'115 hamile çocuk' davasında suçu FETÖ'ye attı!

İstanbul Küçükçekmece'deki Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde yaşanan '115 hamile çocuk' davasının duruşması bugün görüldü. Başhekim Yardımcısı A.A suçu FETÖ'ye attı: "Hakkımda açılan bu davanın FETÖ terör örgütünün şahsıma düzenlediği bir kumpas olduğunu düşünüyorum."

'115 hamile çocuk' davasında suçu FETÖ'ye attı!

İstanbul Küçükçekmece'deki Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde yaşanan '115 hamile çocuk' davasının duruşması bugün görüldü. Başhekim Yardımcısı A.A suçu FETÖ'ye attı: "Hakkımda açılan bu davanın FETÖ terör örgütünün şahsıma düzenlediği bir kumpas olduğunu düşünüyorum."

03 Temmuz 2018 Salı 13:23
'115 hamile çocuk' davasında suçu FETÖ'ye attı!

İstanbul Küçükçekmece'deki Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde 5 ayda, yaşları 18'in altında 39'u Suriyeli 115 çocuğun hamile olduğu saptanmış, çocukların emniyete ve savcılığa bildirilmediği belirlenmişti.
Küçükçekmece Başsavcılığı skandalla ilgili yürüttüğü soruşturmada Başhekim Yardımcısı A.A. ve Sosyal Hizmet Uzmanı N.D. hakkında açılan davanın ilk duruşması görüldü.

Habertürk TV'nin aktardığına göre, Küçükçekmece 20. Asliye Ceza Mahkemesi'nde görülen davada Başhekim Yardımcısı A.A. ve Sosyal Hizmet Uzmanı N.D. savunma yaptı. Başhekim Yardımcısı A.A., hamile çoçukları ilgili birimlere bildirmediği yönündeki suçlamaları kabul etmedi. A.A., suçu 'FETÖ'ye attı.

'HERHANGİ BİR İHMAL SÖZ KONUSU DEĞİL'

Başhekim Yardımcısı A.A., "İddianamede suçun başlangıç tarihi olarak gösterilen 1 Ocak 2017 tarihinde sosyal hizmetler biriminden sorumlu başhekim yardımcısı değildim. Sağlık Bakanlığı'nın talimatları doğrultusunda işlemler yapıldı. Herhangi bir ihmal söz konusu değildir. Hakkımda açılan bu davanın FETÖ terör örgütünün şahsıma düzenlediği bir kumpas olduğunu düşünüyorum. Ben suçsuzum" dedi.
A.A.'nın ardından Sosyal Hizmet Uzmanı N.D. savunmasını yaptı. Sorumluluğun kendisine ait olmadığını belirterek, skandalı ortaya çıkaran Ş.İ.N.'nin sorumlu olduğunu iddia eden N.D, "İddianamede suçun bitiş tarihi olarak gösterilen 24 Mayıs 2017 tarihinden önce 9 Mayıs 2017'de görevimden ayrıldım. Benim görevden ayrıldığım tarihte ihbarda bulunan Ş.İ.N. görevliydi. Bu tarihlerde bir suç varsa suçlusu Ş.İ.N.'dir. Sağlık Bakanlığı'nın talimatları doğrultusunda işlemler yapıldı. Herhangi bir ihmal söz konusu değildir" açıklamasında bulundu.

SANIKLARIN YURTDIŞI YASAĞI KALDIRILDI, TANIK Ş.İ.N'NİN MAHKEMEYE ZORLA GETİRİLMESİNE KARAR VERİLDİ

Savunmaların ardından mahkeme ara kararını açıkladı. Başhekim Yardımcısı A.A. ve Sosyal Hizmet Uzmanı N.D.'nin yurtdışı çıkış yasağını kaldırdı.
İki sanık isterlerse duruşmalara da gelmeyecek. Ancak skandalı ortaya çıkaran tanık Ş.İ.N.'ye yönelik bir karar çıktı.

Hastanede hamile çocuklar olduğunu resmi birimlere ihbar eden tanığın, mahkemeye zorla getirilmesine karar verildi.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.07.2018 14:00
Anahtar Kelimeler:
115 Hamile çocukA.AFetö
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-07-03 14:16:31

ULAN BU FETÖ NE YAMAN ADAM MIS CUMHUR BASKANINI KANDIRIYOR DARBE YAPIYOR BAS HEKiMLERE KOMPLO BAKALIM DAHA HANGi KILIFLARA GiRECEKTiR

Misafir Avatar
hepiniz bu işin içindesiniz ibineler 2018-07-05 22:34:54 @KECi COBANI

pamukkale üniversitesi türk dili ve edebiyatı bölümünden özgür kasım aydemir, turgut tok, yunus balcı hepiniz işin içindesiniz ibineler https://pbs.twimg.com/media/Cs-gKRSWIAEXk_V.jpg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
FETO İLE KİMİN RESMİ VARSA 2018-07-03 19:14:03 @KECi COBANI

kafasına sık ülke kurtulsun

Beğenmedim! (0)
Avatar
mg 2018-07-03 14:14:58

AYDIN denen bir orospunun oğlu var bu sayfalarda yorum yapıyor. Her siyasi yazıya bir kopyalayıp bir şeyler yapıştırıyor. Ancak o orospunun Çocuğu AYDIN'ın bu çeşit insani olaylara bir yorum yaptığını göremezsiniz görsenizde baş hekimin deiğini der.. çünki kendiside aynı bok.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-03 16:34:56

NASILSA FETULLAH TÜRKIYEDE DEĞİL.AT SUÇU FETOYA KURTUL.ASLINDA FETO BUNLARIN CAN SIMIDI.

