın en önemli bölgeleri arasında bulunan Şahinderesi Kanyonu yakınlarında, orman yangını çıktı. Altınoluk Mahallesi’nin yukarı kısımlarında bulunan Şahinderesi Kanyonu bölgesindeki yangına 2 yangın söndürme uçağı, 4 helikopter, 24 arazöz ve 2 dozer ile müdahale edilmeye başlandı. 4 ayrı noktada aynı anda çıkan ve kundaklama şüphesi bulunan yangını söndürmek için bölgedeki çalışmalar aralıksız sürüyor.

Balıkesir Orman Bölge Müdürü Metin Kırcı, “Altınoluk Mahallesi’nin üst kısımlarında Kazdağları ormanlarının Şahindere Kanyonu Mevkii’nde 4 ayrı noktada orman yangını çıktı. İhbarın ardından hemen harekete geçildi ve ilk müdahaleyi 6 dakika içinde helikopterle yaptık. Bölgeye 2 yangın söndürme uçağı, 4 helikopter, 24 arazöz ve 2 dozer sevk edildi. Çok büyük alanda etkili değil, ancak 4 ayrı noktada olması ve rüzgar işi zorlaştırıyor. Ekiplerimiz aralıksız çalışıyor” dedi.

Kazdağları’nın Edremit sınırındaki Avcılar Köyü’nün üst kısmında yer alan bölgede de 30 Haziran da kızılçam ağaçlarının bulunduğu ormanlık bölgede 4 ayrı noktada yangın çıkmıştı. O yangın da kayıtlara kundaklama olarak geçmişti.


Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.08.2017 16:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cemil 2017-08-09 18:16:25

altin madeni armasinin yolu aciliyor bilincli bir sekilde cikarilan yangindir 4 ayri yerden ne tesaduf

Avatar
::::::::???:::::1 2017-08-09 18:51:11

öyle duyulan salak saçma(((ancak EŞEK OLANA ALTIN SEMERİ VURANLAR çok olur ,,,,malesef hakikatine tedbirle de....((estağfuğrullah el azim))

))))) şeylere dair...


sadece ve sadece düşündürüp,,,karar vermeye,,,
ufuk tutumluk belirlemeye hizmetkar,,,

Erbakan hocamızdan benzetmeyle o ki;;
içi saman dolu kuş olmama,,,
((hakikatle))/_(((ancak ve anlak,,,hakikatle,,hakiki ilim irfanla,,,muhakeme ile,,,düşünür ve tatbik ederce)))

canlı diri kuş olma,,,
gerekliliği amacına hizmetkarca

yayınlanmayı bekleyen yorumlar ki,


,,RABBİMİZ ENCAMIMIZI ASALETİMİZDEN PAYİDARLIKLA;sultan mehmet han ülkülülüğümüzle HAYREYLESİN(amin)EVLA TAKVA SAHİBİ PEYGAMBER EFENDİMİZDİR Kİ;; Allahumme salli ala seyyidina ve nebiyyina Muhammed RABBİMİZ TAKVA SAHİPLERİNİN YÖNETİMİNDE DUALRINDA EYLESİN;; (AMİN)) SEVGİLER SAYGILAR HÜRMETLERLE EFENDİM ESSELAMU ALEYKÜM VE RAHMETULLAHİ VE BEREKAtu

Avatar
::::::::!!!!!:::::2 2017-08-09 18:51:43

bişey olmasın isteyenlerden::::::::::::1

hala,,,değil 15 temmuzlar görmüşken,,,
değil 15 temmuz gerçekleşseydi,,,ülkemize,,ve tüm dünyada İÇ HARPLER ÇIKABİLİRLİĞİNİN herkesçe anlaşılması,,,
hERKESÇE ANLAşILMASINDAN ÖTEDE,,DÜNYANıN SAYGIN ALİMLERİNİN;;;en son isveçten de bir akademisyenin anlattığınca,,,;türkiyede ihtilal gerçekleşseydi,,değil Türkiye,,değil avrupa,,dünyada karışıklık da değil,,iç savaşlar çıkacaktı,,,savaşlar çıkacaktı,,,dünya büyük bir tehtidden kurtuldu açıklamaları,,,


