Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Firat 2019-02-25 00:42:56

Akp içinde fetöcü olmayani aramak,kerhanede bakire aramak gibidir

Misafir Avatar
Sader Dase 2019-02-25 14:57:06 @Firat

Allah belanı versin fetöyü öven fetöcü terörist sizin bu konumda millet ittifalkına terörist demeniz manasız şerefsizler yaptıklarınız ortada.hadi cevap verin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@AYŞE x-----ne tuhaf 2019-02-25 11:23:02 @Firat

@AYŞE x------------------vatanseverlere koyun diyorlar, dürüstlere hırsız diyorlar, çalışkanlara sattı diyorlar, ***********kendileri şeytanın hizmetkarı olmuş, kendileri hırsızların ihanetçilerin hainlein maşası olmuş, kendileri yalancıların iftiracıların sözcüsü ve savunucusu olmuş, kendileri eşkiyaların yataklığını ve beslemesini yapanların hizmetkarı olmuş kısaca insanlıktan asla eserleri kalmamış kalkmış AK PARTİ lileri vataneseverleri küçümsüyorlar olmayan akıllarınca.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Dogru Söyler 2019-02-25 00:21:03

Hep söyledim ve söylüyorum, bunlar hicbir zaman ayrilmadilar, bunlarinki danisikli dögüs, yani AKP=FETÖ=PKK=BOP dur

Misafir Avatar
küstahh lık meslekleri 2019-02-25 08:32:36 @Dogru Söyler

Bumuhalefetin küstahlık yapması artık meslekleri olmuş. yav Binali Yıldırımın acele istifa etmesini isted,ler, Binali yıldırımın Meclis başkanlığı bunlar battı. ee hadi buyurun istifa etti. buyrun yeni başkan. ne oldu? yok onada bahane bulmaları lazım. bu chp ve muhalefet RUH HASTASI. bunlar iş yapılmasın sistem kilitlensin diye uğraşıyor. ama halkımızında tokadını yiyorlar yiyecekler yine 31 Mart ta.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
DOĞRUSU 2019-02-25 00:58:12 @Dogru Söyler

AKP=MHP=PKK=FETÖ= Amerikanın değişik zamanlarda, değişik konuarda ortaya sürdüğü piyonlar (maşalar) dır.

Beğenmedim! (1)
Avatar
salkimsacak 2019-02-25 00:03:17

yeni birseylerle gelin ne olur bunlarin alazi hala fetöyle görusmekte o bunlarin seyhulislami

Avatar
AYŞE 2019-02-25 02:24:22

AK TROLLER NERDE YORUM YAPSINLAR

Misafir Avatar
salkimsacak 2019-02-25 10:31:46 @AYŞE

Ak trollmu AKkoyunlarmi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
millet 2019-02-25 09:07:26 @AYŞE

aydın patlican kuyruğuna gitti galiba, yırtılan yerlerini tıkamak için ondan burda yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
BAWEJE 2019-02-25 00:24:23

yeter artik biktik bu feto AKP nin bütünü feto cuydu ve ve hala fetocudur birakin artik feto tiyatrosunu biktik kendi yaptiginiz darbeden tiyatrodan desifre oldu tiyatronuz bu HITLER planini kopya edip TÜRKCEYE CEVIRIP UYGULADIGINIZ PROJE TESPIT OLDU DESIFRE OLDU GÖEBELLSTEN SELAMLAR ERDOGANIN TÜM YAPTIKLARINI HITLERINKIYLE KARSILASTIRIN TIPA TIP AYNISI SADECE TÜRKCEYE CEVRILISIDIR

Avatar