YURT yazarı Süleyman Kılıç'ın annesi bugün toprağa veriliyor!

Yurt gazetesi yazarı Süleyman Kılıç'ın annesi Hanım Kılıç tedavi gördüğü hastanede yaşamını yitirdi. 

YURT yazarı Süleyman Kılıç'ın annesi bugün toprağa veriliyor!

Yurt gazetesi yazarı Süleyman Kılıç'ın annesi Hanım Kılıç tedavi gördüğü hastanede yaşamını yitirdi. 

16 Ocak 2018 Salı 11:40
YURT yazarı Süleyman Kılıç'ın annesi bugün toprağa veriliyor!

Gazeteci-yazar Süleyman Kılıç'ın annesi 83 yaşındaki Hanım Kılıç, iki aydır tedavi gördüğü Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde dün gece yaşamını yitirdi. 

Hanım Kılıç'ın cenazesi dün 15:00'da Kağıthane Nurtepe Cemevi'nden kaldırıldı. Merhumenin cenazesi memleketi Malatya'ya götürüldü. Hanım Kılıç bugün Malatya'da toprağa verilecek. Nurtepe Cemevi'ndeki cenaze törenine CHP İstanbul milletvekillleri Akif Hamzaçebi, Sezgin Tanrıkulu, Ali Özcan, CHP eski Kahraman Maraş milletvekili Durdu Özbolat, eski milletveki Metin Işık, CHP'nin bir önce İl Başkanı Cemal Canpolat, Şişli eski Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül ve Kılıç'ın yakınları katıldı.

YURT Gazetesi olarak merhumeye Allah'tan rahmet, başta Süleyman Kılıç olmak üzere yakınlarına başsağlığı diliyoruz.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.01.2018 12:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Süleyman bey Allah annenize rahmet eylesin.. 2018-01-15 10:56:34

Allah rahmet eylesin..başı sağolsun..Geride kalanlara Allah SABRİ CEMİL VERSİN..inşaAllah..ALLAH RUHUNU ŞAD EYLESİN..MEKANI CENNET OLSUN..ANAMIZIN..BU GECE İNŞAALLAH BU BACIMIZA KUR,ANI KERİM OKUYACAĞIM..NUR İÇİNDE YATSIN....İŞTE GELDİK İŞTE GİDİYORUZ..BAZEN TEK TEK BAZEN ÇOĞUNLUKLA..ALLAH UTANDIRMASIN..SORGUSUNDA..AMİN.

Avatar
Allah nur içinde yatırsın bu bacımızı..amin. 2018-01-15 11:01:01

Bu bacımız ve anamız temiz ve asil hakkın rahmetine vasıl oldu..ya millete zulum edenler kendileri yeyip içip gezip keyfedenlerin hali nolacak?
ALLAH BU MÜSLÜMAN ABLAMIZA,,ANAMIZA BACIMIZA BİNLERCE RAHMET EYLESİN..AYNISINI ZULUM EDENLERE DİYEMEYİZ...HAKKA KARŞI SAYGISIZLIK ETMİŞ OLURUZ....MALDA YALAN MÜLKTE YALAN AKP. VAR SENDE BİRAZ OYALAN..ALTINDAN AĞACIN OLSA GÜMÜŞTEN YAPRAK AKİBET GÖZÜNÜ DOLDURUR BİR AVUÇ TOPRAK....akp.den kim ölürse fatiha dahi okumayacağız..EMEKLİLER OLARAK..ÇÜNKÜ HAK ETMİYORLAR.AYRICA ALLAH HUZURUNDA İMANLARINA VE SEVAPLARINADA MİLLET VE EMEKLİLER VE GARİPLER VE NAÇARLAR VE DÜŞKÜNLER OLARAK DAVACIYIZ..İNŞAALAH

Avatar
ece 2018-01-15 15:09:31

Bu acı gününüzde yanınızda olmayı isterdik bedenimiz orda olmasa da kalbimizin sizinle olduğunu bilin. Başınız sağolsun…

Avatar
DOGAN 2018-01-15 14:51:10

HELE ANNE ACISI BAŞIN SAG OLSUN AH ANNELER AH DÜNYAMIZIN MELEKLERİ VEYSEL KARANİ GELİR AKLIMA TEKRAR BAŞIN SAG OLSUN .

Avatar
Süleyman Kılıç Bey 2018-01-15 15:12:11

Ölüm bir son değil başlangıçtır. Ölen de yok olmaz. Allah sevdiği kullarını yanına alırmış. Merhumun mekânı cennet olsun, Allahım sizlere de sabırlar versin, başınız sağolsun.
ece

Avatar
mustafa DEMİRBAĞ 2018-01-16 16:14:13

Ailesi ve sevdiklerine sabır diliyorum.

Avatar
İsmail Yıldız 2018-01-16 18:53:32

Allahtan rahmet sizlere tüm sevenlerine başsağlığı ve sabırlar diliyorum sayın Kılıç..

Avatar
suat 2018-01-15 13:40:48

cenazesi cemevinden mi kalkacak

Misafir Avatar
Iyi insan olduktan sonra nereden 2018-01-15 17:29:51 @suat

kalkarsa kalksin farketmez, isterse ateist olsun. sen bu kotu kalplilikle kalkacagin yer neresi olursa olsun, gidecegin yer bellidir, cehenneme kadar yolun var.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet cemevinde 2018-01-15 16:01:09 @suat

gelecekmisin? itoglu itler girmediyini biliyorsun cem evi ahalisinin alin teriyle vergisiyle yaptidiginiz camiye git cenet icin Allahla pazarlik yap dunyada her turlu naneyi yeyin orda af oluyor sen ahlak hak ukuk insanlik insan haklari esitlik hanesi olan insanlarin gitiyi yerde ne isin olurki niye soruyorsun?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu arada 2018-01-15 15:16:53 @suat

ben belki olunce cenazemin yakilmasini istiyorum kullerimin savrulmasini istiyorum bundan sanane sanane karnimi senmi doyuruyorsun benim icin senmi hesap vereceksin ALLAH la kul arasina girilmez Butun Dinler Peygamberler Allah tarafindan gonderildi bunu unutma saygili ol haddini asma

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
herkesin dini 2018-01-15 15:13:31 @suat

kendine haddini bil terbiyeli ol saygili ol

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sanane 2018-01-15 15:12:42 @suat

terbiyesizlik yapma

Beğenmedim! (0)