BU ÜLKEDE her darbenin ülkeleri 20 yıl geriye götürdüğü nün seneleEEEEEEEEEEEEEEEEEEEErce konuşulmuşluğu,,ANLATILMIŞLIĞI ile ,,,
hala,,,değil 15 temmuzlar görmüşken,,,

Avatar
::::::::????!!!!!:::::3 2017-08-09 18:52:24

ORADA BURADA,,kahvede,,parkta bahçede,,,muhabbet orasındahatta dikkatle izlenirse(estağfuğrullah el azim)tv konuşmalarının satır aralarında,,

,radyo haberciliklerinin satır aralarında,,orasında burasında(((tevbe estağfuğrullah)),,,sosyal medya mesajlarının hiç olmadı .sözde intibalı mesajlarında.tweetlerinde,

internet gazetelerinin satır aralarında((((ggggggöööttttdüğü yerleeeerrrdddeee))))))(((((fotoğraaaaffflllııııııı mesajjalrııınnnn gggggötttüüürrrddüüüğğüüüüü yerllllerrrrdddeee,,,,anladın sen onlarında)))))

”””””””yok””bir şeyler olacak”””””yok””””””””” ortalık karışacak”””””””””””konuşmaları
”””””””yok””bir şeyler olacak”””””yok””””””””” ortalık karışacak”””””””””””konuşmaları
”””””””yok””bir şeyler olacak”””””yok””””””””” ortalık karışacak”””””””””””konuşmaları

Avatar
::::::::.7(son) 2017-08-09 18:55:42

RABBİMİZ ENCAMIZI HAYRETSİNsevgiler saygılar hürmetlerle..................esselamu aleyküm ve rahmetullahi ve berekatu

Avatar
:::::hodri meydan:::::::4 2017-08-09 18:53:24

hala,,,değil 15 temmuzlar görmüşken,,,






(hodri meydan)


ORTALIĞIN KARŞIMASINDA HAYIR VARSA,,,,seneye(2018 de) YEREL seçim,,((dikkat edilsin,,,nasıl bir seçimdir ,,,ahvaldir şeraittir,,muhaşeretttir yerel seçim))
2019 da cumhurbaşkanlığı seçimi(dikkat edilsin,,,nasıl bir seçimdir ,,,ahvaldir şeraittir muhaşerettir cumhurbaşkanlığı seçimi))

2020 de genel seçimler dikkat edilsin,,(((nasıl bir seçimdir ,,,ahvaldir şeraittir muhaşerettir genel seçimler))

Avatar
:::::::laf ola beri gele::::::::.5 2017-08-09 18:54:10

her sene seçim var ülkemizdetasavvur edilsinORALIĞIN KARIŞIKLIĞINDA,,,
DA TASAVVUR EDİLSİN.(((HERKES ORTALIKKARIŞIKLIĞINDAKİ KENDİNİ,,,seçim zamanlarındaki kendini,,,,BİR DE ortalık karışıklığı içinde YAPILACAK SEÇİMLERDEKİ KENDİNİ TASAVVUR ETSİN)))

böyle konuşmaları,,,,,dilensin diye hatta dillendirenlerdense BİLE,,,,öyle dillendirsin,,,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YAHUT SUSSUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ((niyazımız,, niyet temennimiz))

Avatar
:::::::laf ola döne gide::::::::.6 2017-08-09 18:55:16

laf ola beri gele:::::::::::::::
ORTALIKKARIŞMASINDA,,,BİR DE ORTALIK KARIŞIKLIĞININ İÇİNDE,,,ÖNÜMÜZDEKİ her sene,,,olacak seçimlerde hayır varsa,,olursa,,,,ORTALIK KARIŞSIN O ZAMAN """"""""""""laf ola beri gele laf ola döne gide"""""""""""""""


::::::::::::::::::::::::::::laf ola döne gide::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



(((((TEVBE ESTAĞFUĞRULLAH)))((HASBİNALLAH)))) ((HASBİNALLAH))))
((HASBİNALLAH)))) ((HASBİNALLAH))))