Avatar
abc 2018-07-03 14:27:52

Ahlak meselesi,Şu anda Tedavülde olan:İndir Fetö Bindir FETÖ aslında FETÖ ile Mücadele ettikleri Yok Zaten

Avatar
Yalan mi 2018-07-03 14:18:06

Halk aziz nesine rahmet okuttuğu sürece başımızdan o.ç. ler eksik olmaz. Biz solcular sırf dine soğukluğumuzdan. Bu deli saçmalıklarını kabul ediyor görünerek ekmeklerine yağ sürdük haramilerin.

Avatar
ASIL SAPIK AKPTİLİLERDİR 2018-07-03 16:47:55

TÜRK VATANIMIZI TÜRK ULUSUNU sözde tek adam olduğunu idia eden diktatör tayyip idare ediyor DEMOKRATİK LAİK TÜRK CUMHURİYETİNE SAPOTE EDEN kaldıran akli denge sorunu son safaya gelmiş DELİ GÖLEĞİ GİYECEK KADAR HASTA PİSİKOPAT tayyip idare ediyor DOLAYISI İLE TEK sorumlu bu DELİ ADAMDIR .!!Kimseye sucu yüklemeyin Bir tuturmuşlar FETÖ AKP TİLİLERİN GÖTÜ SİKİLİNCE FETÖ BİZİ SİKTİ DİYORLAR YOLDAN GEÇEN HER HANGİ BİRİ ODURSA FETÖ OSURDU DİYORLAR .!! ASLINDA FETÖ tayyipdir gizli fetöcü tayyipdir akp tinin içi GİZLİ FETÖCÜ DOLU Çoluğu çocuğu gençleri gezi olaylarında KATLEDEN FETÖ DEYİL manyak hasta ruhlu tayyipdir itiraf etmiştir POLİSLERİM DESTAN YAZI DİYEREKTEN KATLEDEN tayyipdşr ,tayyip tayyip tutklanıp tarafsız mahkemelerde yargılan madı gerek tam 81 milyon TÜRK ULUSUNU KORKUTARAK ŞANTAŞLA KATLETMEKLE ,TUTUKLAMAKLA EŞKİYALIKLA KORKUTARAK SUSTURMUŞ 81 MİLYONU PISIRTIP DİKTATÖRLÜĞÜNÜ İLÂN ETMİŞ yanındaki leride ona hitap etmesi için MİLYONLARCA DOLARLARA SATIN ALMIŞ İTİHAT ETMELERİNİ SAYLAMIŞTIR .ASLINDA TECAVĞZCÜLER AKP TİLERİNİN İÇİNDE MİLYONLARCADIR ÖRNEĞİN ENSER VAKIFI İMAMLARI ÇALIŞANLARI ,tayyşbin ailesindeki VAKIF ÇALIŞANLARI HIRSIZ ,KATLIYAMCI SAPIK TECAVÜZCÜLERLERLE DOLUDUR BÜTĞN ÇAMİLERİN İMAMLARI ,ÖLÜ YIKIYICILARI ,HOCALARI SAPIK VE TECAVÜZCÜDÜR CAMİLER SAPIK İMAMLARLA ,HOCALARLA TECAVÜZCÜLERLE DOLUDUR OĞLAN KIZ ÇOCUĞU DEMEDEN HAYVANLARA BİLE AKP TİLİ İMAMLAR SAPIK TECAVÜZCÜ İMAMLAR ÖLÜ YIKIYICILAR ÖLÜYE BİLE YIKARKEN ŞEHVETE GELEN TECAVÜZCÜ SAPIK İMAMLAR TECAVÜZ EDİYOR ÇOCUKLARA ,GENÇLERE KADINLARA VE HAYVANLARA BİLE NOKTA ..!!

Avatar
aydın 2018-07-03 17:36:53

Aydın TRAVESTİSİ GÖT VEREN AZINI SİKTİREN GÖT VEREN ORTA OKUL SÖZDE MÜDÜR YARDIMCISINI KESİN TUTKLATMAZSAK SONUÇ FACİA ,FELAKET TRAVESTİ AYDIN ŞEN .HIV MİKROBU VE HEPETALİS B KANDAN KANA GEÇEN ÇİNSEL HASTALIK MİKROBU TAŞIYOR IKULUN TUVALETİNİ KULLANIYOR ÇOLUK ,ÇOCUKLARADA GEÇİYOR MÜDÜR YARDIMCISI OLDUĞU İÇİN MÜDĞREDE BILAŞTIRMIŞ OKULUN MÜDÜRÜ İLEDE ÇİNSEL İLİŞKİ KURMUŞ OKUL MÜDÜR YARDIMCISI AYDIN ŞEN .TRAVESTİ AYDIN AKP TİNİN SİYASETCİLERİ VE SAPIK İMAMLARI ,HOCALARI İLEDE ÇİNSEL İLİŞKİ KURUYOR CAMİLERİN HELÂLARINDA ,MEZARLIKLARDA ,

Avatar