Antalya Halk Otobüsünde şok görüntü

Antalya Halk Otobüsünde Arapça " FAİZİ TERKEDİN” Reklamı...

Antalya Halk Otobüsünde şok görüntü

Antalya Halk Otobüsünde Arapça " FAİZİ TERKEDİN” Reklamı...

21 Aralık 2018 Cuma 19:02
Antalya Halk Otobüsünde şok görüntü

Aliseydi KARAGÖZ / YURT

Turizmin başkenti Antalya'da özel halk otobüsünün arkasındaki camda yer alan arapça haflerle yazılı “Faizi terkedin “ başlıklı reklam dikkat çekti. 

Antalya'da otobüs reklamları ve promosyon işi yapan bir firma, özel halk otobüsünün arka camındaki reklam alanına, 'Faizi terkedin. Yok eğer böyle yapmazsanız, Allah'a ve Peygamberine savaş açtığınızı bilin...(Bakara 279)' yazısını yazdırdı.

"Faizi terk edin " başlıklı bu reklam, Antalya'da günün konusu haline geldi. Halk otobüsündeki bu reklamları gören vatandaşlar, izini veren Antalya Büyükşehir Belediyesi'ne ise tepkilerini dile getirdi

Ücretini ödeyerek, Antalya'da 3 ayrı halk otobüsüne reklam veren bu firmanın, bunları neden ve ne amaçla yaptırdığı ise, bilinmiyor.  

“Burası Arabistan mı? Türkiye mi ? Daha neler göreceğiz” diyen vatandaşların sosyal medyadaki tepkileri şöyle ;

Son Güncelleme: 21.12.2018 19:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DEMEK ANTALYA'DA YARRAĞI YEDİ AQ ! YAŞA Y-CHP AQ ! 2018-12-21 19:14:18

.

Misafir Avatar
NİHAT GENÇ'İN VERYANSIN-TV YOUTUBE'DE AÇILDI !!!!! 2018-12-22 16:30:20 @DEMEK ANTALYA'DA YARRAĞI YEDİ AQ ! YAŞA Y-CHP AQ

EN AZ 30.000 ABONEYE İHTİYAÇ VAR ! ULA 300.000 YAPAK !
https://www.youtube.com/channel/UCLEhuU5yv0T4WBjntWoUSXw

Beğenmedim! (0)
Avatar
Melih 2018-12-21 20:05:52

Antaltayi arabistan yapamicaniz yobaz kafalar.burasi Ataturkun turkiyesi turkce yazin arap diliyle deil.bunu cok sevenler gitsin arap ulkelerine.biz arabistan deiliz.laik sosyal cumhuriyetle yonetilen bir ulkeyiz.bunun reklamini veren insanlar nerde yasadiklarini saniyorlar.bu yaptiklari turkce dili olan bir ulkede suc olmalidir.

Avatar
fatsalı 2018-12-21 21:14:11

2023 ün hazırlıkları olsa gerek antalya uyuma şehrine sahip çık

Avatar
"" 2018-12-21 20:08:28

Demek Antalya'nında CHP 'ye dönme vakti geldi.

Avatar
Cahil 2018-12-21 20:31:58

Ozaman Türkiyenin en buyuk butcelerinden birine sahip diyanet işlerinde görevliler ne yiyecek 4 bin eski para milyar MAAS alan cami hocaları taş kirigimi yiyecek nede olsa bütçenin büyük kısmı FAIZ ayrıca katarli erkeginizin qnb bankası nasıl kar edecek en önemlisi ankara daki meşhur baskanlik sarayinizin pardon kulliyenizin giderini haca gidip ihrama girenleri karşılayacak KESKE karsilasalar dert YIMPAS yeşil sermaye verin yiyelim kar pay li şirketler vs faiz hiristiyan kültürün üst egemenlerinin yöntemi yalnız hıristiyanların kankasi siz muslumanlarsiniz ATEIST cipras değil

Avatar
Muhalif 2018-12-21 22:46:08

Suriyeli kackinlar ulkeye bosuna doldurulmadi. Arap emevi duzenine gecisin ilk asamasi Ulkenin tum deger ve kurumlarinin cokertilmesi idi. İkinci asama araplarin doldurulmasi. Bu da oldu. Sira geldi son asama olan araplastirilmis emevi Turkiyesine gecis icin gelismis modern illerde yavas yavas altyapi ve algi propogandasi basladi. Zaten bazi kiyi illeri haric diger iller bu duzene toplumsal olarak gecmis durumda.

Avatar
The İmam 2018-12-21 20:40:48

Emevi özentileri sizi.

Avatar
Kara Fatma 2018-12-21 20:40:15

Bacımızın dediği gibi, Tanrı dağı kadar Türk ve Hira dağı müslümanız elhamdülillah. Emperyalistlerin pranga vuramadığı biz Türkleri araplaştırma çalışmayın. Bizleri Allah(cc) ile aldatmayın.